3

389 25 192
                                    

Selaammmm. Umarım begenirsinizz bölümü. Vote ve yorumu unutmayalim canlarimmm

Bilinmeyen Numara
Merhaba
Umarım rahatsız etmiyorumdur

Ben
Kimsiniz?

Bilinmeyen Numara
Aa ayıp ama insan beni nasıl tanımaz?
Tüm gün beraberiz nasıl olsa

Ben
Alaz?

Alaz
Heh şöyle yola gel
Şimdi beni iyi dinle
Yarın ilk tenefüs biz sizin sınıfa geliyoruz ve sende herkesin önünde o yeni çocuğu yerin dibine sokuyorsun. Anlaştık mı?

Ben
Bunu neden yapıcam peki?

Alaz
Dediklerimi sorguluyor musun?
Hemde bildiğim şeylere rağmen?

Ben
İyi tamam yapıcam

Alaz

🔪Arya'nın anlatımı🔪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🔪Arya'nın anlatımı🔪

Sabah kalktım hazırlandım. Okula girerken bir tık gergindim. Ama aklıma olacaklar gelince bir tık rahatladım. Sınıfa gittim yerime oturdum. Benden bir süre sonra Cankat sınıfa girdi. Göz ucuyla bana bakıp yerine oturdu.

Tenefüs zili çaldığında her zamanki gibi herkes kendi yerine geçti. Alazlar geldiler. Bir süre benimle konuştular sonrasında Cankat'ı çağırdılar. Cankat ne olduğunu anlamamış bir şekilde yanımıza geldi. Bana bakıp ne olduğunu sordu.

Ben bir Cankat'a bir Alaz'a bakmaya başladım. Yapacağım şeyi yapıp yapmamak arasında kalmıştım. Ama yaparsam benim için çoğu şeyin daha iyi olacağını düşünüp yapmaya karar verdim.

Ayağa kalktım. Cankat'ın karşısına geçtim. Bir iki saniye bekledikten sonra Cankat'ın elini tuttum. Alaz'a dönüp "üzgünüm ama benden istediğin şeyleri sevgilime yapamam. İstersen buyur kendin yap" dedim. Herkes şok olmuştu. Özellikle Alaz. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Bir bana bir Cankat'a bir de ellerimize bakıyordu. "Ne zaman?" diye sordu. "Anlamadım?" dedim. "Ne zamandan beri sevgilisiniz? Bu şerefsiz buraya geleli kaç gün oldu da birbirinizi sevdiniz?" o lafını tamamlayamadan ben söze girdim "Sanane? Bunların hiçbiri seni ilgilendirmez." biz bunları konuşurken Cankat konuşmanın bitmesini bekledi.

"Bundan sonra Arya ile ugrasmayacaksınız. Ha eğer uğraşırsanız karşınızda beni bulursunuz.". Cankat Alaz'ı dikkatli olması konusunda uyarırken içeri Eslem girdi. Tabi o da şok olmuştu. O sırada zil çaldı. Alaz tabi Cankat'ın dediklerine sinirlenmişti. Bir hışımla dışarı çıktı. Tabi yaverleri de peşinden gitti. Eslem de gelip olduğunu sorduğunda sadece ona değil herkese hitaben"Ne gördüyseniz gerçek o" dediğimde Eslem'de kulağıma "sen erkeklerin sana dokunmasına izin vermezsin ki kaç senedir. Ona nasıl izin verdin?" diye sordu. "3 yıldır Alaz bunu her gün yapıyor gıkın çıkmıyor şimdi mi  konuşuyorsun bu konu hakkında?" dedim bende. Eslem bir şey diyeceği sırada hoca içeri girdi ders başladı.

İntikam(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin