Omoară pentru mine?
AnabelNe-am întors la vechile obiceiuri,eu dorm în cameră și el pe colțarul din living.Toată seara nu am putut dormi,mă foiam într-una.Si mă gândeam la cât de frumos este, știu sună ciudat,dar asta erau gândurile mele.
~°°~
Nu am dormit de loc toată noaptea,era ora 6 și știu că Jack trebuie să plece la muncă.Vine ușor și își ia hainele.După ce plecă din cameră mai stau puțin și mă trezesc.Era deja în costum și își bea cafeaua.
-La ora 10:30 vin să te iau!Să fi gata.Se ridică și plecă fără să mai spună nimic.
După ce a plecat m-am dus în dresing și îmi căutam ceva de îmbrăcată nu știam unde mă duce și eram mai confuză.
Decid să mă îmbrac clasic.În niște pantaloni de piele cu un top și părul prins.Mă machiez și când mă uit la ceas era 9:58.Dracu când a trecut timpul așa repede.Pe la 10 și ceva apare.Si se uită mirat la mine cu o sprânceană ridicat.
-Chiar ești gata?
-Da.Spun entuziasmată.Mergem?
-Trebuie să mă schimb și după scumpo.Plecă îm cameră și când iese este îmbrăcat mai lejer.Mergem jos la garaj și văd că se îndreaptă spre motocicletă.
-Meregem cu motocicleta?
-Da.El își pune casca și mă îndrept spre el.Mă ajută să pun casca și mă pun în spatele lui.Mâinile mele se încolocesc pe talia lui și simt furnicături pe spate.Îi simțeam mușchi de pe abdomen.După ce pornește motorul îmi strâng mai tare mâinile.
Ma adus la o plajă pustie,dar frumoasă,pum casca pe motocicleta și merg lângă mare.Când mă întorc îl văd pe Jack cu inelelul în mână.
-Poftim!Spune și îmi indica să îi întind mâna.Nu mă așteptam că cererea mea în căsătorie să fie cu un bărbat în picioare.Mereu mi-am imaginat o nuntă frumoasă o cerere extravagantă,dar totul era vis.
~°°~
Pe drum nu am vorbit de loc, m-am uitat la inel și chiar era frumos.În apartament își dă geacă și îmi fac curaj să deschid încep un subiect:
-Vreau să facem sex!Mă răstesc eu.Se întorce nedumerit la mine și se uită confuz.
-Scumpo ai băut ceva?Spun și se apropie de mine cu mâna pe fruntea mea.Nu pari să ai febră.
-Vorbesc serios Jack!
-Ascultă scumpo dacă te pătrund nu ai să mai scapi de mine.
-Ok.
-Credema nu vrei.
-Ba chiar vreau!
-Dracu nu mă mai contrazice!
-Îti place iubitule?
-Până aici!Spune și mă sărută agresiv,limba lui o caută pe a mea.
Mă ridică și se îndreaptă spre pat.Eu eram cu mâinile în părul lui și îl exploram.Ajunși îm cameră mă lasă în pat și mă uit în ochii lui.Care nu le mai văd pupilele.
-Dă-ți jos topul! Așa fac.Se apropie de mine și mă întinde.Daca te mai văd așa,am să mă răzbun, înțeles scumpo? și mă sărută.Îsi dă tricoul jos și mă întoarce pe o parte.Îmi dă pantaloni și mă trezesc cu o palmă.
-Au!
-Ai meritat-o.Si mă întoarce înapoi.Mă sărută și se duce între coapse.
Îmi ridică picioarele pe umeri lui și.....o doamne!Ce face acolo e minuni!
Gem o dată când sunt de orgasm,dar se oprește brusc și vine la buzele mele.-Roagămă să termini! Ține minte eu sunt bărbatul care te poate face,să rogi pentru a termina un orgasm.
-Te rog!
-Nu prea e credibil,haide scumpo știu că poți și mă sărută.
-Te rog ești singurul bărbat care îmi poate cauza un orgasm! Țip și el se aplecă și mă lasă să termin orgasmul.
-Nu a fost așa greu.Se ridică și își dă pantaloni jos.
-Scumpo nu am um perzevativ așa că o să termin în tine.Mâine dimineață o să ai pe noptieră pastile anticoncepționale.
Își dă boxerul jos și singurul gând care îmi vine este:"O să intre?"
Mă sărută ușor și fixează mădularul între coapsele mele.Se lasă întru totul și se mișca ușor.Mă sărută suav și după agresiv la fel și mișcările.-Spune-mi a cui ești?
-A ta!
-Am câștigat cursa pe drept spune-o!
Ăsta e nebun?Eu aproape am un orgasm și pe el se gândește la cursă.-Nu este adevărat.
-Dracu nu mă mai contrazice,o să am orgasm înainte să mă mișc mai mult.
-Dar este adevărat!
-Scumpo știm amândoi că eu am câștigat.
Nu putem spune nimic,eram în culmea excitări.Într-un final avem amândoi un orgasm și se dezlipește de mine.Căldura acea dispare imediat.Se ridică și își ia niște pantaloni de trening gri.
-Anabel am sa te întreb ceva, vreau să îmi răspunzi.Se apropie de mine și îmi dă tricoul lui pe cap.Cum ți-ai pierdut virginitatea?
Dracu!
-Ăăăaă.
-Scumpo am nevoie de un răspuns concret.
-Un bărbat mai mare ma..... violet.Reușec să spun.Maxilarul său sa încleștat și așteptă să termin.
-Cum îl cheamă?
-David Oliver este numele.
-La ce vrâsta sa întâmplat?
-L-la 16 ani.El este mai mare.
-Cati ani are?
-Când a făcut chestia asta avea 29 de ani.Spun cu vocea tremurând și cu lacrimile care udau patul.Se apropie de mine și îmi sărută fruntea.
-Am să îl fac să regrete.Acum ești în siguranță.Acestea sunt ultimele cuvinte înainte să mă întindă în pat și să adorm.
CITEȘTI
Ea o să fie motivul morți mele
RomansaVă invit în povestea lor și sper să vă placă ce veți afla despre ei. Lectură frumosEa fata unui mafiot,care trebuie să aleagă viață sau moarte.Ajunsă la New York Anabela vrea să își trăiască viața,dar povestea nu este așa cum a crezut ea. Oare ce va...