Paisprezece

106 1 0
                                    


Jack

Ai eșuat ca soț!Aceste cuvinte nu mă lăsa să dorm de 3 zile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ai eșuat ca soț!Aceste cuvinte nu mă lăsa să dorm de 3 zile.Nu am mai fost la Anabel,le trimteam pe fete.
Nu mâncăm,nu dormeam,barba nu îmi era rasă.Eram un nimic.

-Jack trebuie să vorbim!

-Cassie lasă-mă!

Stăteam la ei până mă refăceam pe picioare.
Nu mă ascultă și se pune lângă mine.

-Jack ea te iubește!

-Taci!

-Nu tac!Ai idee cât plânge? Mă întrebă de tine mereu,ai mâncat,ai băut?Ce faci azi!Dracu întreabă chiar și dacă ai dormit destul!Ana are un suflet bun și tu ești prea egoist să recunoști că o iubești! Jack oricât speri, bariera ta sa spart!

Mă ridic și îmi vină să omor pe cineva.

-Nu pot să o iubesc! Vreau să îi omor familia, vreau ca tatăl ei sa sufere!De moartea părinților mei și de cicatricile pe care le are pe spate!

-Ana e rănită!?

-Da.Pe tot spatele mi-a povestit doar de 2 și erau îngrozitoare! Și dacă mă apropii de ea,nu pot să mă mai controlez!Crezi că în biserica am vrut să reacționez așa?Nu!

-Atunci du-te idiotul la ea! Și devoreaz o,fă sex cu ea!

Sunt um idot!Plec în fugă și iau cheile la mașina lui Adam.

-Să îmi mulțumești!Spune Cass zâmbind.

-Niciodată nu o să fac asta!Și plec.

Am condus cu 210k/h, până la Anabel.Parchez mașina și fug sus la apartament.Deachid ușa care era deschisă.

-Scumpo? Glasul îmi era și mai ușor.Ochii mi se îndreaptă spre ea care este legată de blat și cu o eșarfă la gură, când mă vede se zbate și țipă prin eșarfă.Mă apropie de ea și îi dau eșarfa jos.Iubire ești bine?

-Jack,în spatele tău! E prea târziu să mă întorc un pistol era fixat pe capul meu.

-Fără planuri Scott, întoarcete ușor.Vocea aceea,era tatăl lui Anabel.Mă întorc și mă ridic.Scott dacă o vrei să trăiască îmi dai acțiunile!

-Atât poți?Omoaro!Nu o iubesc, mă întorc cu coada ochiului și o văd cum plânge.

Nu plânge iubito nu te merit.

Mă duc ușor câte un pas la sertar și iau pistolul care îl îndrept spre el.

-Spunei scuze!

-Pentru?Spune râzând.Mă duc spre el și îi iau pistolul din mână.

-Pentru semenele care i le-ai făcut! Pentru durerea pe care i-ai cauzat-o! Pentru lacrimile care le-a vârstă din cauza ta!Dracu am mai mult! Mă rastesc la el.Cerei scuze că ai mințit o în legătură cu mama ei!

Știam că Anabel aude,dar trebuie sa rămân rece.El se uită în ochii săi albaștri ca marea și spune:

-Scuze.

Îl împușc în braț.

-Mai cu convingere!

-Anabel,îmi cer scuze.

Încă odată apăs pe trăgaci.

-Nu te cred.

-Jack opreștete îl omori!
Dracu iubito de ce trebuie să îți fie milă de acest jegos!

-Prințesă îmi pare rău pentru tot ce ți-am făcut și cauzat.
Scot din buzunarul de la blugi telefonul și îi chem câțiva băieți aici.Mă aplec spre el jos și îi iau față în mână mea.

-Asta este pentru tot ce i-ai cauzat!Pentru traumele pe care le-ai făcut.Si atunci i-am dat una de buza i sa spart.Nu sunt chiar așa idiot să îl omor de față cu Ana.Am să îl torturez, atunci când el nu se mai poate mișca mă duc la iubirea mea.

-Iubit-o ești bine?Iau un cuțit să îi desfac funia,dar se ferește.Iubit-o nu am să îți fac rău,am venit aici pentru tine.Avea câteva vânătăi,cred că nemernicul a intrat de dimineață.O iau în brațe și îi mângâi părul.

-Jack.....mai pleci?Vocea o avea subțire.

-Nu.Mă dezlipesc de ea și o sărut,dracu buzele sale erau dorite de ale mele.Mă dezlipesc de ea și îi cuprind obraji în palmele.Te iubesc!

Ea se uită la mine șocată și mă sărută din nou.

-Te iubesc.Spune și ea.M-am îndrăgostit chiar și de literele numelui tău, m-am îndrăgostit de ochii tăi, m-am îndrăgostit de zâmbetul tău dulce, m-am îndrăgostit de vocea ta, m-am îndrăgostit de tine Jack Scott!
O sărut eu , limbile noastre se încâlcesc.Dracu am uitat cum este să te simțit în rai.Cand am vrut să o mai sărut o bătaie în ușă se aude.Mă duc și îi primesc pe băieți.

-Duceti-l la sediu și în camera de tortura!
Băieți afirmă și îl ia.

-Iubit-o o să vând apartamentul.

-De ce?

-Deoarece aici au murit 2 oameni, și toți ne-au găsit locația,nu vreau să mai dormi în această casă.Iati lucuriile esențiale.Plecam!O să sun la o firmă să le aducă tot.
Mă duc spre ea și o mai sărut odată.

-Mi-a fost așa dor de tine.

-Și mie.

Capitol neditat,scuze că e așa scurt.

Ea o să fie motivul morți meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum