Sudah hampir 4 tahun kehilangan yunna,bukannya move on mereka malah kecewa kerana sudah lama mereka menunggu namun yunna belum juga kembali .
Malam di rumah Anna
"HUAAAA!! HARI NI BUFDAY AKU!!!BILA YUNNA NAK BALIK!!!"Tanya Lina.
"Sabarlah...mungkin tahun dpn dia datang.."kata asahi menghibur Lina.
"Tapi kalau tahun depan dah masuk empat tahun...dia ckp dia pergi 3 tahun je.."kata Anna pula.
"Xpe..korang jgnlah sedih.."kata jihoon.
"Hiks,yunna..."kata qisya
Mereka yang tengah galau di rumah tersebut tiba ii terdengar bunyi loceng pintu rumah berbunyi..
Ting tong! Ting tong! Ting Tong!
"Ish,hiks siapa datang ni!"kata yedam.
Bila dia membuka pintu dia dikejutkan oleh kedatangan seseorang.
"H-huh?"kata yedam Masih blur namun air matanya jatuh.
"Haii baby rubah.."kata orang tersebut.
"Hiks,HUAAAA YUNNAAAAAA!!!HUAAA KNPA KAU LAMA SANGAT BALIK!!!HUAAA!"Yedam memeluk yunna erat yunna hanya ketawa melihat yedam menangis mcm budak kecik.
"Shh...yedam jgn bising aku nak buat surprise dkt diorang.Diorang dekat tingkat ataskan?"Tanya yunna.
"Emm,diorang kat tingkat atas"yedam mengangguk semangat Jangan lupa hidungnya yang Masih merah akibat menangis.
"Hehe okey jom..kau naik dulu..kalau diorang Tanya siapa kau ckp xde orang tau."kata Yunna.
"Hmm,okey..tapi barang kau?"Tanya yedam.
"Ni kita bawa masuk dlm dulu"kata yunna.
"Okey"kata yedam.
Yedam pun naik ke atas dan mengikuti apa yang dirancang oleh yunna tadi..
"Hiks,siapa tadi tu yedam?"Tanya puteri.
"Xde orang"kata yedam.
"Huaaaa bila yunna nak balik!!!"Jerit fizah.
"Fizah...kejap lagi dia balik lah tuu"kata haruto.
Tanpa mereka ketahui yunna sudah berdiri di tangga yang sedang melihat kearah mereka..
*Yunna menarik nafasnya panjang dan....
"HAI KORANG!!MANUSIA PALING CANTIK MENGALAHKAN PUTERI DISNEY DAH COMEBACK!!"Jerit yunna.
"YUNNAAA!!BILA KAU SAMPAI!"Jerit qaseh.
"Tadi..WOOOO MAKANAN NAK SIKIT!WEYH KORANG!KORANG TAU TAK MASA AKU PERGI SINI KAN AKU TERJUMPA GAJAH TERBANG GUNA ROCKET!!!"kata yunna exite
"HUAAAA YUNNA AKHIRNYAAA AKU RINDU SIFAT RANDOM KAU!!!"kata
Fizah Berlari kearah yunna."Eh.. jangan dekat aku belum mandi"kata yunna.
Mereka pun menyambut birthday Lina malam tu dgn bahagia dan ketawa.
.
See you all at next parteu 💗🦊
Sorry pendek.
YOU ARE READING
Falling in love(crush)<end>-Treasure
RandomMenceritakan 6 orang perempuan berpindah ke Korea,sbb nak sambung belajar kat sana..di hari pertama mereka telah terjumpa dgn sekumpulan lelaki yang menarik perhatian mereka ber-6,tanpa mereka sedari,mereka sudah terjatuh ke persona lelaki-lelaki te...