7. Klip Çekimi

707 36 75
                                    

Oy ve yorum desteğiniz benim için çok değerli lütfen eksik etmeyin. Özellikle satır arası yorumlarınız benim için çok önemli. Sahneyle ilgili tepkilerinizi okumak ve sizinle aynı tepkileri paylaşmak o kadar kıymetli ki <3

Bölüm Şarkısı:

Evdeki Saat - Uzunlar V1

Yorum konusunda beni kırmayıp bol bol yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim ve devamını da beklerim. O zamann bir nostalji yapalım buyurunuz

Keyifli Okumalar...

------------------

"Evet gençlerrr ben deniz yönetmenininiz Oğulcan Eren rolleri dağıtmaya başlıyorum." dedi Oğulcan ellerini birbirine çarparak. Derste görevi aldıktan sonra hep birlikte sınıfça kantine inmişlerdi. 

"Şimdi bir yapımcımız olması lazım, geçen sene Tolga'ydı ama malum artık iyi oldu e iyi olan otomatik fakir de oluyor bizim burada o yüzden başka bir yapımcı lazım," Tolga gülüyordu. Sarp'la Yasmin'e baktı Oğulcan. "Buldum, Sarp-Yasmin kardeşler siz yapımcı olun, hem uzak da olursunuz. Ama cimrilik yapmayın ona göre."

Ofladı Sarp, bitse de gitsek modundaydı. "İyi tamam, hallederiz."

"Hadi inşallah." diye mırıldandı Oğulcan. Sarp'ın ona kötü kötü bakmasına aldırmadan devam etti. "Şimdi şarkı işini Asiye, Dor-" duraksadı Oğulcan.

Herkesin yüzü düştü. Alışkanlıktı, unutmuştu Oğulcan bir an için Doruk'un ölmüş olduğunu. Asiye toparladı hepsinden önce kendini. "Tamam, sorun yok. Klip eksik kalır şarkısız. Söyleriz biz Mahir'le."

Ömer elini omzuna koydu kızın. "Emin misin fıstığım, söylemek zorunda değilsin."

"Söyleyeceğim Ömer. O beni izliyorsa onu yad ettiğimizi bilsin." dedi Ömer'in elini sıkarak.

Oğulcan dağıttı kara bulutları. "Tamam o zaman Asiye, Mahir sizde bu şarkı işi."

"Tam olarak konu ne, nasıl bir şarkı istiyorsun?" diye merakla sordu Mahir.

Oğulcan bir süre düşündü, muzırca gülümsedi sonra. "Geçen sene ilk anlarını, aşık olma serüvenlerini izlediğimiz ikili bu defa sevgili olmuşlar ama kavga edip ayrılmışlar. Onların ayrılıkları ve barışma anları konulu bir film olacak."

Herkes Ömer ve Süsen'e bakıyordu. Süsen ve Ömer ise Oğulcan'a. Ama bir farkla Süsen kızgınlıkla bakıyor ve niye buna kendini bulaştırdığının hesabını soruyor gibi bakıyordu, Ömer ise hin pırıltılarla kuzenini tebrik ederek bakıyordu. Ömer'in ihtiyaç duyduğu şey tam da böyle bir şeydi.

"Tamamdır o iş bizde." dedi Mahir de gülümseyerek, anlamıştı olan biteni.

"Güzel," dedi Oğulcan yine iki elini çarparak. "Kameraman daa," etrafta gezdirdi gözlerini Tolga'da durdu. "Hah, Tolga sen ol."

Tolga salladı başını. "Uyar tamam, yaparım."

Elif'e baktı. "Elif sen de yardımcı yönetmen ol, birlikte karar veririz olup olmadığına." dediği an herkes şokla baktı Oğulcan'a. Oğulcan koltuğunu paylaşacaktı ve bunu Lidya değil, Elif'le yapacaktı. Hadi canım!

"Lidya'cım sen makyöz ol. Ayrı kaldık ama Elif anlamaz bu işlerden malum, o yüzden seni koydum canım." dedi göz kırparak.

Gözlerini devirdi Elif. "Gerizekalı."

"Aybik," dedi heyecanla dönerek. "Sen geçen ki gibi yapım asistanı ol."

"Tamamdır." dedi Aybike.

KARDEŞLERİM -VURGUN- (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin