Мартин както винаги се прибра късно вечерта , оставяйки всякаква следа от трезвеност. Отново миришеше от километри на алкохол , а Даная и тази вечер го чакаше да се прибере , облегната на канапето в трапезарията.
- На какво приличаш ? Такъв ли пример даваш на дъщеря си , засрами се.
- О, я не ми опявай , и без друго имах тежък ден. - на Даная започваше да и кипва и усещаше как тръпки побиват тялото и.
-Ти си имал тежък ден , така ли ? А дъщеря ти ?
-Кой ? - господи, вече не издържаше и му удари един през лицето , но докато се опомни какво беше стприла , Мартин я сграбчи зс тялото като я повдигна и понесе към спалнята. Полагайки я с трясък върху леглото.
-Така ли ще си играем ? - свали бързо вратовръзката от врата си и я омота около китките и.
-Какво правиш ? - Даная не вярваше на очите си. Мартин никога не е бил толкова озлобен към нея , и не беше проявявал такава агресия.
-Ще си знаеш мястото!
-Нараняваш ме ! - опита се да се отскубне от хватката му , но тоя я приклещи с едрите си и мощни ръце.
- Кое ти дава право да ме съдиш ?
- Да те съдя ? Аз съм тази, която съм измамена , ти си имал жена , сега и дете, ами аз ? Къде съм аз ?
-Ти си моята развлекателна кукла. -започва да се смее изтерично. -Ти си ми съпруга и докато си в моя дом , ще спазваш моите правила ! - разкъсвайки ефирата и буза той смъква сутиена и на земята.
-Не си на себе си , моля те. -очите и започват да се борят със същността която последва. А той ожесточено се покрива тялото и с неговото и вдига ръцете и над глата и.
-Преди това ти харесваше. -прокара език по коравите и зърна и смъкна бавно бельото и.
-Виж , не е сега момента и ....
Той зарови устни и последва момент на слабост у Даная. Тя изстена , от години не се беше чувствала токова възбудена и толкова силно желаеща го.
-Колко си влажна , скъпа. -Продължи да си играе с бедрата и срамните и устни , който засмукваше с устата си.
-Виждам , колко ти харесва, позволи ми а го направя още по- хубаво. - свали бавно панталоните си и го притисна дълбоко влизайки в нея. Изстена, след което започна все по -бързо да се движи , докарвайки Даная до екстаз.
А когато приключи, обгърна голото и тяло под завивките.
- Имам нужда от теб .-накрая каза той. Думи, които не беше чувала отдавна от неговата уста .
-Защо тогава се държиш така с мен и не ми каза?
-О ,не разваляй момента !-настоя той и постави длан върху устата и. -Тези устни тази вечер ще изпълняват друга работа. -каза и я целуна така както никога не я беше целувал преди. В целувките му имаше дълбочина, огън и страст. Това липсваше на Даная. Остави му се , а на сутринта отново щеше да настоява да поговорят.
YOU ARE READING
Критична точка 🔞
Short Story- Лека нощ, красавице! - бяха последните му думи преди да затвори вратата и да напусне завинаги животът ѝ. Живот, с който никога нямаше да свикне макар и да опитваше.