Oy ve yorum desteğiniz benim için çok değerli lütfen eksik etmeyin. Özellikle satır arası yorumlarınız benim için çok önemli. Sahneyle ilgili tepkilerinizi okumak ve sizinle aynı tepkileri paylaşmak o kadar kıymetli ki <3
Bölüm Şarkıları:
Soner Avcu - Kayıp Şehir
Nev - Benmişim
Soner Avcu - Bize Kalsa (Sizden ricam bu şarkıyı son sahnede başlatmanız. Çünkü bölüm sonu olayyyy)
Ve benim için çok önemli bir konu lütfen satır arası yorumlarını ihmal etmeyelim, lütfen❤
Ayrıca bu bölüm için yorum sınırı 65'dir. 65 yoruma ulaşmadan yeni bölüm gelmeyecektir. Şimdiden söylemiş olayımm
Keyifli Okumalar...
------------------
Etrafta derin bir sessizlik vardı. Herkes Süsen'e kitlenmişti, Süsen ise her şeye inat hala gözlerini açmıyordu.
"Süsen." diye güçsüz bir şekilde mırıldandı Tolga.
"Ne demek şimdi bu?" diye sordu anlamayarak Aybike.
Ömer sessizdi, sindirmeye çalışıyordu.
"Leyla'yı Süsen mi öldürdü yani?" diye sordu Asiye söylediğine kendi de inanamayarak.
"Saçmalamayın!" diye sesini yükseltti Berk. "Süsen'i tanımıyor musunuz, her şeyin bir açıklaması vardır mutlaka."
"Var tabi ki!" diye öfkeyle konuştu Oğulcan. Sinirle Sarp'a döndü. "Lan şerefsiz! Videoyla oynadın ama o videoyu benim de izlediğimi unuttun değil mi? Anlamayacak mıydık lan işine geldiği gibi değiştirdiğini!"
"Sen de mi izledin?" Anlamıyordu Ömer. "Sen biliyor muydun, gerçek mi yani bu?"
Oğulcan ağzını açmıştı ki Tolga başladı konuşmaya. "Biliyormuş işte, her şey de gerçek!" Sonra Süsen'e döndü ve "Sen benim kardeşimi mi öldürdün?" diye bağırarak üstüne yürümeye başladı.
Önce Lidya ardından da Oğulcan, Elif ve Berk geçmişti Süsen'in önüne. Yasmin ise sevgilisini tutmaya çalışıyordu. Tolga'yı durdurmaya çalışmayan kişilerse oldukça fazlaydı ama Süsen gözlerini açtığında bir kişiyi yanında görememek canından can koparmıştı. Sevdiği adamı, Ömer'i. Ömer Tolga'nın arkasında Süsen'e hayal kırıklığı ve öfkeyle bakıyordu.
Süsen'in ise ağzından tek bir kelime bile çıkıyordu, ne yaparsa yapsın boşa olacağını biliyordu çünkü. Üstelik Leyla olayında kendini yeni yeni affederken.
Süsen bunu neden Ömer'e anlatmadığını bilmiyordu. Belki ondan nefret etmesin diye, belki daha iğrenç biri olduğunu öğrenmesin diye. Ama gerçekler er ya da geç ortaya çıkıyordu ve birinci ağızdan her şeyi dinlemezse karşıdaki kişi, başkalarının oyununa gelebiliyordu böyle.
Lidya bir kuvvetle Tolga'yı durdurmaya çalışıyordu. "Tolga bir sakin ol! Bak hiçbir şey göründüğü gibi değil tamam mı, hiçbir şey!"
"Sen haklıymışsın!" dedi Tolga gözünden akan yaşlarla. "Süsen gerçekten de berbat biriymiş Lidya! Sen başından beri haklıymışsın."
"Değildim." dedi hemen Lidya. "Yanılmışım, bak sen değil ben yanılmışım. Hırslarımın esiri olmuşum onu kötü biri sanmışım. Şu an senin de yaptığın bu, hepinizin yaptığı bu." dedi herkese dönerek. "Bakın Süsen sizin arkadaşınız, tanıyorsunuz onu. O böyle bir şey yapar mı?" Sonra tekrar Tolga'ya döndü. "Kaç yıllık arkadaşın o senin, böyle bir şeyi yapmayacağını biliyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞLERİM -VURGUN- (ARA VERİLDİ)
FanfictionBu hikaye temelinde Süsen ve Ömer olmak üzere Kardeşlerim dizisinin belli bir bölümden sonraki başka bir versiyonu olarak yazılmaya başlanmıştır. Mükemmel olmak gibi bir iddiam yok ama G*l Abus kişisinden çok daha iyi yazacağımı garanti ediyorum. B...