Darağacı Ve Mahkum
DarkEflatun Kaleminden...1. Bölüm
"Davet"Birinci Bölüm Şarkısı:
Teya Dora
DžanumGördüğünüz Zaman Dilimini Ve Şuan Nasıl Hissettiğinizi Yazma Butonu
アレイナ
21.02.2023
(4 Yıl Sonra)
Kahraman Bakış Açısı(İnci Günay)Kafenin yavaş yavaş durulmasıyla kendimi boş masalardan birine atıp soluklandım.Masanın üzerine koyduğum telefondan yükselen melodi ile çağrıyı yanıtladım.
-Efendim?
-Akşam için hazırlandın mı?
-Akşam ne var ki?
-Didoş söylemedi mi?
-Neyi?
-Akşam Erdal Bey'in davetine gidiyoruz ya!
-Ne! Ne daveti? Neden şimdi haberim oluyor benim!
-Haberin yoktu ama artık var.Kafeyi bücürlere(!) bırakıp hazırlan yoksa o büyük davete pasaklı pasaklı geleceksin.
-Off! Tamam.
Didem'e karşı kurduğum suikast hayallerini bir kenara bırakıp, Nur'un bücür lakaplarını taktığı çalışanlarıma kafeye emanet ederek kafeden bir sokak uzaklıktaki evime doğru yola çıktım. Yanındaki binalara kıyasla tek katlı ve bahçeli evime varmam dakikalarımı almıştı.Dört odadan oluşan evin iç dizaynı zevklerime göre döşenmişti. Evde tek başıma yaşıyordum ama yalnızlığıma dost olan Karam var belki de hayatımın en büyük şanslarından biri.Aklımdaki düşünceleri bir kenara atıp odama gittim.
Dolabıma göz gezdirdim, büyük dağınıklıkla karşılaşınca ofladım gelde bu karışıklıkta davet için hazırlan.Acaba gitmesem mi diye düşünürken gözüme çarpan saten yeşil elbiseyle gözlerim parladı.Askıdan aldığım elbiseyi üzerime geçirdim... Aynadan görüntüme baktığımda güzel gözüktüğüme karar vererek makyaj masama geçtim.Yaptığım soft makyaj ile aynadan son kez kendime baktım, karşımda ki kadın beni tatmin etmişti. Tek bant beyaz ayakkabıyı ve onun takımı olan el çantasını alarak salona yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darağacı Ve Mahkum
ChickLitÇok sevdiğiniz birinin size yalanlar söylediğini düşünsenize? Yada sevgiliniz sandığınız adamın başkasıyla evli olduğunu? Yada metres olduğunuzu öğrendiğinizi düşünün? Yada bunların acısını çekerken öğrendiklerinizinde yalan olduğunu... İnci Günay&A...