Alican karşısındaki adama baktı, sinirden kafayı yemek üzereydi.
"Siktir git."
Barbaros onun karşısında duruyorken gözlerini Alican'ın gözlerinden ayırmıyordu. Tek kelime etmedi, karşısındaki adama baktı sadece.
Alican onu sertçe iterek arkasını döndü ve ilerlemeye başladı.
"Alican."
"Siktir git Barbaros!"
"Gitmeyeceğimi biliyorsun."
"Senden nefret ediyorum!"
"Bana deli oluyorsun!"
Alican sinir ile bağırdı, sesi boş arazide yankılanmıştı. Barbaros'u ittirirken aldığı araba anahtarını elinde sıkarak yolun ucunda duran pahalı arabaya doğru ilerlemeye başladı.
Barbaros ceplerini yokladı ama anahtarın yokluğu ile kahkaha attı.
"Ne kadar temiz çocuğu oynarsan oyna, eski alışkanlıklar çabuk kaybolmuyor değil mi Can?"
Alican ona baktı ve sırıttı.
"Senden iğreniyorum."
"Benim için gözünü kırpmadan ölürsün sen."
"Sanki sen ölmezsin."
"Ben senin için hem ölürüm, hemde öldürürüm."
Alican'ın duraksaması ile Barbaros kabanını çıkartarak ona doğru ilerledi.
Siyah, kalın ve oldukça pahalı görünen kabanı sevgilisinin omzuna koydu.
"Benden başkasına bakamazsın, benden başkası olamaz duydun mu beni? Sen benimsin Alican."
Alican ona doğru düz bir yüz ifadesiyle baktı.
"Sen başka kadınlar ile gülüşürsen, ben o gülüştüğün kadın ile sevişir, sana da izletirim. Ben senin üstünlük kuracağın biri değilim."
Barbaros elini onun beline koyarak sıktı.
"Başkası ile bırak sevişmeyi, bunu aklından bile geçiremezsin."
"Kısasa kısas... Sen yaparsan ben daha kötüsünü yaparım."
Barbaros ona karşı gülümsedi. İkisinin de gözlerinde tehlikeli alevler çıkıyordu, birbirlerini yaktıkça zevk alıyorlardı.
Barbaros Şirince gülümsedi.
"Gidelim mi balım?"
"Al anahtarı.
Ona uzatılan anahtara baktı ve kafasını sağa sola salladı.
"Madem aldın, sür bakalım. Hayırlı olsun yeni araban. Bende çok var zaten."
Alican elindeki pahalı araba anahtarına baktı ve omuzunu silkerek kafasını salladı.
"Gidelim bakalım balım."
—
[ 3 ay önce ]
Barbaros elindeki kalemi döndürüyorken arabanın arka koltuğunda oturur şekildeydi.
Yeni satın aldıkları bir restorana gidiyorlardı, önceki sahibi ile papaz olmuşlardı ve sonucu onun için iyi bitmemişti. Yine de orda çalışanların mağdur olmasını istemediği için direkt olarak mekanı almayı tercih etmişti Barbaros.
Şimdi de oraya yakın olduğu için denemeye gidiyordu.
Yanında oturan manevi kardeşine baktı. Arkadaşı, kardeşi olmasının yanısıra aynı anda sağ kolu olan Kıvanç düz bir ifade ile telefonuna bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delibal | Alican & Barbaros
Fiksi PenggemarTehlikeli bir aşktı onların aşkları, fazlası zehirdi. Fazlası Delibal'dı. - Kafama göre yazıyorum, karakterlerin gerçek ile alakası yoktur. Kötü yorum yapacaklar gelmesin.