/Di kelas Anna.."Weyh,aku dengar dari senior ii.Kita ada mengatakan camping kat hutan minggu depan."Kata Junkyu berjalan kearah meja ii kumpulannya.
"Sieslah?"Tanya yedam.
"Aku pun ada dengar dari yeji sunbaenim"kata Lina.
"Kita tunggu je..Selalunya kalau ada program ii yg mcm ni.Sekolah akan mengumumkan seminggu sebelum program berlangsung."Jelas Jihoon.
"Btw korang.Kita kena jaga yunna dengan qaseh masa dlm hutan nanti apalagi kalau malam"kata puteri.
"Kenapa?"Tanya yoshi.
"Diorang dua ada trauma berkaitan dengan hutan.Dulu yunna hampir kena bunuh dekat dlm hutan.Qaseh pulak sempat hilang 24 jam."jelas puteri.
"Macam mana korang tau diorang dua ada trauma dekat hutan?"Tanya junkyu.
"Dulu masa dekat malaysia kitaorang ada buat program berkhemah dlm hutan.Masa dekat depan hutan muka diorang dua dah pucat.Kitaorang ingat diorang dua sakit or apa.Bila Kitaorang dah Mula masuk dalam hutan belum sampai satu jam diorang dua dah pingsan.Bila kami check diorang dua ada trauma berkaitan dgn hutan."jelas fizah.
"Oo,tapi kalau diorang dua pingsan lagi untuk program ni mcm mna?"Tanya asahi.
"Aku rasa trauma diorang dua dah berkurang..Sebelum Kitaorang sekolah sini dulu.Kitaorang ada masuk hutan dan diorang dua Masih dpt kawal ketakutan diorang."kata Allya.
"Ee pandai betul ayang kita kan Ji,ruto,yoshi"kata doyoung.
"Hoamm,kome cerita pasai pa ni?"Tanya yunna baru bangun tidur.
"Betoi tu,kome cerita pasai pa?"Tanya qaseh pula.
"Nanti korang dua tau lah"kata yedam dan jaehyuk.
"Hmm,okey..cikgu tk dpt masuk kelas kan?aku dgn yunna nak tidur dulu goodnight!"kata qaseh lalu sambung tidur dan diikuti oleh yunna.
"Asyik tidur je baby rubah ngan baby singa tu"kata Anna.
"Betul tu"kata lina
Din dong ding dong..
"Kepada kelas T12-DN,kelas kamu akan mengatakan camping di hutan.
Yunna dan qaseh yang baru bangun pun seketika muka mereka pucat.
"K-korang,kelas ni semua wajib ke?"Tanya qaseh kepada mereka.
"Jom kita tanya cikgu Choi,dia yang uruskan program ni."kata junkyu.
"Jom"Ucap mereka.
/Di bilik guru
"Maafkan kami cikgu,boleh kami tanya sesuatu untuk program tu?"Tanya haruto.
"Boleh,kamu semua nak Tanya apa?"kata Cikgu Choi
"Untuk perkhemahan tu semua wajib ke?"Tanya yoshi.
"Ye semua wajib."jawab cikgu Choi.
"Mm,terima kasih cikgu.Maaf mengganggu."kata jihoon
"Nae,gwenchana.Nanti selepas rehat boleh panggil semua ahli kelas kamu untuk jumpa cikgu dkt bilik mesyuarat?"kata cikgu Choi
"Boleh tapi untuk apa?"Tanya asahi.
"Cikgu akan bagi nasihat sikit.Supaya dkt sana nanti kamu semua tahu apa yang perlu dilaksanakan."jelas cikgu park.
"Oo kalau mcm tu nanti saya ckp dkt mereka"kata jaehyuk.
"Eh tadi cikgu lupa nak umumkan,boleh tak nanti pergi dkt kelas NcNeo-23 Dan Skz-class,cakap diorang ikut perkhemahan?"kata cikgu Choi.
YOU ARE READING
Falling in love(crush)<end>-Treasure
RandomMenceritakan 6 orang perempuan berpindah ke Korea,sbb nak sambung belajar kat sana..di hari pertama mereka telah terjumpa dgn sekumpulan lelaki yang menarik perhatian mereka ber-6,tanpa mereka sedari,mereka sudah terjatuh ke persona lelaki-lelaki te...