6. Bölüm geç geleceği için bu bölümü biraz uzun yazmaya çalışıcamm. Eveettt bu bölüm biraz da olaylara digerlerinin gözünden bakalımmm.
Bölüm şarkısı:Çağan Şengül-Çok Yazık
-Mertel'in anlatımı-
3 yıl önceŞu an hayatım o kadar bok gibi ki. Güvendiğim dağlara öyle bir kar yağdı ki. Adım gibi emindim ya. Beni seçmeliydi o gün. O şerefsiz Alaz'ı değil. Beni. BENİ!
Alaz onu kandırmış olmalı. Ya ben onun için milli takım hayalimden bile vazgeçmistim. Ama o beni seçmedi. Neden ki? Neden beni görmedi? Ya her şeyi yaptım. Beni görsün diye. Beni sevsin diye. Onun her canı yandığında benim canım yandı. Onun döktüğü her göz yaşı benim yağmurum oldu. Ama ben kimdim onun gözünde? Bir arkadaş? Bir dost? Sadece bunlar mı olabiliyordum onun gözünde. Sanki bunlar dışında görünmez oldum onun gözünde.
Sırf onun yüzünden kaç kişi ile kavga ettim, bilmiyorum. Onun canını yakan herkesin canını yaktım. Ama bunları asla bilmedi. Neden mi? Çünkü o onun yüzünden insanlara zarar gelsin istemedi hiçbir zaman? Peki zararlar sadece fiziksel mi olurdu? O beni görmediği her gün öldüm ben. Sonra bir umut ya olursa diye mutlu bir şekilde onu görmeye gidip her gün hüsranla eve döndüm.
Ben onu tanıdığımdan beri gözüm başkasını görmedi. Ama onun gözü de beni görmedi. Belki de görmek istemedi kim bilir?
Ben ona takıntılı mıyım? Belki. Ama onun için o kadar şey yaptım. Boşa gidemezlerdi. Beni görmeliydi. Sırf beni görsün diye gittim o okuldan. 2 ay geçti. Ne yazdı, ne aradı. Tek bildiğim Alaz'ın ona yaptıklarıydı. Bana "Sen onun canını yakmak istemezsin. Ama yakarsan da tek seferde yakar kül edersin. Bırak ben gün gün öldüreyim" dediğinde ilk başta kabul etmek istemedim. Ama karşısına çıkarsam acımaz, onu kül ederdim. Sevgim nefrete dönüşür bomba gibi patlardı. O yüzden Alaz'a izin verdim.
...
Onu özlüyorum. Ama sadece özlüyorum. Sevmiyorum eskisi kadar. İçime nefret doğuyor sanki yavaş yavaş. Yavaş yavaş intikam duygusu oluşuyor içimde. Ama bir yandan da sevmeye devam ediyorum. Onu istiyorum. Yanımda olsun beni sevsin ama ben onu sevmiyim istiyorum. Onu kendime muhtaç etmek istiyorum. Bana yalvarsın istiyorum. Nefes almasın ama ölmesin de.
...
2 yıl geçti aradan. Hâlâ Alaz'ın yaptıkları devam ediyordu ve bu hoşuma gidiyordu. Alaz'ın yaptıklarından kaynaklı kendimi geride tutuyordum. Bir yandan da Eslem ile konusuyorduk sürekli. Bana Arya'nın ona anlattıklarını anlatıyordu. Ve bu o kadar eğlenceliydi ki bazen Arya'nın ağladığını duyduğumda gülme krizine giriyordum.
...
3 yıl ve bana göre artık o gün geldi. Sonunda birisini sevmişti ha. Beni sevmemişti. Ama onu sevmişti. Onun yanında olmasını istemişti öyle mi? O zaman bende sevdiğinin gözleri önünde mahvolmasını ona zevkle izletirdim.
Üçümüz arasından bir tek Alaz bu fikri kabul etmedi. Kendi yaptıklarına devam etmek istedi. Ama artık istemiyordum. Onun acı çektiğini gözlerimle görmek istiyordum.
...
Evet. Sonunda bana yalvarıyordu. Onu bırakayım diye. Onun canı yanmasın diye. Hah. Benim canım her gün yanarken o onun canı birazcık yandı diye bana ağlıyordu. Artık umrumda bile değildi. Biliyorum çünkü. En sonunda beni sevicek. Sonra onu terk edicem. Tıpkı 3 yıl önce onun yaptığı gibi. Bu daha başlangıçtı artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam(Ara Verildi)
Teen FictionKim bilebilirdi ki 3 yılda bir insanın hayatının nasıl değişebileceğini. Kim düşünürdü ki bir intikam uğruna herkesin hayatının değişeceğini.