Oy ve yorum desteğiniz benim için çok değerli lütfen eksik etmeyin. Özellikle satır arası yorumlarınız benim için çok önemli. Sahneyle ilgili tepkilerinizi okumak ve sizinle aynı tepkileri paylaşmak o kadar kıymetli ki <3
Bölüm Şarkıları:
Model - Sarı Kurdeleler
Ve benim için çok önemli bir konu lütfen satır arası yorumlarını ihmal etmeyelim, lütfen❤
Ayrıca geçen bölüm yorum sayısı tam 168'di arkadaşlar. İstenince bence gerçekten yapılabiliyormuş çok teşekkürler. Ve biliyorsunuz iki hafta kadar bir ara olacak, zaten bölüm sonrasında yazacağım en alta.
Ben gelene kadar bu bölüm için yorum sınırımız da 80 arkadaşlar. Yapılabildiğini gördüm baya, o yüzden ideal bir sınır bence.
(Geç kalınmasıyla ilgili bilgi aşağıda..)
Keyifli Okumalar...
------------------
2,5 Yıl Önce
Süsen oflayarak dersin bitmesini bekliyordu. Hiç sevmezdi matematiği, üniversite sınavı yaklaşmaya başlayınca da ne yapacağını hiç bilmiyordu. Amaan onu o zaman düşünürdü. Hiçbir zaman çok çalışkan bir kız olmamıştı, gerektiği kadar dersi dinler, geçecek kadar dersi çalışır ve sınavı verirdi.
Bıkkınlıkla etrafı incelerken gülümseyerek ona bakan Alaz'ı gördü Süsen. Alaz arkadaşıydı onların grubunun, çok samimi değillerdi ama araları kötü de değildi. Alaz ilk geldiği zamandan beri Süsen'e farklı davranırdı. Harika, Melisa ve Talya'ya davrandığından daha farklı.
En başta anlamamıştı bu ilginin nedenini Süsen ve görmezden gelmeyi seçti. O zaman araları daha iyiydi ve daha yakınlardı. Ama Alaz ilk senenin ikinci döneminde Süsen'e ondan hoşlandığını söyleyince Süsen için bu iş biraz değişmişti.
Süsen hoşlanmıyordu Alaz'dan ve bir ilişki düşünemeyecek kadar da küçük ve dertliydi zaten. Alaz'ı reddetmişti bu yüzden ve çocuk umutlanmasın diye biraz uzaklaşmıştı ondan. O zamandan beri bu konu hiç yaşanmamış gibi davranıyorlardı ikisi de.
Süsen bu durumu sadece Melisa'ya anlatmıştı, en yakın arkadaşına. Talya'ya birine söyler diye, Harika'ya da Alaz'dan hoşlandığını bildiği için söylememişti. Melisa da ona mesafeli durup umut vermemenin daha doğru olduğunu söylemişti zaten. Ve işte bu noktadalardı.
Süsen de kibarlık olsun diye ona gülümseyerek başını çevirdi başka tarafa. En sonunda zil çaldığındaysa nihayet bu zil bugünün son ziliydi. Herkes hızlıca kalkıp hazırlanmaya başladı. Önce Yusuf hoca ardından da çoğu kişi çıkmıştı sınıftan. Doruk, Talya ve Melisa giderken Süsen'e de veda ettiler. Sınıfta Süsen, Alaz, Berk ve Harika kalmıştı. Süsen tam toparlanıp çıkacaktı ki Alaz kolundan tutup durdurdu onu.
"Süsen," dedi Alaz. "Gitmeden bir duyurum var biraz bekleyebilir misin?"
Süsen merakla kafa salladı. Harika ve Berk de Alaz'a odaklandılar.
"Şimdi şöyle arkadaşlar hafta sonu yani yarın evimde bir parti vermek istiyorum, hatta bir şirketle de anlaştım. Çoğu kişiye söyledim ama siz onur konuğumsunuz o yüzden en son sizi çağırayım dedim. Ne dersiniz?" dedi heyecanla.
Berk tüh dermiş gibi kafasını salladı. "Kanka keşke önceden söyleseydin ya Doruk'la benim bir planımız var önceden ayarlanmış oraya gideceğiz. Kusura bakma valla."
Alaz'ın yüzü düştü biraz. Süsen biraz düşündü, aslında o çok severdi partileri ama içinde nedenini anlamadığı kötü bir his vardı, bu partiye gitmemesi gerektiğini düşünüyordu. "Beni de sayma Alaz ya, kusura bakma hiç parti halimde değilim." dedi geçiştirerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞLERİM -VURGUN- (ARA VERİLDİ)
FanficBu hikaye temelinde Süsen ve Ömer olmak üzere Kardeşlerim dizisinin belli bir bölümden sonraki başka bir versiyonu olarak yazılmaya başlanmıştır. Mükemmel olmak gibi bir iddiam yok ama G*l Abus kişisinden çok daha iyi yazacağımı garanti ediyorum. B...