8. Hayal Bile Edemezdim

1.2K 40 106
                                    

Oy ve yorum desteğiniz benim için çok değerli lütfen eksik etmeyin. Özellikle satır arası yorumlarınız benim için çok önemli. Sahneyle ilgili tepkilerinizi okumak ve sizinle aynı tepkileri paylaşmak o kadar kıymetli ki <3

Ayrıca bu bölümü de satır arası yorumlarını bol bol yapıp beni çoook mutlu eden nadirenur397 ye ithaf ediyorummm❤ İyi ki varsınn

Bölüm Şarkısı:

Yüzyüzeyken Konuşuruz - Boş Gemiler

Ve benim için çok önemli bir konu, lütfen satır arası yorumlarını ihmal etmeyelim

Keyifli Okumalar...

------------------

Süsen bütün kaosu arkasında bırakıp spor salonuna inmişti. Kız buranın yalnız kalmak için ideal olduğunu yine Ömer'le kavgalı oldukları bir zaman keşfetmişti. Zaten kavgalı oldukları gün sayısı, birlikte olduklarından fazlaydı.

Ama bu uzaklaşma yerini birinin daha keşfettiğinden habersizdi. Yasmin. O fark etmişti kızın yalnız kalmak istediğinde, üzgün olduğunda ve kırıldığında buraya sığındığını. Ömer'e her şeyi anlattığı gün de Ömer herkese hesap sormak için gittiğinde buraya gelmişti Süsen. Bir nevi güvenli alanıydı burası yani.

Yasmin yavaşça, yere oturmuş dalgın dalgın bakan Süsen'in yanına geldi ve o da oturdu. "İyi misin?"

Süsen Yasmin'e döndü yavaşça. "İyiyim, senin sayende." Yasmin gülümsedi. "Teşekkür ederim Yasmin ve özür dilerim bana anlatmaya çalışmıştın ama dinlemedim seni. Demek bu yüzden yaklaşmıştın Lidya'ya."

"Lidya'nın gerçek yüzünün ortaya çıkma vakti gelmişti de geçiyordu. O kız yaptıklarının bedelini ödemeliydi artık." Burukça gülümsedi Yasmin. "Ayrıca en yakın arkadaşımı asla satmam. Biliyorum, hatalarım oldu Süsen ama gerçekten değişmeye çalışıyorum. Üstelik seni de çok seviyorum."

Gülümseyerek sarıldı kıza Süsen. "Teşekkür ederim Yasmin ve iyi ki varsın."

Aynı şekilde karşılık verdi Yasmin. Sonra ayrıldılar. "O zaman bu demek oluyor ki Ömer'le barışacaksınız, değil mi?"

Sıkıntılı bir nefes verdi Süsen. "Keşke o kadar kolay olsa Yasmin. Ama abinle benim aramdaki problem, Lidya'dan çok daha fazlası."

"Süsen, Ömer seni çok seviyor." dedi Yasmin kendinden emin bir şekilde.

"Mesele sevmek değil ki Yasmin, bana güvenmedikten sonra aşkından ölse ne olur? Bu hep böyle mi olacak yani? Ömer bana inanmayacak, güvenmeyecek ama ne zaman her şey ortaya çıkacak gelip özür dileyecek? Böyle hayat mı geçer, ne kadar yıpranacağımızı tahmin edebiliyor musun?" Hüzünle gülümsedi. "Şimdi bile ya, bu olayda bile benim sözümün bir kıymeti yoktu ki. Ne zaman Lidya'nın ağzından duydu, o zaman inandı."

Yasmin Süsen'in haklı olduğunu biliyordu ama mutlu olsunlar istiyordu işte. "Ne diyeyim ki, sonuna kadar haklısın. Ama ne olacak Süsen, birbirini seven ama birlikte olamayan iki mutsuz aşık mı olacaksınız hayatınız boyunca?"

Sıkıntıyla nefesini verdi Süsen. "Bilmiyorum Yasmin, ne olacağına dair hiçbir şey bilmiyorum. Tek bildiğim, bu şekilde devam ettiği sürece Ömer'le birlikte olamayacağım."

Mutsuzlukla kıza baktı Yasmin.

------------------

"Sen nasıl yaparsın bunu ya, benim aklım almıyor Lidya! Kızı dövüp suçu Süsen'e atmak da ne demek? Neden peki, Ömer için mi? Gururun nerede kızım senin, hiç mi ne hale geldiğine bakmıyorsun?" Tolga duyduklarından sonra sinirle Lidya'ya hesap sormaya gelmişti ve şu an sinirden deliriyordu.

KARDEŞLERİM -VURGUN- (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin