"Întâlnirea"
AnabelSeara abia ce am adormit, mațele îmi ghiorțăiau, m-am îmbrăcat pentru ieșirea cu domnul jack și mă duc în bucătărie.
-Ce aveți de mâncare.Spun entuziasmată
-Draga iartămă,dar doamna a spus că sunteți cam....
-Spune!
-Plinuță.
-Bine mulțumesc, când dintr-o dată se aude soneria.
Era el, acum era într-un tricou negru și niște blugi negri.Nu spun nimic și merg afară.Cand mă opresc să studiez mașina.Nu mă prea pricep la mașini,dar cred că a costat mult.
-Scumpo hai odată.
Mergând pe drum nu am spus nimic îmi era foarte foame.
-De ce ai plecat aseară? Chiar am vrut să îți spun noapte buna.
-Ma enervat scorpia aia.
Un hohot de râs se aude de la el.
Am oprit la un restaurant.
-Nu vreau aici!Ai spus că mergem la jocuri!
-Chiar vrei?
-Da!
-Cum spui tu scumpo.
Nu am vrut la restaurant că m-am gândit că Isabela poate are dreptate și chiar m-am îngrășat.
Ajunși acolo mulți bărbați se uită la noi.Femeile erau aproape să mă omoare.Mergem la o masă și jucăm.O femeie ne împarte cărțile.Era dimineață, așa că nu prea era lume.
-De unde ai învățat să joci? Spune el.
-Mama.Spun cu un zâmbet mic.Tata ma învățat mai mult,dar mama a fost cauza că îmi place.
-Ești prima persoană după mult timp care mă învins.
-Mi-ai mai spus.
-Am crezut că nu ai ascultat.
Am râs puțin sincer.Jack ma dus acasă și am plecat cu un mic zâmabet,m-am distrat.După mult timp.Cand ajung "acasă" o văd pe scorpie cu tata în living.Îi salut și încerc să plec,dar mă oprește tata
-Anabel nu mai ai voie să te vezi cu el!
-De ce?
-Deoarece este o influență rea!El este prieten de afacere, nimic mai mult.Se trezește scorpia.
-Bine.Si atunci plec sus.Nu m-am împotrivit deoarece știam că mă bate.Chiar nu aveam dispoziția necesară să mă bată cineva.Isabela aia are o influență foarte proastă asupra lui tata.
Au trecut 2 zile în care nu m-am mai atins de mâncare și să îl văd pe Jack.Deja când mă ridic brusc amețesc.Astazi avem să meregm la un eveniment.În astea 2 zile mă uitam în oglindă și știam că Isabela avea dreptate, m-am îngrășat în ultimul hal.
CITEȘTI
Ea o să fie motivul morți mele
RomanceVă invit în povestea lor și sper să vă placă ce veți afla despre ei. Lectură frumosEa fata unui mafiot,care trebuie să aleagă viață sau moarte.Ajunsă la New York Anabela vrea să își trăiască viața,dar povestea nu este așa cum a crezut ea. Oare ce va...