Oy ve yorum desteğiniz benim için çok değerli lütfen eksik etmeyin. Özellikle satır arası yorumlarınız benim için çok önemli. Sahneyle ilgili tepkilerinizi okumak ve sizinle aynı tepkileri paylaşmak o kadar kıymetli ki <3
Bölüm Şarkıları:
Selena Gomez - People You Know
Ege Can Sal - Başa Sar
Ve benim için çok önemli bir konu geçen bölüm çok az yorum gelmiş, lütfen satır arası yorumlarını ihmal etmeyelim, lütfen❤
Keyifli Okumalar...
------------------
"Daha iyi misin?" diye sordu Lidya, Süsen'e endişeyle.
Süsen nefesini verdi sesli bir şekilde. "Ay kaçıncı soruşun, iyiyim dedim ya Lidya."
Süsen Lidya'nın bu ani değişiminden mutluydu ama bir yandan da sorguluyordu. Şimdi Lidya onu evine arabayla götürmüş varınca da koluna girmiş eve doğru yürütüyordu.
"Kızım kaza geçirdin sen farkında mısın, çok rahat davranıyorsun. Ayrıca doktor biraz daha kalabilir isterse, dedi sen niye hemen çıkacağım diye tutturdun ki? Dinlenseydin keşke." Süsen adeta huysuz bir çocuk gibi davranıyordu.
Yüzü düşmüştü Süsen'in. "Benim pek iyi anılarım yok hastaneyle."
Lidya konuyu değiştirmek için konuştu. "İyi tamam ama bak çok dikkatli olacaksın, bir şey olursa hemen beni ara."
Süsen bıyık altından güldü. "E annemler var ya hani, kötü olursam onlar götürür falan?"
"Olsun sen yine de haber ver bana." Lidya çok ciddiydi.
Başını iki yana sallayarak güldü Süsen. "Peki."
İkili kapıya vardılar, Lidya kapıyı çaldı. Süreyya açmıştı kapıyı, görür görmez gözleri kocaman oldu. "Süsen, kızım bu halin ne? Ne oldu sana?" Telaşla süzüyordu Süsen'in her yanını.
Süsen ciddi ifadesiyle "İyiyim, korkma." dedi. "Ufak bir kaza sadece."
Ama Süreyya'nın içini rahatlatan bir açıklama değildi bu. "Tamam, geç içeri hadi ayakta durma."
Koluna girdi Süsen'in, o sırada Süsen'in kolundan çıkıp geriye doğru adımlayan kıza döndü. "Lidya'cım, girsene kızım sen de."
"Ben hiç rahatsızlık vermeyeyim ya." dedi huzursuz bir şekilde.
Süsen alayla güldü. "Sana gelene kadar bu evde ohooo!"
"Yine de geçeyim ben, babam merak eder." dedi Lidya. Bir an önce eve gidip babasıyla konuşmak istiyordu.
Süreyya, Süsen'in söylediklerinden sonra düşen yüzüyle kıza döndü. "Tamam tatlım, sen bilirsin o zaman." Ve Lidya'yı yolcu edip içeri yöneldiler.
İçeri girdikleri anda Faruk bey, Süsen'i görmüştü. Endişeyle yerinden kalkıp kızın yanına gitti. "Kızım ne oldu sana, iyi misin?"
Süsen yine ifadesiz bir yüzle cevap verdi. "İyiyim, anneme de söyledim ufak bir kaza sadece. Lidya ilgilendi sağ olsun hastaneydi, getirmeydi falan."
İkisi de hala endişeyle bakıyordu kıza. Faruk aldı sözü. "Ne yapalım senin için, ne iyi gelir?"
Süreyya da girdi hemen araya. "Bir şeyler hazırlayayım balım sana, iyi gelir."
"İstemem, teşekkür ederim. Ben odama çıkıp biraz dinleneyim. Hem Ömer'e de haber vereyim, arayıp durmuş kaç kere." dedi ve merdivene ilerleyip odasına çıktı Süsen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞLERİM -VURGUN- (ARA VERİLDİ)
FanfictionBu hikaye temelinde Süsen ve Ömer olmak üzere Kardeşlerim dizisinin belli bir bölümden sonraki başka bir versiyonu olarak yazılmaya başlanmıştır. Mükemmel olmak gibi bir iddiam yok ama G*l Abus kişisinden çok daha iyi yazacağımı garanti ediyorum. B...