Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen, iyi okumalar...
Oy sınırı, 10 yorum sınırı 40 tşk. Bb.
Bölüm şarkıları - Y.Y.K, Uykusuz ve Dengesiz.
♪Buğra Soylu♪
Giray'ın fikriyle Emre'nin favori mekanına, kafeye gelmiştik. Aslında oyun alanına yada daha çok eğlenebileceğimiz farklı yerlere gidecektik fakat ekonominin kötü olduğunu hatırlayıp tıpış tıpış kafenin yolunu tutmuştuk.
"Kanka bak demedi deme o kızla pek hayırlı şeyler olmayacak aranızda."
Kaşlarımı çatarak Emre'ye baktım. O birşeyi dediyse genelde doğru çıkardı, ama buna inanmak istemiyordum. Kız yedi yirmi dört ders çalışıyordu bu yüzden boşluyordu beni onun da suçu yoktu. "Öyküm yapmaz."
Çağın gözlerini devirdi. "Mesudeler ölmüyor, şekil değiştiriyor amına koyayım."
Giray telefonuna gömülmüş biriyle mesajlaşıyordu bu yüzden sohpete dahil değildi fakat o da Öykü'yü sevmiyordu. "Ağzın çok bozuldu senin kanka." Emre'nin devrik kurduğu cümleye istemsizce güldüm. Beyni henüz tam oluşmamış olduğu için konuşmaya yetmiyordu.
"Bu çocuğun kurduğu cümleler beni benden alıyor amına koyayım." Dedi Çağın gülerek.
Emre dudaklarını öne doğru hafifçe uzatıp "Olsun Giray aşkım beni böyle de beğeniyor." dediğinde Giray onu duymamıştı bile. Transa geçmiş herhalde diyerek kafasına vurdum.
Başını ovalayarak bana baktı anlam vermeye çalışır gibi. "Ne yaptım lan ben yine?" Yine demişti evet. Çünkü hep bir boklar yiyordu. Mesela sadece oturuyor mu? Onu tanımayan bir insan sadece oturuyor diyebilirdi fakat onu yıllardır tanıyan ben, iç sesiyle bile birşeyler karıştırdığına emindim. "Yenge mi yaptın lan bize, kiminle mesajlaşıyorsun?"
Giray önce telefona, sonra bana baktı tekrar. Bir süre bakışları hepimizin üzerinde gezindikten sonra telefonu masaya koydu ekranı açık şekilde. "Kayra salağı yine bir haltlar yemiş. Teyzem yazdı, sahip çık azıcık şu çocuğa falan diyor. Yeter bende bezdim diyemiyorum tabii ki kadın o kadar annemden bile iyi davrandı bu güne kadar."
Giray, Kayra ile kuzendi ve annesi de babası da farklı insanlarla evli olduğundan onlarla kalmak istememiş, teyzesi de onu seve seve kabul etmişti. "Kanka Allah kurtarsın."
Aklıma gelen şeyle üçüne de teker teker baktım. Ben onlara bilinmeyenden bahsetmeyi unutmuştum. Aslında unutmamış, üşenmiştim ama bunun bir önemi yoktu. Birşey söyleyeceğimi anlayıp bana baktıklarında kısaca herşeyi anlattım. Verecekleri tepkiyi beklerken "Ulan sen ne pis adamsın lan." diye ilk tepki veren Giray oldu.
Anlamayarak Giray'a baktım. "Niye ki ne?" Dedim şiveli bir şekilde. Buna güldü ardından ciddi ifadesini geri takındı. "Oğlum senin sevgilin yok mu? Ne diye başka kızla konuşup onu aldatıyorsun? Üstüne bir de birbirini bulma fantezisi yapmışlar."
"Yok anam yok gençlik bitmiş bitmiş." Diyerek ona katıldı Emre.
"İyi ama, birbirimizle flörtleşmiyoruz ki." Diyerek savundum kendimi. Gerçekten de aldattığımı düşünmüyordum. Ben kendimi bildiğim sürece, sorun yoktu. "Zaten kızın da öyle bir amacı yok. Bana efsane sinir oluyor."
Konuşmalarımız aklıma gelince güldüm. Kendi kendime güldüğüm için bana 'deli herhalde' bakışları attıklarında telefonumdan bilinmeyenle yani Ekim ile olan mesajlarımızı açtım. Telefona uzanan ilk Emre olurken üçü de birlikte mesajlarımızı okumaya başladılar. Kimi yerde güldüler, kimi yerde bana bakıp güldüler, kimi yerde birbirine bakarak güldüler fakat epeyce güldüler. Garipsemedim, bende bilinmeyenle yazışırken epeyce gülüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kakaolu Süt | Yarı Texting
HumorBuğra: Sen şimdi benim kim olduğumu bilmiyor musun cidden? Bilinmeyen: Bilmiyorum dedim ya anlaman için kaç kere daha tekrar etmem gerek? Buğra: Söylemeyeceğim o zaman Bilinmeyen: La havle... Bilinmeyen: Neden? Buğra: Sen bul Bilinmeyen: Ne demek...