Anna dan rakan ii nya duduk di meja makan..pagi itu tenang tanpa suara...
Tiada Jeritan seorang yunna..pergaduhan diantara qaseh dan yunna...dan pertanyaan random yang selalu yunna lontarkan kepada mereka...itu semua hilang.."Korang makan cepat Tau..nanti kita lambat.."kata Anna.
Mereka semua tidak menjawab
..mereka hanya termenung Dan makan..Sesampainya di sekolah..Seisi kelas menatap pelik geng Anna Dan jihoon yang selalu dihiasi dgn tawa dan senyuman namun sekarang hanya senyap dan sepi...
KRINGGG..
Cikgu Kai masuk kedalam kelas jihoon...
"Okey, murid ii yunna terpaksa di pindahkan ke Australia sementara waktu sbb dia ada masalah kat sana jadi dia mungkin akan tak de kat sekolah ni Selama 2-3 tahun.Dan jihoon Anna Dan geng ii kamu jangan putus asa tau.Cikgu tahu yunna mesti berkerja keras sbb nak balik sini nak jumpa kamu semua..jangan sedih."kata cikgu Kai
"Baik cikgu"kata mereka.
"Okey Mari kita mulakan pelajaran kita hari ini"kata cikgu Kai.
Waktu rehat pun tiba..mereka semua naik ke rooftop untuk rehat di sana
"Korang...baru sehari je yunna xde kita dah mcm ni...apalagi 2 tahun.."kata qisya.
"Sabarlah ye qaseh...dia mesti tengah berusaha nak siapkan kerja tu cepat ii awak sabar je dulu...kan Dia cakap,kalau dia dapat selesaikan kerja tu cepat mungkin dia kat sana hanya satu tahun."kata jaehyuk memberi kata semangat kepada kekasihnya.
"Korang Petang ni lepak rumah aku Tau...kita call yunna sama ii."kata Anna.
"Okey.."jawab mereka semua.
/Di rumah anna
"Korang bosanlah..."kata fizah dan diangguki oleh Haruto.
"WEYH KORANG YUNNA VC !"Kata yedam.
"HAI BERUK BERUK KU!!!APA KHABAR!?KORANG OKEY TAK?"Tanya yunna.
"Hmm, okey!"Kata mereka.
"Yunna bila kerja kau nak habis?"Tanya jaehyuk.
"Masih banyak lagi ni...tapi aku akan Cuba sedaya upaya untuk selesaikan dia cepat..."kata yunna
"Yunna bila kau balik?"Tanya doyoung.
"Eyy, rahsialah...nanti mungkin birthday antara korang."kata yunna
"Hah ye ke?!bila tahun ni?!"Tanya Lina exited..
"Ehh mana ada,tahun depan atau tahun depan lagi kot.."kata yunna.
"Ish...asal lama sangat nak tahun depan eh?!"kata puteri.
"Eh,hahaha sabarlah...nikmati hidup korang kat sana tanpa aku dulu...beruk ni kena di sangkar skjp supaya tak mengganggu.."kata yunna.
"Tapi bosan kalau xde kau"kata Allya.
"Hahaha,yee nanti aku Cuba untuk cepat siap.Mana yedam?"Tanya yunna.
"Tu ha"tunjuk jihoon kpd yedam tersenyum melihat yunna
"Hye yunna..kau apa khabar?"Tanya yedam.
"Masih boleh berjalan lagi..aku okey.."kata yunna.
"Cepat balik Tau"kata yedam.
"EH OFC LAH!eh bye korang aku nK sambung kerja.."kata yunna.
"Yunna jgn tidur lewat sangat..makan kena cukup Tau!"tegas anna.
"Yee bini jihoon!Hahaha byee"yunna mengakhiri vc mereka dgn senyum manisnya.
"Harap ii lah kerja dia siap cepat.."kata lina.
"Betul tu"kata doyoung.
Sorry pendek sgt...
See you at next parteu 💗🦊
YOU ARE READING
Falling in love(crush)<end>-Treasure
CasualeMenceritakan 6 orang perempuan berpindah ke Korea,sbb nak sambung belajar kat sana..di hari pertama mereka telah terjumpa dgn sekumpulan lelaki yang menarik perhatian mereka ber-6,tanpa mereka sedari,mereka sudah terjatuh ke persona lelaki-lelaki te...