Qaseh melangkah keluar dari biliknya dalam keadaan masih mamai..
"HOAAAAAAAAMMMM!"
"Anjing!siapa menguap tadi tu?"kata yunna dgn mata tertutup.
"A-a.. Mianhe yunna"kata qaseh.
"Mm,okey.Kau tak siap lagi ni apasal?"tanya yunna.
"Siap?nak pergi mana?"tanya qaseh lagi.
"Kau cakap semalam nak jalan ii dgn aku.Kau nak ke tak?"tanya yunna.
"Eh?..YAK AKU LUPA YUNNA MIANHE KAU TUNGGU SITU SEKEJAP AKU MANDI DULU"kata qaseh masuk kedalam bilik semula.
Yunna hanya tersenyum kecil melihat perangai qaseh.
"Lama dah aku nampak dia tak senyum.."kata yedam dan diangguki oleh rakannya yang lain.
Drrrtt drrrt
"siapa call aku ni?"tanya yunna.
"Hello?-WAAA SERIUS LAH YEAY!"jerit yunna gembira sambil melompat lompat kecil.
"Yunna kau ni asal?"tanya anna.
"HUAAA ANNA AKU HAPPY GILA HARI NI!AAAA AKU RASA NAK BERUBAH JADI TRANSFORMERS AAAAAA"kata yunna masih lagi exited.
"Happy sebab apa?"tanya yedam tiba ii muncul.
Yunna berlari lalu memeluk yedam.
"Hehehe..Aku dapat kucing yang COOOOOOOOOMEL SANGAT!"Kata yunna.
"Lah tu je ke?hahaha"kata qisya dan junkyu bersamaan.
"Yunna"kata seseorang dgn suara rendah.
"Wae jihoon?"kata yunna.
"Jangan makan mee je.Tak baik.Kau mesti makan macam dulu balik"kata jihoon tegas.
"Okey!"kata yunna mengangguk semangat.
Tiba ii qaseh menangis di depan yunna.
"Qaseh kenapa kau menangis?Kau tak suka kucing ke?Kalau kau tak suka aku tak jadi bela."kata yunna.
"E-eh bukan..aku lama dah tak nampak kau senyum,jerit ii mcm ni.Kau tau tak selama 3 minggu ni kitaorang tunggu sangat kau senyum mcm ni"kata qaseh.
"Hihihi,sorry..kebelakangan ni aku stress sikit..Sbb tu lah aku tak banyak senyum"kata yunna sambil menunduk.Dia rasa bersalah sbb dah buat kawan dia mcm tu.
"Dah takpe ii jom kita jalan ii"Ajak hyunsuk.
"Bang Hyonsok!"jerit yunna dan qaseh tiba ii.
"Ha asal?"tanya hyunsuk.
"Bila kak mira dapat baby?"tanya qaseh.
"Haah.Bila?Yunna nak peluk baby"kata yunna dan qaseh dgn muka tak bersalahnya.
"Hahaha,sabar ye.. Tak lama lagi mira akan dapat baby lah tu."kata hyunsuk.
"Waa Jinjja ya?!"tanya qaseh.
"Heh takyah tanya yg mcm tu lah yunna qaseh!"tegas yoshi puteri fizah haruto anna dan jihoon.
"Ish orang tanya je"kata qaseh dan yunna mengembungkan pipi.
"Eh asal aku kembungkan pipi? Ish jyjyk aku huwek"kata yunna pura ii nk muntah.
"Tadi aku dengar korang nak jalan ii betul ke?"tanya asahi.
"Ha betul"kata qaseh.
"Jalan pergi mana?"tanya fizah.
"Pergi mall,nak beli album baru enhypen"kata yunna.
YOU ARE READING
Falling in love(crush)<end>-Treasure
RandomMenceritakan 6 orang perempuan berpindah ke Korea,sbb nak sambung belajar kat sana..di hari pertama mereka telah terjumpa dgn sekumpulan lelaki yang menarik perhatian mereka ber-6,tanpa mereka sedari,mereka sudah terjatuh ke persona lelaki-lelaki te...