/Di bilik mesyuarat...
"okey murid ii cikgu tnk ckp panjang sgt... Cikgu panggil kamu semua perfgi sini sbb nak bagi tau kamu semua nak bawa brg apa untuk minggu dpn"kata cikgu choi.
"Mana murid kelas skz-class?"tnya cg choi semula
"mm,tak tau.. Eh tu diorang cg"kata renjun.
"oh,okey..kamu semua blh masuk"kata cikgu choi.
"maafkan kelas kami sbb lambat"kata bangchan.
"haha,xpe..masuk cepat cikgu nak bagi beberapa maklumat."kata cikgu choi.
Kelas skz-class pun masuk ke dalam bilik mesyuarat. Kebetulan yunna duduk sorang ii bangchan dan felix duduk mengapit yunna.
"e-eh,korang dua ni asal?"tanya yunna.
"Tkde,saja nak duduk dgn kau"kata bangchan lalu merangkul bahu yunna.
"ck,tak yah pegang ii blh x?"kata yunna.
Bangchan tidak memperdulikan tindakan yunna yang berusaha melepaskan rangkulan mereka berdua.
Yunna menolak muka bangchan dgn tgn kecilnya.Bangchan yang sudah penat dgn yunna,akhirnya mengangkat yunna untuk duduk di pangkuannya.
"egh,berat juga kau ni"kata bangchan meletakkan dagunya di bahu yunna.
"ish,lepaskan aku lah"kata yunna sambil memberontak.
"shh,jgn bangunkan junior aku baby"bisik bangchan dgn suara deep voicenya.
Yunna akhirnya diam membeku di pangkuan bangchan.(ko ingat yunna tak takut ke dgn bangchan bila mode ni??mestilah dia takut.)
"okey tu sahaja untuk hari ni.Btw program ni akan dipercepatkan.maksudnya kita bertolak pergi sana awal"kata cikgu choi.
"bila cikgu?"tanya anna dan jihoon.
"esok,jadi kamu bersiap-siap awal malam ni.Cikgu nak kamu semua pukul 7:00 ada kat tapak perhimpunan"kata cikgu choi.
"Baik cikgu"kata mereka semua.
"okey,kamu semua boleh bersurai"kata cikgu choi.
Dan akhirnya mereka semua bersurai dari bilik mesyuarat.
Skip petang di rumah anna..
"Yunna asal tadi kau duduk kat paha bangchan?! "marah yedam.
"h-hah?"
"Buat ii tak tau eh kau!?"marah yedam semakin memuncak dan mendekatkan jarak mereka.
Btw geng jihoon dan geng anna tgh lepak kat ruang tamu..
"YUNNA CAKAP CEPAT SIAL! NAK CAKAP PUN X BOLEH KE!?"Kini bukan yedam tapi qaseh.
"Tu dia yang angkat aku supaya duduk kat paha dia!Aku dah cuba nak lepaskan diri dari dia tapi nanti dia teransang!Kau mcm tak tau je!!.. Kau ingat aku tak takut ke dgn dia?!Aku takut kat dia tadi sial!"kata yunna lalu berjalan ke biliknya.
"Yunna marah ke?"tanya lina.
"entah,aku tak tau.."kata fizah.
"T-tapikan.."allya tidak dapat menghabiskan perkataannya.
"Kenapa?"tanya semua geng jihoon.
"B-baru pertama kali kitaorang nampak dia marah sampai mcm tu"kata qisya.
"J-jadi.. Dia marah betul ii lah ni?" tanya lina ragu.
"Nampaknya ye"balas anna singkat.
Skip
YOU ARE READING
Falling in love(crush)<end>-Treasure
عشوائيMenceritakan 6 orang perempuan berpindah ke Korea,sbb nak sambung belajar kat sana..di hari pertama mereka telah terjumpa dgn sekumpulan lelaki yang menarik perhatian mereka ber-6,tanpa mereka sedari,mereka sudah terjatuh ke persona lelaki-lelaki te...