Mohon maaf kpd korang baca ni..
Tapi aku terfikir nak buat yg ni,so kalau korang tak nak baca you can skip this part.Keesokan harinya, Jihoon,Anna bersama member lain melawat yunna .
Tok tok tok.
"Yunna,Kitaorang masuk Tau"kata yoshi membuka pintu bilik rawatan yunna.
"HYE!Masuklah!"kata yunna.
"Yunna bila kau dpt makanan banyak mcm ni?"Tanya jaehyuk menunjuk makanan yang banyak di atas meja.
"Oo,tu yedam beli semalam"kata yunna.
"Mmm,yunna mcm mana kepala kau,dah okey?"Tanya Lina.
"OFCLAH DAH!"kata yunna semangat.
"Mmm,ni dam bila aku boleh keluar?Kau ada Tanyakan kat dokter semalam."Tanya yunna kpda yedam.
"Mm,Hari ni kau oleh keluar.Tunggu tanda tangan dari dokter je dulu"kata yedam.
"Heish,bila lagi dokter nak sampai ni!"kata yunna.
"Apasal kau nak cepat ii balik?"Tanya jihoon .
"Ish!sbb kereta tu lah aku tak boleh makan ice cream,gula ii kapas dan popcorn!"marah yunna.
Tiba ii pintu bilik yunna terbuka.
"yunna,Awak dah boleh keluar"kata seorang dokter.
"Eh bongok tak payah nak serius sangat.Muka kau mcm beruk kalau Serius Kim Jungwoo"kata yunna.
"Eh,kau ni kacaulah.Aku baru nak acting dpn member kau😒"kata Jungwoo.
"Hahaha,okey aku dah boleh keluar.JOM KEMAS!AKU NAK MAKAN BANYAK MAKANAN!"kata yunna.
Yunna pun keluar dari hospital.Disebabkan yunna dari bangun pingsan dah nak makanan manis,dia pun diajak oleh yedam,
Puteri, Yoshi,qaseh,jaehyuk,qisya dan junkyu ke Bazar mcm tulah."Korang,aku nak yang tu"*yunna menunjuk gula ii kapas bewarna biru.
"Okey,aku dengan jae pergi sana dulu korang tunggu sini."kata qaseh.
Mereka berdua pun pergi ke penjual gula ii kapas yang ditunjuk yunna tadi.
"Mak cik,saya nak gula ii kapas yang perisa blueberry ni satu"kata qaseh.
Tiba ii yunna datang mendekat ke arah mereka berdua.
"Eh,yunna knpa pergi sini?"Tanya jaehyuk.
"Hehehe"yunna meninggalkan mereka berdua lalu kembali duduk di kerusi.
"Cik tu anak cik berdua ke?comel..berapa umur dia?"Tanya mak cik penjual gula ii kapas.
"Eh,tu bukan anak kami.Dia sebaya dgn Kitaorang.Mungkin sbb dia pendek sikit dari kami berdua kot nampak mcm kecik"kat qaseh.
"O-oh ye Kee,mak cik ingat tu anak kamu berdua..sbb kamu berdua serasi"kata Mak cik penjual gula ii kapas tadi.
"Hahaha,xpe.Terima Kasih mak cik"kata jaehyuk lalu meninggalkan tempat tersebut.
"Nah"qaseh memberikan gula ii kapas kepada yunna.
"Thank you!"kata yunna.
Selepas berjalan-jalan bersama. Yunna,yedam, qisya,junkyu,
puteri,dan yoshi pun memutuskan untuk balik awal sbb esok nak sekolah.Kini kita berada di atas kapal JaeQaseh ye!
Di suatu malam yang tenang, Sepasang kekasih tengah dating di satu taman yang ditemani oleh bintang ii yang indah dan cahaya bulan yang menerangi malam tersebut(anjay!dah mcm novelist hahahaha)
"Qaseh,boleh saya Tanya sesuatu?"Tanya jaehyuk.
"Ha,tanyalah"balas qaseh.
Jaehyuk melihat ke arah qaseh lekat.
"Qaseh,Siapa cinta pertama awak?"Tanya jaehyuk.
"Awak.Kenapa awak Tanya?"kata qaseh pelik melihat jaehyuk yang menatap lekat mukanya.
"Qaseh,siapa first kiss awak?"Tanya jaehyuk lagi.
"Mmm,xde."balas qaseh
Tiba ii jaehyuk mendekat mukanya kepada muka qaseh."May I take ur first kiss?"Selepas mengatakan perkataan tersebut jaehyuk mencium bibir nipis qaseh dengan lembut.
Pendek sangat eh?aku pun terkejut tengok benda ni pendek sangat🌹😭
Okey sampai sini je dulu, BYEEE
See you at next parteu 💗✨
YOU ARE READING
Falling in love(crush)<end>-Treasure
RandomMenceritakan 6 orang perempuan berpindah ke Korea,sbb nak sambung belajar kat sana..di hari pertama mereka telah terjumpa dgn sekumpulan lelaki yang menarik perhatian mereka ber-6,tanpa mereka sedari,mereka sudah terjatuh ke persona lelaki-lelaki te...