!First Day School!

22 3 2
                                    

Di pagi yang indah,di rumah besar,beberapa gadis sudah bising memanggil antara satu sama lain...

"Aleyka Yunna!Bangun cepat.Pergi sarapan!"Jerit Lina kpd yunna yang masih tertidur di dalam selimut.

"Woy Qaseh!Lebih baik kau bangun dlm masa Lima saat Dari sekarang!Sebelum aku siram kau pakai air liur yunna!"kata Anna.Dalam kiraan kedua Qaseh bangun dan terus bergegas ke bilik mandi.

(Kalau korang tanya "mana yang lain?"diorang tolong fizah masak untuk sarapan pagi.)

Beberapa minit kemudian...

"Ha dah mandi pun,jom makan sekali.Nanti kita lambat pulak nak pergi sekolah"kata puteri kpda Qaseh dan yunna..

"Takpe lah,Masih awal lagi ni.Kita turun sekolahkan pukul 7:00 a.m, Sekarang ni baru je pukul 6:02 a.m"
Kata qaseh kpd rakan²nya.

"Eh,dah jom makan nanti lambat pulak.Semalam cikgu park suruh kita jumpa dia dulu pagi ni"kata Lina.

"Betul tu,Makan cepat."kata Anna

Selepas mereka sarapan,mereka pun terus pergi ke sekolah dgn menggunakan 2 buah kereta..

(Kereta pertama)
-Lina -Qaseh
-Puteri. -Allya

(Kereta kedua)
-Anna -Qisya
-Yunna -Fizah


















Sesampainya di sekolah YG HIGHSCHOOL....

"Jom pergi bilik cikgu park"kata Anna yang baru sahaja keluar dari kereta.

"Jomlah"Jawab mereka

"Fizah,mana si yunna dan qisya?"Tanya Lina.

"Oh,diorang belakang fizah"Fizah menunjuk 2orang yg ada di belakangnya.

"Fizah lepaskan dulu earphone tu,nanti suruh diorang pasang balik"kata qaseh.

"Haish,buat malu aku je dua ekor ni"kata Allya.

(Korang nak tau apa yunna dan qisya buat?,diorang dengar lagu "My Treasure" sambil menari🙃)

"Nasib baik masih belum ada ramai pelajar."kata puteri.

"Hehehe, mianhe yeoreobun."kata yunna dan qisya.

"Jom masuk"kata Lina dan Anna.

"Annyeonghasaeyo,eh sorry mengganggu cikgu."kata Lina kpd cikgu park.Sbb dia nampak cikgu park masih bercakap dgn seorang pelajar.

"Eh,dah sampai.Gwenchana,kami berdua pun dah habis bercakap dh ni"kata cikgu park.

"Oh,chenle nanti boleh panggilkan T12 tak? Sbb cikgu nak diorang bawa mereka ni pergi ke kelas."kata cikgu park.

"Nae cikgu."Selepas chenle menjawab cikgu park,dia terus keluar dari bilik cikgu park.

"Ha,sinilah.okey cikgu nak tahu nama kamu semua."kata cikgu park.

Selepas mereka memperkenalkan diri.Tiba² pintu bilik cikgu park diketuk dan terus dibuka oleh seorang namja.Terlihat ada 12 murid lelaki yg sangat tampan masuk kedalam bilik cikgu park.

"Okey disebabkan kamu semua dah sampai, perkenalkan mereka ialah pelajar baru dkt kelas kamu nanti."kata cikgu park kpda 12 lelaki tersebut.

Mereka hanya membalas dengan senyuman dan anggukan.

Meanwhile di tempat Anna dan rakan²nya....

"Weyh,handsome lah lelaki rambut merah yg ada tahi lalat tu,mcm bakal imam aku."kata puteri.

"Tu yg ada tahi lalat dekat² mata Dan pipi tu aku punya."kata Anna.

"Korang,tengok namja tu,muka dia rata mcm jalan raya bhaii."tunjuk Lina kpd seorang lelaki.

"Korang tengok laki yg mata dia lawa tu,comel siak."kata Qaseh.

(Btw,diorang ni bisik² Tau)

Meanwhile qisya dan yunna...

"Pss,pss,Abe rambut hitam hyee."kata qisya.

"Weh,weh,Abe rambut dark brown yang panjang sikit tu,hyee."kata yunna.

"Heh dahlah,korang ni sehari x buat perangai x sah."kata qaseh.

"Okey Anna boleh ajak kawan awak ikut diorang."kata cikgu park.

"Naee,jom korang."kata Anna.

Dan akhirnya mereka keluar berjemaah..

Dengan pantas yunna mendekati namja yg dia usya tadi.(buat malu kan beruk sekor ni🙃)

"Hyee,saya yunna nama awak siapa?"kata yunna

Lelaki tersebut tidak menjawab atau memandang dia hanya terus berjalan menuju ke arah kelas.

"Ish,muka je handsome,tapi sombong mengalahkan firaun."kata yunna berjalan di sebelah lelaki tersebut.

Lelaki memandang yunna dan terus berkata"yedam"katanya singkat.

"Elehh,kalau x ikhlas xyah jawab."kata yunna.

Yedam hanya melihat yunna mengumpat pasal dia...

Mana yg lain?ni diorang

"Hye awak,saya jihoon"kata jihoon kpd Anna.

"Hyee,saya yoshi."kata yoshi kpd puteri.

"Hai,aku haruto.aku panggil kau pendek boleh?."kata haruto kpd fizah

"Hyee,saya Kim jungkyu"kata jungkyu sambil tersenyum kearah qisya.

"Hyee,saya Yoon jaehyuk.Awak nak susu Pisang?"kata jaehyuk.

"Hye,saya doyoung,kalau awak?"memberi bunga mawar kpd Allya.(buayakan si doyoung?.tapi xpa dia setia orangnya..walaupun mulut mcm tu)

Akhirnya mereka sampai di kelas T12-DN.

Tulah asal usul nama T12 kpd namja² tadi...nama kelas diorang🙃.

























Wait for next part yeorobun💐💗

Kalau part ni kurang bagus sorry,sbb.......xda sbb.

Nanti yunna baiki lagi Tau! Byeee

See you again<3
💗💐

Falling in love(crush)&lt;end&gt;-Treasure Where stories live. Discover now