1

735 43 137
                                    

Öncelikle selamlarr. Bu benim ilk kitabım olacak. O yüzden kusurum olursa özür dilerim. Kitapla ilgili yorumlarınızı bekliyorumm. Bana özelden de kitap hakkında yazabilirsiniz rahatsız olmam. Bu bölüm ufak bir bilgi verme niteliğinde.

Kitaba başladığınız tarihi yazarsanız çok sevinirimm ┗⁠(⁠•⁠ˇ⁠_⁠ˇ⁠•⁠)⁠―⁠→

Çok utanıyordu. Kendisinden, hayatından, yaşadıklarından, yaşattılarından. Acı çekiyordu ama acısını kimse görmesin, kimse duymasın istiyordu. Ama bir yandan da insanlar onu anlasın onun yanında olsunlar istiyordu.

  Öyle bir ikilemin içindeydi ki ne yapacağını bilmiyordu. Yaptıkları yüzünden en yakın arkadaşı ile arası bozulmuştu. Yine de kendini suçlu hissetmiyordu. Doğru şeyi yaptığına ve arkadaşının da bir gün bunu anlayacağına inanıyordu.

  O kendisinin canını yakan herkesin canını yakmak kendisine yaşatılanların intikamını almak istiyordu. Ama kimsenin canını yakmaya da kıyamıyordu. Tek bir hareket, söz bekliyordu. İntikam alabilmek için. Karşısındaki kişinin canını yakabilmek için bekliyordu. Sabırla.

  Bu 3 yıldır böyleydi. 3 yıldır bir intikam uğruna herkesle arasını bozabilecek hâle gelmişti. Canı yanıyordu ama en yakını bile bunu görmesine, bilmesine rağmen bunu kabul etmek istemiyordu.

  Herkes sadece kendi menfaatini düşünüyordu, en yakını olanlar bile. Ki en yakınım dediği insanlar gerçekten onu en yakını olarak görüyor muydu? Yoksa herkes bu intikam oyununun bir parçası miydi?

Vote ve yorum atmayı unutmayalım canlarımm

İntikam(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin