Глава 7. Запрошення

13 2 1
                                    

 - Cестричко! - до книгарні увійшов Вова, а слідом за ним і Олеся.

- Не кажи, що ти скучив за мною. - я піднялася з крісла та підійшла до брата, щоб обійняти їх. - Мама тобі подзвонила? Я вже казала, що все нормально.

- Дзвонила, але я хотів сам впевнитися в цьому. Поглянь на себе, хіба це називається нормою? - він вказав на моє обличчя. - А взагалі, ми хотіли запросити тебе на вечерю до нас. Батьки також прийдуть.

- Взагалі-то, в мене сьогодні вже є плани на вечір. Лаврін запросив мене.

- Чудово, приходьте разом, - брат задоволено посміхнувся.

- Не думаю, що це буде доречно. У нього весілля завтра. Гадаю, він не образиться, якщо я не прийду сьогодні, тож можете на мене розраховувати. - мені не хотілося з'явитися перед Лавріном у такому вигляді, тому вирішила відмінити вечерю з ним.

- Гаразд, тоді можеш запросити когось іншого. Як на мене, зараз не дуже вдалий час для того, щоб ти вешталася по вулицях сама.

- Все гаразд, я просто візьму машину, - я знизала плечима, бо не бачила причин для непокоєння.

- Адо, - він тяжко зітхнув, - це серйозно. Ми за тебе переживаємо.

- Я розумію, але не бачу причин для цього. Його заарештували, все добре. Тим паче, - я зробила паузу та зітхнула, - мені ні з ким прийти, тому я візьму машину і без перешкод доберуся ціла та неушкоджена.

- Адо, - до книгарні зайшов Лука, - я заберу Марину в тебе на деякий час. Маю бігти, Аня не відповідає на дзвінки. Не знаю чи повернуся сьогодні.

- Вона і так сидить в тебе, головне, щоб Марк був в курсі. - По виразу обличчя я зрозуміла, що він забув подзвонити йому. - Я йому скажу, йти.

- Дякую, з мене кава, - щойно Лука пішов, я помітила підступний погляд брата, який не означав нічого хорошого.

- Сестро, я знаю. Візьми його з собою.

- Ну це вже точно ні, брате. В нього купа своїх проблем, в які точно не вписуюсь.

- Мені здається, ти йому подобаєшся, - повідомила експерт у любовних справах Олеся.

- Відколи це ви почали працювати на маму? Гаразд, я спитаю в нього. Вас це влаштує? - вони кивнули головами, погоджуючись. - Добре. Тоді може бажаєте якусь книгу? Якщо ні, побачимося ввечері.

Книгарня АделінWhere stories live. Discover now