EVVETTT KAOSS DOLU BİR BÖLÜMDEN HELLOOO. KARAR ALDIMMM ARTIKK BÖLÜM BAŞINDA SİZE ŞARKI ÖNERİCEEMMM. VEE BANA MESAJ OLARAKK KİTAP HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZABİLİRSİNİZZZ.
İNSTAGRAM: nuraymissbee
BÖLÜMÜN ŞARKISII: Can dostum- Emir Can İğrek
Her şeyin başladığı o yerdeydim şimdi. Herkes için yıkıma, acıya sebep olan o yerdeydim. Okulun spor salonunda. Buraya her geldiğimde o gün geliyor aklıma, yasanılanlar. O çekilen acılar geliyor. Ben burada o gün öyle bir şey yaptım ki ben bile hâlâ kendime inanamıyorum...
"Sen buraya gelir miydin ya?". Duyduğum sesle önce donup kaldım. Sonra sesin sahibine yani ona baktım. "Mertel?". dediğimde bana bakıyordu. Yanıma geldi, oturdu. Eski zamanlardaki gibi... " Seninde benim kadar canın yanıyor öyle mi? Senin yüzünden benim hayatım mahvoldu, yine de sana kızamıyorum, senden intikam alamıyorum, hâlâ gözlerine bakmaya kıyamıyorum. Bana verdiğin zarara rağmen senden nefret edemiyorum." Anlamıyordum. Eğer Mertel bunları diyorsa Eslem, Alaz, diğerleri onlar neden bana bu işkenceyi yaşatıyorlardı. 3 yıl boyunca hep bunları yapmalarını Mertel'in istediğini düşünmüştüm. Ne yani hepsi yalan mıydı? O zaman bana bu kadar acıyı -hem de fazlasıyla- neden yaşattılar?
"Aklındaki soruları biliyorum Arya. Emin ol hepsinin bir cevabı var. Ve cevabı sen bulabilirsin. Sadece kurduğun planı devam ettir." dediğinde ilk başta ne demek istediğini anlamadım. Ama sonrasında Cankat'ı kastettigini anladım. "Sen..." diye mırıldandığımda "gördüğüm gibi anladım. Biliyorum kafan karışık, neden bana yardım ediyor diyorsun. Ama şunu söylemem gerek -ki bu hem bugün hemde 3 yıl öncesi için gecerli- kimse göründüğü gibi değildir. Kimse masum değildir, en masum olanlar bile. Herkes acı çeker ve intikam almak ister, ama intikamın nerden geleceği asla belli olmaz." Bunları dedikten sonra yanımdan kalkarak spor salonundan dışarı çıktı ve beni kendimle baş başa bıraktı.
Mertel'i tanıdığım için bana böyle bir konuda yalan söylemeyeceğini biliyordum. O yüzden Cankat'a mesaj yazmaya karar verdim.
Ben
Cankat konuşmamız gerek spor salonuna gelebilir misin?Mesajı attıktan sonra bir cavap beklemeden telefonu kapatıp yanıma koydum. Bir süre sonra spor salonuna Cankat geldi, spor salonunda kimse olmadığı için beni görüp yanıma geldi. Yanıma oturdu ve "İyi misin? Konuşmak ister misin belki iyi gelir?" diye sordu. Biraz düşündüm belki de dediği gibi anlatmak iyi gelecekti bana. Ama ne anlatacaktım ki? 3 yıl boyunca en yakınım dediğim kişi tarafından nasıl ihanete uğradığımı mı? O yüzden direkt konuya girdim.
"Planı devam ettirelim. Her şey konuştuğumuz gibi devam etsin. Bir kaç olay oldu diye bitirmeyelim. Sonuna kadar gidelim". Bunları derken gözlerinin içine bakıyordum. Bir yandan da plana devam etmek istemezse ne olacak diye düşünüyordum. "O çocukla ilgili olaylar planı etkiler mi?" diye sormuştu. "Adı Mertel. Neler olduğunu boşver. Düşündükçe kendimden nefret ediyorum. Anlatırsam sende benden nefret edersin." dedim. Ses tonum bile kendime olan nefretimi ele veriyordu. "Ya etmezsem?" dedi. bakışlarım yerden ona döndü. Anlamamış gözlerle ona bakmaya devam ettim. "Diyorum ki ya anlatırsan ve ben senden nefret etmezsem?" diye sordu. Güldüm. Evet dediği bana komik gelmişti. Birisinin yaptıklarımı öğrenmesine rağmen benden nefret etmemesi. "Öyle bir ihtimal yok. Asla da olmayacak." dediğimde hüzün dolu gözlerle bana bakıyordu.
"Eğer plana devam etmek istemiyorsan" dediğimde lafımı kesti "İstiyorum. Başladık bir işe bir kere. Ama eğer anlatmak istersen ben hep burdayım" dediğinde onu geçiştirmek için "tamam" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam(Ara Verildi)
Teen FictionKim bilebilirdi ki 3 yılda bir insanın hayatının nasıl değişebileceğini. Kim düşünürdü ki bir intikam uğruna herkesin hayatının değişeceğini.