9. Sensiz Bir Ben Olmuyor

708 36 108
                                    

Uzuuun bir aradan sonra merhabaaaa🤗

Topluluk kısmına duyuru olarak atmıştım ama görmeyenler olmuş bölüm sonunda genel bir açıklama yapacağım.

Oy ve yorum desteğiniz benim için çok değerli lütfen eksik etmeyin. Özellikle satır arası yorumlarınız benim için çok önemli. Sahneyle ilgili tepkilerinizi okumak ve sizinle aynı tepkileri paylaşmak o kadar kıymetli ki <3

Bölüm Şarkıları:

Mithat Can Özer  - Ateş Böceği

Beyza Can - Anlat Bana (Özellikle bunu dinlemenizi çok tavsiye ediyorum henüz kimsenin keşfetmediği mükemmel bir şeyy)

Ve benim için çok önemli bir konu, lütfen satır arası yorumlarını ihmal etmeyelim

Keyifli Okumalar...

------------------

 "Lidya, kızım sakin ol." diyerek ayağa kalktı Yaman.

"Sakin ol, ne demek baba ya? Ne saçmalıyorsunuz siz, neden bahsediyorsunuz?" Anlam veremiyordu duyduklarına Lidya.

Süreyya onları yalnız bırakmak isteyerek "Biz çıkalım Yaman, sizin konuşun." dedi ve Süsen'i çağırmak için bahçeye doğru gitti.

"Süsen hadi çıkalım tatlım." dedi telaşlı bir halde.

Kaşları çatıldı Süsen'in, annesinin bu tavrına anlam verememişti. "Ne oluyor anne?"

"Bir şey olduğu yok Süsen. Hadi." dedi ve sürüklemeye başladı.

İçeri geçtiklerinde koltuğa oturmuş öfkeyle ayaklarını sallayan Lidya'yı hiç takmadan Yaman'ın yanına gitti Süsen. "Görüşürüz Yaman abi." dedi ve sarıldı adama.

Lidya öfkeyle izliyordu onları, o kızın kardeşi olmasının imkanı yoktu! Kesinlikle bir yanlış anlaşılma vardı, kesinlikle!

Süsen ve Süreyya gittikten sonra Yaman elinde bir bardak su ile Lidya'nın yanına geldi. "Daha iyi misin?" dedi ve suyu kıza uzattı.

Lidya babasının ona uzattığı suya baktı ama almadı. "Daha iyi misin, mi? Baba sen benimle dalga mı geçiyorsun? Bana her şeyi açıklar mısın, bir yanlışlık var değil mi? Süsen'le biz kardeş falan olamayız."

Derin bir nefes aldı Yaman. "Duydukların doğru kızım, Süsen de benim kızım." Sindirmesini bekledi kızın. Sonra devam etti. "Süreyya ve ben çok eskiden birlikteydik Lidya, annenden çok önce. Biz ayrıldığımızda hamileymiş ve benim bundan haberim yoktu. Yeni öğrendim yani ben de."

Anlamaya çalışıyordu Lidya. "Yani şimdi Süsen'le ben..."

"Evet kızım, kardeşsiniz." Yaman Lidya'nın tepkisini bekledi bir süre.

Öfkeyle başladı konuşmaya Lidya. "Hayır baba, o kız benim kardeşim falan değil. Duydun mu beni, asla kabul etmiyorum bunu. Asla! Ve sen ne dersen de ben onu hiçbir zaman da kardeşim olarak görmeyeceğim. Bunu bil!" diye bitirdi cümlesini ve hızlıca kalkıp odasına gitti.

Nefesini verdi Yaman, bunun zor geçeceğini biliyordu.

------------------

Ertesi gün herkes teker teker okula gelirken Yasmin dışarıda kenarda duran Tolga'yı gördü ve yanına doğru ilerledi. "Selam." diye seslendi.

"Selam." diye soğuk bir şekilde karşılık verdi kıza.

"Lidya'nın gerçek yüzünü ortaya çıkardım diye bozuk musun bana?" diye sordu Yasmin. Çocuk bir süredir uzak davranıyordu ona, anlamak istiyordu ne olduğunu Yasmin.

KARDEŞLERİM -VURGUN- (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin