3. Yanımda Olmadığın Her An Özlüyorum

807 40 41
                                    

Oy ve yorum desteğiniz benim için çok değerli lütfen eksik etmeyin. Özellikle satır arası yorumlarınız benim için çok önemli. Sahneyle ilgili tepkilerinizi okumak ve sizinle aynı tepkileri paylaşmak o kadar kıymetli ki <3

Bu arada Süsöm etiketinde 3. sıradayızzz🎉🎉  Hepinize çok teşekkür ediyorum.

Bölüm şarkısı:

Anastacia - Left Outside Alone

Keyifli okumalar...

------------------

"Nasıl ya baya baya itti mi Leyla'yı?" hayretle bakıyordu karşısındaki çocuğa Lidya.

Süsen'le Ömer'in arasının tekrar düzelmesinden sonra onları ayırmanın yollarını arıyordu. En sonunda Sarp'ın kaç zamandır ağızında gevelediği Leyla'yla ilgili o büyük sırrı öğrenmek istemişti. Hep birlikte yedikleri o yemekten sonra Sarp'ı arayıp buluşmak istemişti. Hemen bir kafede buluşmuşlardı ve Sarp bildiği her şeyi anlatmıştı Lidya'ya.

Hızla cevap verdi Sarp. "Tam olarak öyle değil. Yani Süsen bilerek itmedi, Leyla'yla tartışırlarken bir arbede çıktı; Leyla da dengesini kaybedip düştü işte." 

Dudakları iki yana kıvrıldı Lidya'nın. "Peki Tolga her şeyi öğrenince bunu önemser mi?"

Kız Sarp'ın tam da olmasını istediği yerdeydi işte. O da gülümsedi aynı şekilde. "Asla. Duyduğu anda kıyameti koparır. Ve Ömercik de Süsen'den nefret eder. Daha abisinin ölümü olayını bile atlatamamışken üstelik. Bir daha barışmaları imkansız olur, tam da istediğimiz gibi yani. Eee ne zaman patlatıyoruz peki bombayı?"

Lidya bir süre düşündü. Sonra başını iki yana salladı. "Hayır bu bombayı patlatmayacağız."

Sarp şaşkınlıkla bakıyordu kıza. "Ne demek patlatmayacağız kızım? Deli misin sen, istemiyor musun aralarının bozulmasını?"

"İstiyorum tabi ki Sarp ama bu kozu hemen harcayamayız. Benim öncesi için daha farklı planlarım var. Ömer beyin Süsen'e olan inancını bir ölçelim bakalım. Eğer inancı yoksa zaten ayrılacaklar, ha eğer inanıyorsa sevgilisine o zaman Leyla olayını patlatıp o inancı da yıkarız." Sinsi bir şekilde gülüyordu Lidya.

Sarp'ın gülümsemesi de geri geldi, şimdi anlamıştı kızın planını. "Kızım sen var ya çok fenasın çok. Aferin öğreniyorsun benden bir şeyler. İyi bakalım yap şovunu, en ön sıradan izleyeceğim."

İkisi de gülmeye başladı. Lidya garsonu çağırıp iki kahve söyledi, keyif kahvelerini içmeseler miydi?

------------------

O sırada Ömer ve Suzan ise Suzan'ın evine doğru yürüyorlardı. Ömer annesini bırakıp öyle geçecekti evine.

Bir süre sessizce yürüdükten sonra Suzan, restoranda Süreyya yüzünden kapanan konuyu tekrar açtı. "Eee Ömer'cim ev konusunu konuşuyorduk yarım kaldı. Ne düşünüyorsun oğlum?"

Ömer derin bir nefes aldı. "Anne bak ben seni anlıyorum beni yanında istiyorsun ama sen de beni anla lütfen. Onca yaşanan şey var ortada ve ben düzenimin değişmesini isteyip istemediğime emin değilim."

Biliyordu Suzan Ömer'in içindeki şüpheleri, anlıyordu ama o da bir şeyleri düzeltmeye çalışıyordu Ömer de onu anlasa olmaz mıydı? "Ömer ben seni çok iyi anlıyorum, gerçekten anlıyorum oğlum ama sen de beni anlasan biraz. Bak bir şeyleri düzeltmeye çalışıyorum sen de bana biraz yardımcı olsan, ne olursun."

Ömer üzülmüştü Suzan için belki de bu kadar katı olmamalıydı ona karşı, herkes hata yapardı ne de olsa. "Tamam bu akşam konuşacağım Asiye ve Emel'le onlar da isterse tekrar bir oturup konuşuruz olur mu?

KARDEŞLERİM -VURGUN- (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin