Kuzenim ile buluşmaya giderken yazıyomm kısaysa gomen🙏
●○Xiao●○
Filmi izlemeye başlamıştık. Belirtmemiş olsamda ben bu filmi izlemiştim. Romantik animelerin çoğunluğunu izledim. Bu yüzden izlerken telefonla ilgileniyordum. Birden mesaj geldi.
(H: Hu Tao X: Xiao)
H:Abi
X: ne vr
H: bir şey dicem ama kızma
X: duruma bağlı
H: yaw bi söz ver
X: he he kızmıcam
H: tamamm sende kokomi ablanın numarası var mı
X: kokomi hemşire değil miydi napıcan
H: var mı
X: var ama ne yapcağını söyle
H: şimdi şöyle ki beni uyandırmaya çakışan Qiqi ben kalkmayınca kendi kahvaltı hazırlamaya çalışmış
X: senin kafanı sikiyim
H: parmağı komple kesilmiş
X: baba biliyo mu
H: hastanede öğrenir numarayu ver
X: Kokomi hmşr(05*********)
H: Eyvallah ben hastaneye gidince ararım
X: kapa Allah belanı versin kapa
Telefonu yana bıraktım. Derin nefes aldım. Sonra efrafı izlemeye başlarken gözüm Aether'a kaydı. Gözümü ondan alamıyordum. Yaklaşık 2-3 dakika onu izledim. Birden Kazuha dirseğiyle dürttü. Aramızda fısıldaşarak konuştuk. "Oruspu ne vuruyon.". "Sen niye izliyon çocu- ha sen gaysin unutmuşum ya pardon.?". "sensin gay.". "ben kabul ediyorum sorun sende. Ya git açıl falan böyle uzaktan dikizlemek biraz kötü anlaşılır dışardan.". Bir an sustum. Tamam belki ondan biraz(!) hoşlanıyorumdur ama ona açılacak cesareti götümden kan alsalar bulamam. Bu yüzden içimde tutarak sapık depresif bir piç gibi sadece izleyeceğim gibi görünüyor. Telefonuma yine mesaj gelince Qiqi'nin ölüm haberi olmaması için dua ederek açtım.
?: Yarın öğlenden sonra varıyorum galiba
X: Harb mi
?: evet beni karşılamayanı at si-
X: temam lan karşılarız atı konuya karıştırma
?: duydum ki crush ın olmuş
X: biraz öyle olmuş olabilir
?: Ona şanslı bir kız olduğunu göster.
X: ne kızı
?: ...
X: ...
?: neyse benim işim var kapa
X: tamam bb
?: bb
Ah be sonunda geliyor... Gelen kişiyi merak ediyor musunuz? İyi söylemiyim bari de merak edin biraz daha. "Bitti... Kız öldü ya lan..". Animenin sonu Aether ve Venti'yi fazlasıyla üzmüş gibiydi. Umarım başka kimsenin sonu böyle olmaz çünkü düşünsenize sizi kurtaran ve sizinle yaşayan, adını bile sizin koyduğunuz ve aynı zamanda hoşlandığınız kız olan kişi herkesi korumak için ölüyor. Bu baya üzücü olurdu değil mi? "Neyse artık uyuyalım. Xiao gel yardım et dövşekleri taşıyalım.". Albedo bunu diyince oturduğum yerden elimi uzattım ve o da birden çekince bi an beyaz ışık gördüm ama geçti. Odadan çıktık. "Yarın geliyormuş.". "Kim geliyor?". "Kim olacak?". "Hmm- haaa o mu.. Gidip karşılayalım yoksa havalimanını bize sokar.". Bu şekilde siktiri boktan bir muhabbetle dövşekleri getirdik. Yere serdik. Hepsi neredeyse dipdibeydi. Scara biraz aykırılık yapıp uzaklaştı ama zorla geri getirdik. Sonrasında derin bir sessizlik sabaha kadar sürdü... Ya da biz öyle düşündük çünkü Venti'nin burnu tıkalıydı. "Venti git burnunu aç gel aq.".
~Sabah~
(v: venti, w: scara, k: kazuha, x: xiao, t: aether, a: albedo)
Sabah olunca beraber okula gittik. Gayet eğlenceli bir gündü. " Bu gün kim geliyor biliyor musunuz?(x)". "Kim geliyor?(k)". "Hmm... O MU YOKSA?!(v)". "Ben biliyorum.(a)". "Kim geliyor noluyor bana da söyleyinn(t)". "Aa doğru Aether onu tanımıyo değil mi?(w)". Aether hâla anlamamış bir şekilde bakıyordu. "Heizou geliyor.(a)". Hemen aralarında konuşmaya daldılar ama ben düşünceli biri olduğumdan(!) Aether ile konuştum. "O burada değildi bu 2 ay. Ondan tanımıyorsun ama tanısan seversin. Çıkışta havaalanına gidip onu alıcaz. Gelmek ister misin? Tanışmış olursunuz.". Aether biraz düşündü. "Tamam, umarım iyi anlaşırız!". O bunu diyince gülümseyerek onayladım. "Büyük ihtimalle öyle olur.".
¿¡Çıkışta《Yazar》¡¿
Beraber havalimanı otobüsüne bindiler ve yaklaşık 1 saat sonra vardılar. "Nerede bu?(v)". Uzakta onlara işaret eden bir el gördü Aether. "Heizou-san kızıl saçlı mı?". "Evet hafif bordoyla kırmızı arası ve su yeşili gözlü.(a)". Aether parmağıyla belli etmeden işaret etti. "Orada.". Aether bunu diyince beraber Heizou'nun yanına gittiler. "Selam~". Venti ona sarıldı. "Waağh sımavlar yaklaşmış baya iyi ki geldin kopya arkadaşımmm.". Heizou onu görmezden geldi ve Aether'a döndü. "Sen aralarında yeni misin?". Aether başını salladı. "Ben Heizou. Polisiye kitapları severim. Sen?". "B-Ben Aether. Bu sene geldim. Anime izlemeyi severim. Tanıştığımıza memnun oldum-". O lafını bitirmeden Heizou kolunu Aether'ın boynuna attı. "Tavsiye istersen Bungou stray dogs izleyebilirsin~". "Onu izlemiştim. Dazai için başlamıştım ama sonlarda Akutagawa ve Chuuya'yı favori seçtim.". "Ben Ranpo ve Fyodor severim. En zeki onlar benim nazarımda. Dazai fazla çocuksu. Ama onu da severim.". Bunlar bu şekilde konuşmaya devam etti. Heizou üzerindeki delici bakışları hissediyordu. Ama herşey planlıydı. Yolda Xiao hariç çoğu kişi ile konuşup Aether hakkında bilgi almıştı. Onun anime izlediğini, arkadaş canlısı, saygılı, utangaç ve itaatkâr biri olduğunu biliyordu. Amacı Xiao kıskandırıp onu açılmaya itmekti. Xiao ne kadar inatçıysa Heizou da bir o kadar inatçıydı. "Eee napcaz şimdi.(w)". "İsterseniz bana gidebiliriz.(a)". "Olur.(v,w,k)". "Tamamdır!(heizou: h) Sen ne dersin Aether?". "Tamam..Teyzeme habee verip geliyorum.". Aether uzaklaşıp teyzesini aradı. Xiao bunu fırsat bilip konuyu açtı. "Senin sorunun ne? Kasıtlı yapıyorsun birde! Birde gay değilim diyor!". "1- Hepimiz gayiz ve bunu kabul ediyoruz. 2- Herşey senin için. Sen ona açılmazsan ben açılırım. Sen yürümezsen ben yürürüm. Ama ona aşık olduğumdan değil. Sen yap diye. Şu an arasam onu sevecek yüzlerce kız ve erkek var. Aether herkese bir şans veriyor. Sana da veriyor ama önemli olan bunu nasıl değerlendirdiğin. Bahsettiğim o kız ve erkekler yüksek ihtimalle bu şansı kullanamayacak. Şansın var.". Bu konuşma burada sona erdi çünkü Aether geldi. "İzin verdi ama 6 da evde olmalıyım.". "Yaşasın!(h)".
<|Albedo'nun 2+1 Öğrenci Evinde|>
Albedo kapıyı anahtarla açtı. İçeri girip çantasını yere bıraktı. Öbürleri de arkasından girdi. Venti 2. kez geliyordu ve bu yüzden rahattı. Öbürleri de ilk kez. "Aç mısınız?(a)". "Ben değilim.(t)". "Ben de(x)". "Ee ben açım-(h)". "Ven de açumğ.(v)". "Bize farketmiyor. (k, kendi ve scara adına). ". "O zaman birşeyler yapayım. Mutfağa gidelim.(a)". Albedo ve öbürleri mutfağa gitti. Xiao ve Aether odada tek kalmışlardı. Xiao derin nefes aldı. Bu onun şansıydı.
944 kelimee