22

1 1 0
                                    

- Имаме много хубав ден.

- Да, нали.

- Няма никога да срещна друга като теб. Ако ме оставиш или аз, или просто живота ни раздели, дори да бъда с друга...

- Да, няма да е същото, ще усещаш че нещо липсва.

- Обещаваш ли картината, която ти подарих и всичко изобщо, което сам ти давал да не го захвърлиш в ъгъла.

- Да, много ясно, няма да изгоря всичко, което си ми дал, ти знаеш аз си пазя тези неща.

- Не и да не ги изгаряш, аз искам да не ги забутваш някъде, искам да не ме забравяш. Дори и да имаш твои деца от друг мъж, искам така да им споделиш, че ме е имало, че съм бил някой в живота ти.

- Аз никога няма да те забравя, дори и да искам.

- Наистина не бих могъл да намеря по-добро от теб.

- Аз пък си мисля, че може би си въобразяваш, че съм това, което ти трябва, тъй като съм първата стигнала до теб, с която си бил толкова време. А аз съм била с някого, който сега като се замисля наистина ме е обичал като луд. Защото сега аз го разбирам и съм на негово място, докато ти се държиш като мен. Не го разбирах преди като ми казваше, че не усеща любовта ми, а аз се му се обяснявах с думи. Той просто е искал да го види, както аз го виждах и усещах в очите му, в начина по който ме гледаше. Сега аз искам да видя това в теб.

- Но аз наистина много те обичам.

- Значи аз съм тук, за да те науча да обичаш, както ти ме научи.

- Да и иронията е, че те научих, а аз не зная как да го правя.

- Аз мисля, че просто те е страх да не си наранен накрая, заради всичко което ти се е случвало. Страх те е да ми покажеш любовта си, за да не злоупотребя с нея.

- Да, но затова аз съм си виновен не другите. Аз съм си виновен, че сам се затворил и не мога да се доверявам. И се опитвам, защото искам да си щастлива.

- Ох, много те обичам, моля те да направим така, че нищо да не може да ни раздели, не си представям живота си с друг.

- Ще се опитаме.

Jun 12th, 2019

ЕскалацияWhere stories live. Discover now