Çünkü Burada Kalmalıydı

27K 1.6K 1.2K
                                    


Başlamadan önce buraya bir yere başlama tarihlerimizi bırakalım, hikayenin sonuna geldiğimizde döner gülümseriz :,)

14 Kasım 2023 (19.41)

Aşklarım hemen sizi tanıtımla baş başa bırakmak istiyorum ama bölüm sonundaki açıklamayı mutlaka okuyun lütfennn,
keyifli okumalar canlarım🤍

~

Ç Ü N K Ü
B U R A D A
K A L M A L I Y D I

~

Belki size anlatacak çok daha güzel bir hikayem olabilirdi. Bir aşk hikayesi, başarılı bir kariyerin basamaklarını hızla tırmanışım, harika bir arkadaşlık ya da buna benzer bir hayatı anlatabilmeyi ne çok isterdim.

Olmadı. İnsan yalnızca sahip olduklarını anlatabilir, yaşamak istedikleri hayatları taklit ederlermiş. Ben ikisini de beceremedim.

Her şeyi elime yüzüme bulaştırdım.

Tam anlamıyla sıçıp batırdım çünkü o bataklıktan çıkamadım.

Belki de hiç geri dönmemeli, onunla hiç tanışmamalıydım. Her şey ben geldiğimde başladı. Eğer gelmeseydim hiçbir şey böyle olmazdı. Yaşanması gerekenler yaşanmalı sonra her şey orada kalmalıydı.

Kalmadı.

Bu yüzdendir ki öğrenecekleriniz, size anlatacağım son hikayem olacak.

Çünkü size, nasıl öldüğümü anlatacağım.

Ben kim miyim?

Ben ne bir yalancıyım ne de bir yabancı. Sadece canı yananlardanım. Ya da yalnızca can yakanlardan biri.

*

İlk önce şunu sormak isterim;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İlk önce şunu sormak isterim;

Tanıtımı nasıl buldunuz? Nasıl bir kurgu olacak sizce, beklentileriniz neler???

Kapağımızı nasıl buldunuz??

Kapak tasarımı için @harmonigraphic'e çok çok teşekkür ederim ellerine sağlık :,)

Şimdiden söylüyorum, özlediğimiz o günlere geri dönüyoruz. Harika bir yolculuk olacakkk, şimdiden heyecandan ölüyorummm. Umarım çok çok seversiniz siz de❤️

Bugün birinci bölümü de okuyacağızzz❤️

B İ L G İ L E N D İ R M E
Ö N E M L İ

Gelelim bilgilendirmelerimize.

• Bir çoğunuz tanıtımı okurken az çok anlamışsınızdır. Hikayede Yalancılar ve Yabancılar serisinin esintisi var. Hazırsanız söylüyorum...

ÇÜNKÜ BURADA KALMALIYDI hikayesi bir lise kurgusu olacak. Bu yüzden de Yalancılar ve Yabancılar evreninde geçecek. Yani iki evrenin karakterleri de pek çok yerde karşı karşıya gelecek ama bu kitap, Yalancılar serisinin devamı niteliğinde olmayacak. Yani aynı evrende geçen farklı kitaplar olarak düşünebiliriz. FAKAT... Olaylar birkaç noktada birleşecek. İkisini de okumasanız da ben sanki diğer kitaptaki evreni ilk kez görüyormuş gibi anlatacağım, olaylarda kopukluk olmayacak asla. Sadece Yalancılar serisini okuyanlar kendini hazırlasın :,)

• Hikayeye önümüzdeki 1-2 haftalık süreçte her gün bölüm gelecek. (Bol bol yorum ve oy görürsem günde iki bölüm de gelebilirrr. Beni mutlu etmeye ne dersinizzzz❤️)

• Diğer kitaplarıma göre bu kitap daha kısa sürecek. Yani 20-30 bölümlük kısa bir kitap okuyacaksınız.

• Ve ilk kez böyle bir şey yapacağım. Neden bahsettiğimi hikayeyi okuduğunuzda anlayacaksınız😍😍

Daha yolun en başındayız. Umarım her zaman olduğu gibi yine yanımda olur, benimle birlikte bu yolculuğun sonuna kadar yürürsünüz. Şimdilik ben kaçıyorum. Sizleri kocamannn öpüyor ve seviyorum. İyi ki varsınız <3

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen...

Diğer sosyal medya hesaplarım:

Instagram: eemregul

Twitter: ewregul

Tiktok, Twitter'dan #çünküburadakalmalıydı etiketiyle atacağınız tweetlerin hepsini okuyacağım.

Öpüldünüz<3

ÇÜNKÜ BURADA KALMALIYDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin