21. Fejezet

48 2 0
                                    

Dabi szemszög:

Reggel arra keltem, hogy fázom, nem volt rajtam takaró. Hunyorogva kerestem majd pillantottam meg a mellettem fekvő lányt, aki szinte ki sem látszott a takaró alól. Illetve a takaróm alól, mert hogy lelopta rólam az éjjel. Aludtam volna még, de nem volt szívem felkelteni azzal, hogy próbálom vissza lopni a takaró egy részét. Egy ideig még feküdtem és néztem a mellettem alvó lányra. Olyan gyönyörű és így olyan nyugodt az arca, már amennyi látszott a kócos hajzuhatagtól. Óvatosan oldalra simítottam selymes haját, míg ő továbbra is nyugodtan szuszogott. Tudtam, hogy nem örülne, ha ébredéskor maga mellett találna, ezért kikászálódtam. Lementem a konyhába és csináltam kávét. Nem is tudom [Név] kávézik-e, de csináltam neki is és le tettem az ágy mellett lévő éjjeli szekrényre. Miután megittam a saját adagomat elindultam, hogy kitakarítsam a szobám. Olyan káoszban, ami ott van nem szívesen engedném őt. Tudom, hogy egy fasz vagyok, de kell nekem ez a lány. Értem, hogy az öcsém mit eszik rajta, csak azt nem értem, hogy ő mit eszik az öcsémen. Még belegondolni is szar, hogy az a kis taknyos hozzányúlt.
Már legalább egy órája takaríthattam a szobámat, amikor halk lépteket hallottam. Nem sokára [Név] jelent meg az ajtóban álmosan és kócosan. Ösztönösen elmosolyodtam ennek láttán, olyan aranyos volt így és szexi főleg, hogy az én ruháim voltak rajta.

- Jó reggelt hercegnő!

- Ne nevezz így! - hihetetlen, hogy már reggel veszekszik

- Látom rózsás hangulatban vagy.

- Hagyj már, álmos vagyok. - nyüszögte édesen

- Menj feküdj vissza még kicsit.

- De nem akarok!

- Jolvana, azért megenni nem kell cicám, illetve nem ilyen formában. - kacsintottam rá, ő pedig értve a célzást mérgesen, összehúzott szemekkel nézett rám.

- Nyugi befejeztem. Mindjárt végzek a szoba takarításával, aztán itt is pihenhetsz. Nem vagy éhes? Csináljak reggelit?

- Nem, majd később, de..köszi. - a végét már csak sejtettem, hogy azt mormogta. Azt meg kell hagyni, hogy elég makacs, de mit is várok én miután elraboltam.

Folytattam a pakolás, mikor azt vettem észre, hogy ő is nekiállt felszedni a földön szétdobált ruháimat.

- Hagyd csak cica, majd én elintézem.

- Nem, segítek. Úgysincs jobb dolgom valakinek köszönhető. - mondta szemforgatva és folytatta a rendrakást.

- Ezeket hova?

- Dobáld csak be a fürdőben lévő szennyeskosárba.

Nemsokára már az ágyneműt cseréltem le tisztára, amikor visszajött.

- Elindítottam egy adag mosást, remélem nem baj. - már hogy lenne baj?

- Köszönöm, igazán nem kellett volna, nem akarlak rabszolga munkára fogni, ahogy tegnap valaki említette. - mondtam féloldalas mosollyal.

- Cöhh, már mindegy. A helyzeten nem tud már rontani.

- Naa cica, ez fáj. Konkrétan most kapsz egy saját fürdős szobát. Feláldozom érted a kényelmemet. - mondtam megjátszott drámával.

- Ó, hogy oda ne rohanjak. Micsoda lovagiasság! - próbált gúnyolódni, de inkább játékosnak hangzott

- Na hercegnő, kész is van. Megfelel?

- Megteszi. Köszönöm..

- Megyek csinálok reggelit.

[Név] szemszög:

Beléd szerettem.. (Kirishima X Reader X Todoroki) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon