-Dream?-

14 3 8
                                    

/Di rumah jihoon dan rakan ii

"Korang,aku nak bagi tau something.."kata jihoon berjalan kearah rakan ii nya yang duduk santai di ruang tamu.

"Ha kau nak bagi Tau apa?"Tanya yoshi yang terlentang di atas sofa sambil bermain hp.

"Korang Jangan terkejut tau..."kata jihoon

"Yee...Kitaorang tak terkejut.."jawab mereka semua yang Masih lagi sibuk dgn dunia mereka sendiri.

"Okey aku nak #&##&#";$?_"kata jihoon.

"WEYH,KAU BODOH KE?!KAU FIKIR MASAK MASAK DULU!"Kata junkyu yang Masih terkejut apa yang dikatakan oleh jihoon.

"Dah,eomma dan appa aku cakap kalau aku tak buat dulu dari pada diorang..diorang sendiri akan buat.Aku tak nak diorang buat.."kata jihoon.

"Oo,mcm tuu...kalau kau dah betul ii yakin dgn pendirian kau..kau buatlah."kata yedam mendekat kearah jihoon dan menepuk bahu jihoon.

"Btw,bila kau nak buat?"Tanya asahi.

"Apa yang aku cadangkan malam ni."kata jihoon.

"Ni nak bagitau kat kawan dia ke tak?"Tanya haruto.

"Tak payah.."kata jihoon.

"Kau yakin?kau yakin dengan pendirian kau?...Hoon,aku tak nak Anna kecewa.."kata yoshi.

"Okey..kalau mcm tu kita cari tempat yang bagus untuk perempuan tu"kata Doyoung.

"Okey"kata jihoon.









Malam pun tiba...disinilah tempat jihoon akan memulakan aksinya..Untuk m_ _ _ _ _ _ seseorang"

Jihoon menelefon seseorang..

/On call

"Hello,awak..awak boleh pergi taman tak?"

"......"

"Saya Akan share location kat awak"

"......"

"Haha,okey saya tunggu Tau."

/End call

Beberapa minit kemudian seseorang pun datang mendekat kearah jihoon.

"Knpa suruh saya datang sini malam ii?"

"Tutup mata"kata jihoon.

"Okey"

Tiba ii jihoon mengeluarkan sesuatu dari pocket hoodienya.

"Anna nak tak awak jadi gf saya?"kata jihoon.

"Tak nak"kata Anna.

"H-Huh?"kata jihoon terkejut.

"Tak nak tolak maksudnya!!"kata Anna..

Tiba ii sahaja yunna dan qaseh keluar dari semak.

"WAAA SERIOUS LAH!?SIAK ANNA DH NAK TAKEN!?"kata yunna dan qaseh sedikit meninggikan suara(sikit je.jihoon dgn anna x dengar diorang jauh tapi....)

Tiba ii ada orang menutup mulut qaseh dan yunna dari belakang.

"Mpphh!mmphh!woy bodo siapa ni nak tarik ii Kitaorang sial?!"Tanya qaseh.

"Kami berdua"balas jaehyuk.

"E-eh?"seketika muka qaseh memerah.

"Qaseh ikut aku!"kata jaehyuk menarik tangan qaseh menjauh dari yunna dan yedam.

"Woy dam!bang yedam!Woy bodoh!!mana dia nak bawa qaseh bangs-"belum sempat yunna menghabiskan perkataannya yedam sudah mencium bibir yunna.

"Ur language baby.."bisik yedam pada telinga yunna dgn suara deep voicenya.

Falling in love(crush)<end>-Treasure Where stories live. Discover now