8. Fejezet.. +18, Randi

419 28 1
                                    

Hyhy! Hoztam egy újabb részt, mint a címben is láthatjátok +18 részeket tartalmaz, jelezni fogom hogy honnantól. Ez a rész elég romantikusra sikerűlt, legalábbis szerintem❤️

Amióta apánk ismét felbukkant hetek teltek el, azóta csak egyszer láttuk, anyától pénz követelt. Anya kihívta rá a rendőröket, de mielőtt azok kiértek volna, ő inkább távozott. Feljelentettük a bíroságon magánlak sértésért és távolságtartási végzést is kértünk, ami még nem jött meg. Mostanában viszonylag nyugisan telnek a napjaim, már amennyire Katsuki mellett nevezhetem annak. Most épp telefonon keresztűl próbál megsüketíteni..

- AZT MONDTAM GYERE HAZA!

-DE ÉN MEG AZT MINDTAM HOGY NEM MEGYEK FOGD MÁR FEL! - Kiábáltam vissza idegesen a telefonba. - Különben is nem maradsz egyedűl, mert anya otthon van.
- váltottam nyugodtabb hangra.

- De én nem akarok kettesben a banyával lenni, olyankor folyton engem csesztet! - morogta a drága.

- Jaj ne csináld már Katsuki, tudom hogy igazából csak azt nem akarod hogy Eijirouval aludjak, ugye?

- Tsc..

- Szóval igazam van, na mindegy, holnap találkozunk a suliba, na páá. - ezzel letettem és szinte láttam magam előtt, ahogy majd felrobban, ekkor ért be a szobába vörös hajú barátom

- Minden rendben? - kérdezte félénken.

- Persze, csak a szokásos parádé. - legyintettem.

Oda feküdt mellém az ágyra és szorosan hozzám bújt, fejét a mellkasomon pihentetve, és hallgatta a szívverésem, gyakran csinálja ezt, ilyenkor olyan édes. Annyira szeretem az ilyen pillanatokat, amikor csak fekszünk összebújva.

- Szeretlek! - mondta csendesen de annál őszintébben.

- Én is szeretlek Eijirou! - felemelte fejét a mellkasomról és megcsókólt, lassan, érzékien.

- Arra gondoltam elmehetnénk ma valamerre. - ajánlotta barátom.

- Randi? - kérdeztem izgatottan.

- Randi.

- Rendben! - lelkesűltem fel. - De hova?

- Elmehetnénk mondjuk moziba utánna meg étterembe, ha ez megfelel neked.

- Nekem igen.

Elkezdtünk készülődni, nekem egy bordó blúzra és egy fekete szoknyára esett a választásom fekete nájlon harisnyával és egy fekete vans dorkóval. Eijirou pedig egy fekete farmert húzott egy bordó inggel. Neki is volt egy fekete vans dokója, így azt húzta fel hozzá. Amikor végignéztem magunkon rájöttem mennyire összepasszolunk főleg most, hogy kicsit össze öltöztünk, meg egyébként is. A mozihoz az utat gyalog tettük meg, nem sok időbe telt míg oda értünk. Megvettük a jegyeket, barátom ragaszkodott hozzá hogy ő fizessen. Egy romantikus vigjátékot választottunk. A büfébe vettünk egy páros nachos-t és két kólát, amit gyorsan kifizettem mielőtt még Eijirou megtehette volna.

- Ez lesz az, itt a helyünk. - álltam meg az egyik sorban.

Leűltünk a helyünkre, kezemet Eijirou kezébe helyeztem, fejemet pedig a vállának döntöttem. A film tetszett bár a vége felé éreztem hogy kezdenek elnehezedni a szemhélyaim. Nem, nem aludhatok el! Küzdöttem ellene, de a körülöttünk lévő sötétség és a barátom megnyugtató közelsége megtette hatását és elnyomott az álom.

Azt éreztem hogy valaki a karomat simogatja.

- Hercegnőm, ébredj, már vége van. - és puszit nyomott a homlokomra mire felnyitottam a szemem.

Beléd szerettem.. (Kirishima X Reader X Todoroki) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin