(HyunRa🔞+)

22 1 0
                                    

Budak bawah umur jgn baca🙃

Sorreh kalau x mendalami dan memahami sbb kite baru first time buat cergite haram👀

Kini hyunsuk dan mira sudah sampai di rumah.

/Di bilik/

"Hyunsuk..siapa nak mandi dulu?"tanya mira.

"awak dulu lah"kata hyunsuk.

"Okey"

Mira akhirnya masuk kedalam bilik mandi dan mengisi bathtub dgn air panas.And ada satu yang dia lupa.Dia lupa nak kunci pintu👀

"Aduh nak kencing pula"kata hyunsuk.Dia membuka pintu bilik mandi dan terlihat mira yag tidak menggunakan satu benang pun di badannya alias all of mira body is ter Expose.

"Wow.. Sexy"kata hyunsuk lalu perlahan lahan berjalan ke arah mira. Dia memeluk mira dari belakang.Mira yang terkejut hanya boleh berdiri dan membeku.

Tangan ii hyunsuk yang sudah mula nakal bergerak dan bermain di miss V mira(you know lah yaaa)

"Eugh"suara itu akhirnya keluar dari mulut mira.

Hyunsuk Awalnya hanya mengusap miss v mira namun tiba ii dia memasukkan 2 jari nya kedalam lubang mira lalu memainkan nye dgn tempo perlahan.tangan satu lagi untuk hyunsuk memainkan payudara mira.

"A-ah.. Hyun-suk s-sakit"

"Bertahan baby..nanti dia akan bertukar menjadi nikmat"

Tangan hyunsuk Mula menambah tempo kecepatanya di dlm lubang mira.

"Ah sshh ahh ah hy-hyunsuk"

"Call me daddy honey"

Hyunsuk terus mencium leher mira dan membuat beberapa Tanda kissmark di leher mira.

"Kita lanjutkan di katil."kata hyunsuk lalu mengangkat mira kearah katil dan meletakkan mira di atas katil.

Hyunsuk lalu merangkak dan mengurung mira di bawahnya.

Dapat mira nampak little hyunsuk yang besar dan berurat sudah berdiri tegak.

Hyunsuk mula mencium bibir mira aggressive lalu turun ke leher dan akhinya berhenti di payudara mira. Dia langsung melahap pyudara mira.Dari mengigit,menjilat menghisap.Tangan satunya lagi untuk dia bermain di satu lagi payudara mira yang terbiar.

"Ah..hyu-AKH"

Hyunsuk mengigit payudara mira.

"I said call me daddy"

Setelah mengatakan perkataan tersebut hyunsuk memasukkan Burungnya dgn sgt kasar. Dgn satu kali hentakkan Jjajinya sudah masuk Sempurna kedalam lubang mira.
Hyunsuk belum menggerakkan jjajinya Sepuya mira terbiasa dgn Burungny yang besar.

"Daddy move it"

"sure baby"

Hyunsuk mula menggerakan burungnya dgn perlahan supaya mira x kesakitan

"Ah ah ah ah ah ah d-daddy F-FASTER-AKH! "

"AH AH AH AH AH- D-DADDY HAH AH AH AH DADDY I WANNA CUM(you know?) "

Hyunsuk yang mendengar yang dikatakan oleh mira pun sengaja menghentakkan burungnya tepat di spot mira.

"Ahh there daddy!"

Hyunsuk semakin mempertambahkan temponya dan dengan 5 kali hentakkan mira mengeluarkan cecair berwarna putih dan terkena ke perut kotak ii hyunsuk. Hyunsuk pula mengeluarkan benihnya di dalam mira.

"hah hah hah.. Daddy penat"

"Sorry baby. Your moan is make me crazy so...We play until the morning"

Dan malam tersebut mira betul ii di gempur oleh hyunsuk.







/keesokkan harinya/

"akh..sss sakitnyee.Bahaya juga hyunsuk ni main"kata mira.

Hyunsuk baru sahaja keluar dari bilik mandi pun tersenyum ramah kpd mira mcm xde apa ii terjadi.

"Masih sakit?"tanya hyunsuk.

"Mm"balas mira.

"Nanti saya sapu ubat.Malam nanti boleh sambung balik"

"EH AWAK GILA KE?! MALAM TADI DARI PUKUL 8 MALAM SAMPAI PUKUL 5 PAGI AWAK MAIN!"kata mira.

"hahaha gurau ii.Kalau awak nak saya terima tanpa penolakan"kata hyunsuk.

"ish dah! Saya nak mandi!"

"Meh saya teman"

"Tak payah"

.














































































Sorry tidak sebagus yang kome bayangkan sbb aku baru buat cerita ada part haram macam ni💗👀

See you next parteu💟😆

Falling in love(crush)<end>-Treasure Where stories live. Discover now