1.1

742 31 109
                                    

Ne halim varsa göreyim dedim baktım her halim müthiş.

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen, iyi okumalar...

Bölüm şarkıları - TNH. - Leaving Tonight (işi gücü her şeyi bırakın gidin bu şarkıyı dinleyin)

♪Buğra Soylu♪

Okul bitmiş, eve gelmiştik. Emre yine ve yine bizdeydi. Bir haftada yedi gün varsa Emre sekiz gün boyunca bizdeydi fakat artık kimse bu durumu sorgulamıyordu çünkü evin ve ailenin bir parçası olmuştu.

"Ya Yusuf Ali Pro diye bir oyuncu var hep dibime geliyor, oynayamıyorum!"

Yağmurun yakınışlarına karşılık kaşlarını çattı Emre. "Siyah ceketli olan mı?"

"Evet! Düşüyordum onun yüzünden az daha!" İkisi birlikte Roblox oynuyorlardı. Ben de oynuyordum fakat biraz önce elendiğim için turun bitmesini bekliyordum. Birkaç dakika sonra "Kazandık!" diyerek kahkaha attı Yağmur. Ardından dikkatli bir şekilde ekrana baktı. "Az önceki çocuk elenmiş ama."

"Öyle mi?" Dedi Emre. "Çok üzüldüm."

İkisinin arasında kısa bir bakışma geçerken kaşlarını çattı Yağmur. "Sen yaptın değil mi?"

Sırıtarak, "Belki..." dedi Emre. "Sevinmedin mi? Kazandık."

Yağmur bir süre daha Emre'ye baktı ardından bakışlarını kaçırıp önündeki ekrana baktı. "Chat'den zorbalık yapacağım ona."

Emre bir süre daha ona baktı ardından salak bir sırıtışla kendi ekranına döndü o da. İkisinin arasındaki şeylerin farkına varmak için kâhin olmaya gerek yoktu. Giray ve Çağın'ın aksine, Emre ve ben çocukluk arkadaşıydık ve kendimi bildim bileli ikisi hep birbirini seviyordu. Çevremizdeki herkes farkındaydı fakat ikiside bir türlü ilk adımı atmıyordu. En sonunda dayanamayıp ben yapacaktım aralarını o kadar sıkılmıştım fakat aralarındaki ilişkiye de karışamazdım. Şeyma aşkım yine yangınlar yine ben.

"Ben sıkıldım oyundan çıkıyorum. Siz devam edin."

Sahte bir üzüntüyle bana baktı Emre. "Demek sıkıldın benden? Bu kadar sıkıcıyım ben öyle mi? Aşk olsun Buğra. Şurada iki saniye katlanamadin bana. Ayıp ettin, beni kaybettin."

"Emre siktir git."

Onlar oyununa devam ederken bende mesaj uygulamasına girip bilinmeyene yazdım. En son ona derse yetişip yetişemediğini sormuştum ve o da bana bela okumuştu, sebebini ise daha sonra açıklayacağını söylemişti.

Buğra: Okul dağıldığına ve evde olduğumuza göre artık ne yaptığımı söyleyebilirsin bence?

Birkaç dakikalık bir bekleyişin ardından o da çevrimiçi olmuştu.

Bilinmeyen: Ulan Allah belanı versin senin.

Pekâlâ, böyle bir başlangıç beklemiyordum. Aslında sağı solu belli olmadığı için normal karşılamam gerekiyordu.

Bilinmeyen: Merdivenlerden düş, yerde sürün tamam mı.

Bilinmeyen: Kimse kalkmana yardım etmesin, bir tekme de ben vurayım.

Bilinmeyen: Kafana meteor düşsün

Bilinmeyen: Götünde dinamit patlasın.

Bilinmeyen: Çöle düş, su verenin olmasın.

Bilinmeyen: Üzerine avize düşsün de parlayarak gez inş.

Buğra: Bitti mi?

Bilinmeyen: Bir tane daha var bekle.

Kakaolu Süt | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin