12. Кохана

10 1 1
                                    

- Хочу килим, - сказала я, стоячи перед дверима книгарні та не в силах відчинити двері. Марк подбав про все, навіть про заміну замка. Хоча я вчора й провела чудовий день, забувши про випадок в магазині, сьогодні ці почуття та спогади повернулись. В душі я розуміла, що все в нормі та я можу не боятись, але не могла стримати свій страх. - Я не можу.
- Давай я, - Лука забрав ключ та відчинив двері, запрошуючи мене зайти всередину, але я відчувала як тремтить усе моє тіло. - Адо, рано чи пізно тобі доведеться сюди зайти. Ти ж це знаєш. І так само знаєш, що люди чекають на тебе, тому візьми себе в руки. Ти зможеш, я в тебе вірю.
Я зазирнула в приміщення, щоб впевнитись, що там нікого не має. Лука відчинив жалюзі, запускаючи світло в книгарню, взяв мене за руку та завів всередину. Я розуміла, що все виглядало так, як раніше, але мені хотілось втекти звідси.
- Ох і погодка, - Марина забігла до книгарні, - здається, буде сніг, - вона була веселою, як завжди, і я заздрила їй зараз. - Так швидко летить час. Не встигнеш озирнутися, а вже Новий рік на носі. Як будете святкувати? Давайте влаштуємо вечірку? О, і я думаю, що ми маємо подумати над розпродажем, або що. Адже всі люблять новорічні розпродажі, так?
- Звідки в тобі стільки енергії? - запитав Лука, сідаючи в крісло. - Іноді це втомлює, - Марина скривилась та пішла до комірчини.
- Як Томчик?
- О, з ним все гаразд, - запевнив її хлопець, - Аня хоче його залишити. Вона завжди хотіла мати кота, але в мами була алергія.
- Лука, - до нас зазирнув Марк, - а ти не маєш бажання трохи попрацювати?
- Якщо чесно, ні.
- Це запитання не потребувало відповіді. Йди працюй, а не булки жмеш на кріслі, - Марк завжди був більше другом, ніж босом, тому його любили всю працівники та клієнти. Лука лиш тяжко та розчаровано зітхнув.
- Гаразд, вже йду, - він підійшов до мене та швиденько поцілував, - розслабся. Ти впораєшся. Я поряд, якщо знадоблюсь. - поцілував мене у маківку та пішов до кав’ярні, а в кріслі вже сидів Марк.
- Зізнайся, що просто хотів вигнати його зі свого улюбленого місця, - я вирішила, що не можу стояти посеред магазину весь день, тому підійшла до стійки та увімкнула робочий планшет.
- Можливо. А взагалі, мені телефонували з поліції вчора ввечері, оскільки ви залишили мене розбиратися з усім самого.
- Мені шкода, Марк, правда.
- Перестань, все ок. Так от, вони хочуть зустрітися з тобою, я просив не дзвонити тобі. Здається, вони знають хто вдерся до книгарні. І той тип, якого ти знайшла тут, зараз в лікарні. З ним все буде в порядку, окрім покарання за проникнення та спробу пограбування. І виявляється, це, ти не повіриш, брат Олесі. Я сам не можу повірити в це.
- Артем? - почувши це, я завмерла від шоку. - Бідна Леся, не уявляю, як вона перенесла таку новину. Я не думала, що він здатен на подібне.
- Це ще не все. Вони підозрюють якогось Платона, сказали, що ти знаєш хто це.
- Як це? - я не втрималась на ногах і сіла на стілець. - Його ж заарештували. Як це можливо?
- Цього я не знаю, Адо.
До крамниці увійшла жінка, і я мусила натягти посмішку на обличчя, як складно б це не було.
— Як Ваші справи, пані Софія? Коли чекати Вашу книгу в нашій крамниці? - через декілька хвилин після того, як вона самостійно обрала книги та засипала мене питаннями чому вчора книгарня була зачинена,  я вирішила змінити тему розмови.
— Коли ти вийдеш заміж., - на її слова Марк з Мариною голосно окнули, а я кинула на них суворий погляд.
— Ви що, знайомі з моєю мамою? — я засміялась. — Але справді, як там з книгою?
— Ой, не питай. Сказали, що у них велика черга, і зможуть надрукувати аж через півроку.
— Дивно. Зазвичай у малих видавництв не буває таких великих черг.
— Зараз з'явилось багато нових писак, не встигли ще два слова до купи толком зліпити, а вже біжать видаватись. - жінка справді була обурена, але стримала себе від подальшого лаяння та глибоко вдихнула.
— Зрозуміло. Я буду на днях спілкуватись з одним із видавництв, можу замовити за вас слово, якщо бажаєте. — я склала книги, які вона обрала, в паперовий пакет.
— Буду дуже вдячна, люба.
— Кохана, я приніс тобі каву, — Лука приніс мені свою чашку з кавою, а в мене по тілу розлилось тепло від того, як він мене назвав. — Пані Софія, якщо бажаєте кави, зачекайте на мене всередині, будь ласка.
— Юначе, а Ви змінилися. З'явились манери чи що?
— Стараюсь тримати обличчя своєї коханої. — він підійшов до мене і обійняв за плечі.
— Годі, — я взяла його за руку, щоб заспокоїти, бо мені було не зручно.
— Я точно напишу про тебе, мила, — попрощалась і пішла.
- А писати вже є про що, - прокоментувала я та зробила ковток кави.
— Напише книгу про тебе? — Лука здивувався.
— Так, вона обіцяє це відколи ходить сюди. Тому не звертай уваги, - я махнула рукою та піднялася з місця, щоб вийти та покурити. - Марк тобі розповів? - закуривши, запитала я у хлопця. - Про те, хто вдерся до книгарні.
- Так, він дзвонив мені вчора. Я не хотів тебе засмучувати. Ти була такою веселою та щасливою, мені не хотілось руйнувати це.
- Я хочу з’їздити в лікарню до Артема. Хочу впевнитись, що з ним все добре. Не можу працювати, коли перед очима постійно бачу тіло на підлозі книгарні та свою закривавлені руки. Я маю його побачити, тоді мені стане краще. Я знаю, що ти проти, але, будь ласка.
- Гаразд, я попрошу Марка замінити мене.
- Ні, я маю зробити це сама, - мені здалося це правильним, і я хотіла деякий час побути на самоті, щоб обдумати все, що відбувається.

- Ні, я маю зробити це сама, - мені здалося це правильним, і я хотіла деякий час побути на самоті, щоб обдумати все, що відбувається

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Книгарня АделінWhere stories live. Discover now