Cinci

134 1 0
                                    

Noua viață
Anabela

Nu am putut să mă uit la el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu am putut să mă uit la el.A plecat cu tata și mi-a fost frică.La un moment dat aud țipete în birou.Mă apropie și trag cu urechea,dar mă trage de braț.

-Lasă că îți arăt eu când plecă musafiri.Isabela intră în birou și aud doar un cuvânt din gura lui Jack.

-Accept

Și ușa se închide.Stau pe canapea cu mama lui care pare de treabă,dar tresar când tata mă strigă.

Ajunse acolo ne uităm confunze.

-Anabel fă-ți bagajul.

-D-de ce?Spun cu o voce ușoară.

-O să locuiasti cu soțul tău!

-C-ce!?
Atunci Isabela vine și mă trage de cot.

Am făcut o valiză mic și aștept jos.Am câteva lacrimi în ochi.Miranda mă consola,dar dejeaba.Jack a luat-o în fața și nici măcar nu sa uitat la mine.
Eram în mașină,eu stăteam cu mama lui în spate.Iar el conduce încordat.

Ajunși acasă la el , Miranda mă duce sus într-o cameră.Mă înfășor plapuma și plâng.Peste vreo 5 minute apare.

-Ascultă...

-Ce să ascult!Mă mărit obligată!

-Ști cum tatăl tău a acceptat așa repede?

-Nu.Spun scurt.

-Pe niște mărfuri confiscate.Ascultă trebuie să îți spun ceva.O să ne mutăm mâine.Noapte bună. Spune și plecă.

~°°~

Dimineață Miranda mă strânge în brațe și plecăm.Pe drum nu am vorbit de loc.
Era un apartament foarte mare.Mă duc în bucătărie și mă uit la blat,dar întrerupe el tăcere.

-Anabel,o să avem niște reguli simple.Nu o să mă culc cu tine ,nu o să te ating,o să vin la apartament când vine cineva îm vizită.Ai voie să aduci pe cine vrei,dar cu aprobarea mea.

-D-dar,de ce nu rămâi aici?

Vine mai aproape de mine și mâinile lui îmi apucă bărbia.

-Nu te iubesc scumpo.Dacă vrei sex îmi spui,dar nimic mai mult, dacă lumea o să vrea un copil o să le dăm.Îmi să drumul și plecă din apartament.

Perspectiva naratorului

Jack era în club unde și-a luat o cameră alături de Sophia.
Anabela era în apartament și plângea fără în cetare.Se duce la bucătărie și își ia um cuțit.
Gândul său era"Ce rost mai are să trăiesc? Nimeni nu mă iubește nici măcar propriu meu părinte"
Ana se taie pe încheietura și și pe picioare.
După câteva ore se spală și adoarme cu lacrimi în ochi.
Pe cea laltă parte Jack era în extaz,a băut foarte mult,sa și drogat.

Peste câteva ore Jack ajunge la apartament datorita lui Elliot.Anabel auzi și se grăbi să vadă ce se întâmplă.

-Ce face aici?

-Cum adică ce face?E apartamentul lui!Se rasteste Elliot

-A spus că nu o să mai vină nicioadată.

-Sunteti amândoi niște proști !

Pe Jack l-au lăsat în cameră iar Elliot a plecat .Anabel se uită prin frigider și se gândește să facă de mâncare.
După ce termină de făcut două ochiuri și niște becan se duce și își trezește viitorul soț.

-Jack, Jack?

Murmură ceva acolo,dar ea nu înțelege ce spune.

-Sophia a dispărut!Spune Ana,dar nimic.Renunță și când dă să plece se lovește de colțul patul.La auzul geamatului scos de Ana, Jack imediat se trezește.Era foarte buimac, după ce pupilele dilatate revin la forma normală, Jack realizează unde e.

-Anabel ce dracu sa întâmplat!

-E 7 și ceva și m-am gândit că ai de lucru.

-Azi e vineri,Anabel.

-M-m-am gândit că..... ști ceva ai dreptate mă duc să beau un pahar cu apă.

Anabel pleacă în bucătărie și începe să strângă mâncarea,dar un braț masiv o oprește.

-Nu aveai de unde să știi,e vina mea.Ana avea capul plecat și nu putea să se uite în ochii lui.Facem o nouă regulă,stai mereu cu capul drept,îmi reprezinți numele.De astăzi dacă se întâmplă ceva privirea o ți sus ,în fața lumi,dar mai ales în fața mea.Niciodată nu am să te lovesc.Nicodată!
Atunci Ana ridică privirea și se uită în ochii săi negri.

-Du-te și te culcă.Ana nu spune nimic și pleacă.Jack scoate telefon și îl apelează pe Elliot care vrea să afle ce sa întâmplat.

Scuze că este așa scurt.promit că următorul e mai lung și mai frumos😊

Ea o să fie motivul morți meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum