SEEELLAAMMM. BÜGÜN BİRAZ GEÇMİŞE GİDELİM İSTEDİMM. SİZDENN HİKAYE VE KARAKTERLER HAKKINDAKİ YORUMLARINIZI BÖLÜM SONUNDA BELİRTECEĞİM YERE YAZMANIZI İSTİYORUMM. UMARIM OLAYI BEĞENİRSİNİZZ.
GÜNÜN ŞARKISII: Little do you know- Alex and Sierra
3 yıl önce
🔪🔪Arya'nın anlatımına geçeliimm 🔪🔪
Sabah kalktım, hazırlandım ve okula geldim. Her zamanı gibi neşe doluydum. Okula resmen seke seke gidiyordum. Ama bu okulu sevdiğimden değildi. Onların yanında olacağım içindi. Onların yanında kendimi huzurlu ve mutlu hissediyordum. Onlar benim canımdan bir parçaydılar.
Onları bankların orada gördüm. Üçü de oturuyordu. Yanlarına gittim "Hellooo arkidişleerr" diye bir giriş yaptım. "Kızım bu enerji nerden geliyor sana ya" Mertel bunu söylerken ben onun yanına oturmuştum ve o da yanağımdan makas alıp elini omzuma atmıştı. Eslem ve Alaz'da karşımızda oturuyordu. "Eee gençler biz quize daha hazır mıyız?" diye sordu Alaz "Ben yok ben yapamam ben ıı" diye yanıtladım onu. Gülmeye başladık. Eslem'se çok sessizdi. Normalde bu kadar sessiz birisi değildir.
"Eslem iyi misin?" diye sordum endişelenip. "Ha, yok iyiyim sadece uykusuzum ya". dediğinde rahatlamıştım. "Bir olursa söylüyorsun bak" diye yanıtladım onu. Hafifçe gülümseyip başını salladı.
Öğle arasına kadar her gün yaptığımız gibi her tenefüs dördümüz takıldık beraber eğlendik. Öğle arasından sonraki ders boştu, bizde bahçede oturmaya karar vermiştik. Biz otururken birisi yanımıza gelip "Arya birisi seni spor salonuna çağırıyor." demişti hepimiz birbirimize bakmıştık. "Bizim okuldan mı?" diye sorduğumda bana üstünde okul kıyafeti olmadığını söyleyip gitti. "Bizde gelelim kim olduğu bile belli değil" demişti Alaz. Mertel ve Eslem'de onu onaylayınca beraber spor salonuna girdik.
Spor salonuna girdiğimizde yaklaşık 10 kişi vardı. Hepsinin önünde ise, Eren. Eren 6.sınıftandı. Arkadaşımdı, 8. Sınıfa kadar arkadaştık. Bana açılmıştı fakat reddetmiştim. Bir süre beni takıntı haline getirmişti, sürekli rahatsız ediyor, hatta bana dokunmaya çalışıyordu. Zaten onun yüzünden erkeklerin bana dokunmasını istemiyordum. Bana asla kötü bir şey yapamamıstı çünkü izin vermemiştim. Fakat bunu ailem dışında kimse bilmiyordu.
"Ooo kimler kimler burdaymiss." diye konuşmaya başlamıştı Eren. Bense ne diyecegimi, ne yapacağımı bilmiyordum. Korkmuştum arkadaşı kalabalıktı bana ve arkadaşlarıma zarar verebilirsin. "Sen kimsin be?" demişti Mertel. Ben ve Eslem, Alaz ve Mertel'in arkasında duruyorduk. "Kimsek kimiz kardeş ki benim derdim Arya ile." dediğinde korkup Alaz'ın koluna tutundum. Alaz bana bakıp "Sakin ol, ben burdayken kimse sana bir şey yapamaz" dediğinde biraz sakinlesmistim ama Alaz'ın kolunu bırakmamıştım.
Alaz ve Mertel neler olduğunu öğrenmeye çalışıyorlardı. Bense hiçbir şey diyemiyordum. Bir anda Eren'in arkasındaki kişiler Mertel ve Alaz'ı tutup kenara götürmüşlerdi. "Bırakın onları, senin derdin benimle." diye Eren'e bağırmıştım. Ama ben bağırdığım gibi o şerefsizler Alaz ve Mertel'i dövmeye başlamışlardı. Eslem'e "hemen git hoca bul" demiştim. Eslem koşarak dışarı çıkmıştı. "Aaa eğleniyoruz ne güzel be Arya. Oluyor mu hiç böyle." demişti Eren. İçimden ağzının ortasına bir tane vurmak gelmişti ama korkumdan yapamadım. Eren bir anda yanıma gelip elini omzuma attı. İtmeye çalıştım ama yerinden bile oynamadı.
"Arya yalvarma şu şerefsize." demişti Alaz. Mertelse onu dövenlere küfür edip kendini kurtarmaya çalışıyordu. "Şimdikk Aryacık bir karar ver. Alaz mıı yoksa Mertel mi? İkisinden birisini bırakıcaz." demişti. O an donup kalmıştım çünkü ikisi arasında bir seçim yapamazdım. "Beni al ama ikisini de bırak" demiştim. "Ttt hayır ikisinden birisini seç" demişti. Ne yapacağımı bilemedim. Eslem de gelmemişti bir türlü. İkisinin de durumu çok kötüydü. Neden bilmiyorum ama "Alaz" demiştim. Ama sesimi ben bile zor duymuştum. "Alaz" diye bağırdı bir anda Eren. Alaz'ı dövenler bir anda onu bize doğru ittiler. Ve hepsi Mertel'i dövmeye başladılar. Kimse onlara engel olamıyordu. Alaz'ı dövmeyi bırakmışlardı ama 2 kişi onları tutuyordu.
En sonunda Eslem yanında müdür ile beraber geldiler. O sırada Eren kulağıma "Eğer söylediğim şeyleri onaylamazsan çok daha kötü şeyler yaparım" demişti bende korkup hafifçe başımı salladım. "Hocam ne yaptıysa bu Mertel yaptı. Her şey onun yüzünden başladı. Burda gelmiş bize bir anda küfür etmeye başladı. Biz de ne yapacağımızı bilemeyip sinirlendik ve kavga çıktı hatta Arya da olanlara şahit" dediginde müdür bana bakarak "Arya?" diye sordu. İlk ne yapacağımı bilemedim. Bizim okulda kavgayı ilk başlatan suçlu olarak görülürdü çünkü. Mertel'e baktığımda bana dudaklarını oynatarak 'yapma' demişti. Sonra Erenle göz göze geldik. Çok ciddiydi.
"Eren haklı hocam" diyebilmistim sadece. Mertel bana hayal kırıklığı ile bakıyordu. Sadece o değil hem Eslem hem de Alaz'da yıkılmıstı. Sonrası ise çok hızlı gelişti. Disiplin kurulu toplandı ve Mertel'e uzaklaştırma cezası verildi. O olaydan beri üçünün de yüzüne bakamadım. Onlarda gelip benimle konusmadilar zaten.
O gün Mertel'in ayağı sakatlandı. Ertesi gün milli takım seçmeleri vardı ve ona katılacaktı. Ama benim yüzümden bunu yapamadı. O seçmelere katılamadı...
Aradan iki hafta geçti. Anladığım kadarıyla bu iki hafta içinde Erenle konuşmuşlardı(!) bu yüzden de Eren benimle bir daha muhattap olmadı. Bugün Mertel'in babası müdür ile konuşmaya gelecekti. Cesaretimi toplayıp yanlarına gittim "Şimdi ne olacak?" diye sordum Mertel'e. Yüzüme baktı sadece sonrasinda "Gidiyorum" dedi. Tek kelime ile beni yıkmıştı. Ağlamaya başladım "Affet beni, korkmuştum, size daha çok zarar verir diye korktum." dediğimde üçüde duygusuzca bana bakıyordu. "Orda Mertel'i koruyabilirdin. Müdüre o yapmadı diyebilirdin" dedi Eslem. Sustum. Çünkü ne dersem diyim beni anlamayacaklardı biliyorum.
Sonrasında ise Mertel gitti ama Eslemle aramız kısa bir süre sonra düzeldi. Ama Alaz bana zorbalık yapmaya başlamıştı. Sürekli yanıma gelip elini omzuma atar ve bana o günü hatırlatacak şeyler söyleyip dururdu. Mertelle sonrasında hiç konusmadik. Bir kaç kez mesaj yazdım ama en sonunda beni engelledi.
Alaz'ın yaptıkları canımı acıtıyordu ama bir şey diyemiyordum. Ama bazen sanki Alaz zorbalık için yapmıyormuş gibi geliyordu. Nedenini bilmiyorum bazen bakışlarında nefret olmuyordu. Kırgınlık oluyordu sadece. Bazen merak ediyordum. Alaz bana hiçbir zaman neden onu seçtiğimi sormamıştı...
Günümüz
Onlar... Onlar üstüme gelmeye devam ediyorlardı ve ben ne yapacağımı bilmiyordum. Mertel her şeyi biliyordu. Neden bu kadar kötü olduğumu ama umursamıyordu. Gözü dönmüş gibiydi.
Eslem'in bahsettiği o sevgisi bitmişti belli ki. Ama normal, ben olsam bende kendimden nefret ederdim.
Cankat kendini o şerefsizlerin elinden kurtarmıştı ve bana dokunmak için elini uzatan kişinin elinden tutup yüzüne yumruk atmıştı. Ortalık savaş alanına dönmüştü, sanki dövüş filmindeymis gibi Cankat'a tek tek saldırıyorlardı. Bense hemen dibimde olanlardan kaynaklı krize girmiştim. Nefes alamıyordum sanki... Her an bayılacağımı hissettim. Cankat gözümün önünde dayak yiyordu... 3 yıl sonra yine birisi benim yüzümden zarar görüyordu ve ben yine engel olamıyordum. Alaz, Mertel, Eslem üçlüsü mü? Onlarsa izliyorlardı. Aralarında bu olaydan memnun olmayan tek bir kişi vardı, Alaz...
Ne zaman oldu bilmiyorum bilincimi kaybettim. Krize girdiğimden kaynaklı dizlerimin üstünde oturuyordum ve bir anda bilincimi kaybettim. Etraftaki sesleri buğulu şekilde duyuyordum. Bilincimi kaybetmeden önce birisinin yanıma gelip beni kucağına aldığını hissettim...
Yayınlamadan önce yazmayı unutmuşum. Karakterler ile ilgili düşüncelerinizi alalımmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam(Ara Verildi)
Teen FictionKim bilebilirdi ki 3 yılda bir insanın hayatının nasıl değişebileceğini. Kim düşünürdü ki bir intikam uğruna herkesin hayatının değişeceğini.