0.1

1.3K 49 162
                                    

Kurgunun planı kafamda oturmuş durumda ama gidişatı tamamen mooduma göre ilerliyor. (Bu ikisi aynı anda nasıl oluyor sorgulamayın)

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen, iyi okumalar.

Bölüm şarkıları - Kaan Boşnak, Beklenen Gemi.

♪Buğra Soylu♪

Buğra: Ben Kayra değilim.

05**: Şaka mı yapıyorsun piç?

Buğra: Ettiğin küfrü etmemişsin gibi devam ediyorum, ben Kayra değilim.

Buğra: Numaraya bak. Bu babamın numarası.

Buğra: Muhtemelen sınıf grubundan onun numarasını alacakken yanlışlıkla babamın yani öğretmeninin numarasına yazdın.

Buğra: Numaraya baktın mı?

05** çevrimiçi...

05** yazıyor...

05**: Hassiktir.

Buğra: Anladın mı şimdi? Kayra değilim ben.
•iletilmedi.•

Buğra: Ne? Cidden engelledin mi?
•iletilemedi.•

"Buğra! Oğlum seni bekliyoruz, gelmeyi düşünüyor musun?" Annemin seslenmesiyle babamın telefonundan bu numarayı hızlıca kendi telefonuma kaydettim.

Hem kim olduğunu öğrenmek istiyordum, hem de bu işin Kayra ile olan alakasını öğrenmek istiyordum. Kayranın kesinlikle iyi biri olduğu söylenemezdi ve insanları sadece kullanırdı. Ona bulaşan, onunla birlikte batardı ve yine kiminle oynadığını öğrenmeliydim.

♪♪♪

Şuan lanet olasıca düğündeydik ve geldiğime bin pişman olmuştum. Yemekler tam bir rezaletti. Yağmur da benimle aynı durumdaydı ve buradan kaçmak için bana yalvarsa da bir türlü annemi atlatamıyorduk.

"Buğra," Benden sadece bir yaş küçüktü bu yüzden bana adımla hitap ediyordu. Bakışlarını benden ayırmadan kaşlarıyla ortada oynayan insanları gösterdi. "Sakın bakma, gözleri üzerimizde. Bir kaç dakika beklersek oynamaya dalacak ve dikkati dağılınca kaçacağız. Tamam mı?" Ona başımı salladım ve oflayarak telefonumu çıkardım.

Babamın telefonundan aldığım numarayı "bilinmeyen" olarak kaydettim çünkü bilinmiyordu. Zeka seviyem tavan.

Buğra: Merhaba.

Buğra: Sen yine engellemeden hızlı bir giriş yapacağım.

Buğra: Bildiğin gibi ben öğretmeninin oğluyum ve mesajları babam görmedi, merak etme.

Bilinmeyen: Neden hala yazıyorsun?

Bilinmeyen: Yanlış oldu dedik tamam bitti kapat.

Buğra: Yanlış oldu demedik bu arada.

Buğra: Ben yanlış oldu dedim, sen engeli bastın.

Bilinmeyen: Yani?

Bilinmeyen: Ne istiyorsun?

Buğra: Neden bana karşı bu kadar sertsin?

Bilinmeyen: Sert miyim?

Buğra: Evet?

Bilinmeyen: Sert değilim sadece mesafeliyim.

Bilinmeyen: Uzatma, ne istiyorsun?

Buğra: Öncelikle bir şey soracağım.

Buğra: Kimsin?

Kakaolu Süt | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin