"ဒီမှာ ထရက်တာ ငါရှိနေသေးတယ်သတိထားကြအုန်း"
ရိုင်ရစ်ဘာ (ဇာတ်လိုက်)ဟာ ထရက်တာ ဝင်လာထဲကကြည့်နေမိသည် နဂိုကဆို မျက်ဝန်းတေက မနာလိုမူ့အပြည့်နှင့် ခက်ထန်နေတက်သော်လဲ ခုတော့ ရိုးသားတဲ့ မျက်ဝန်းတေကြီးစိုးနေသည် စကားအပြောအဆိုကမှအစရီရီမွန်မွန်လေး ပိုလဲချောလာသယောင် ဒါမဲ့ သူ့လိုBလုပ်ငန်းစုက သူရဲ့Oလုပ်ငန်းစုကို အမြဲတမ်းဒုခတေပေးတက်ပေမဲ့ ခုကြ ပူးပေါင်းမယ်တဲ့ ဘာသဘောများလဲ နဂိုက သူ့တွေ့ရင် အမြဲ စိမ်းကားစွာကြည့်နေတက်ပေမဲ့ခုကျဂရုမစိုက်သယောင် ဘာလို့များလဲ ထရက်တာ ငါ့ကိုကြည့်မရလောက်အောင်မုန်းနေတာလားဟင်😔.....
ဇာတ်လိုက်မကတော့ဒေါသကအလိပ်လိုက်ထွက်နေသည်ဘာလို့ဆို သူကိုအရေးလုပ်တက်တဲ့ ထရက်တာ ဆိုသူက ခုဆိုဖုတ်လေတဲ့ငါးပိရှိတယ်လို့တောင်မထင်ဘဲဂရုမစိုက်တာကြောငိ့ ရိုင်ရစ်ဘာ ကလဲ ခုထိသူ့ကို ဖွင့်မပြောသေး ဘာလုပ်ရမလဲ ထရက်တာ ကိုငြင်းလိုက်တာမှားသွားပြီလား.....
"ဟမ် အော် ရိုင်ရစ်ဘာ မင်းမပြန်သေးဘူးလား ငါလိုက်ပို့ပေးရမလား"
"ဟင် မပို့ပါနဲ့ ငါ ငါပြန်ပြီ အားလုံးကိုနူတ်ဆက်ပါတယ်"
"ထပ်တွေ့ကြမယ်နော် ရိုင်ရစ်ဘာ"
"အင်းပါ ထရက်တာ "လို့ပြောပေမဲ့ ရှက်နေခဲ့တာ သူမှအပါးဘယ်သူသိနိုင်မှာလဲ......
ဇာတ်လိုက်တို့ထွက်သွားမှ ကြောင်နှင့်လက်ထပ်ဖို့နားပူနားစာလုပ်နေတဲ့ အကိုဖစ်သူဘက်လှည့်ကာ..
"နေ့ကောင်းရက်သာရွေးပြီးလက်ထပ်လိုက်ကြတော့ တကယ်ပဲ ပိုလွန်းပါတယ် အကိုဖောက်ပြန်လို့ကတော့ ဟီနိုလေးကို ကျနော်ပြန်လာခေါ်မှာနော် ဟွနိးးးး"
"တ တကယ် ကျေးဇူးးပါကွာ "
"ကျနော်အပ်ထားခဲ့မယ်ဟီနိုလေးကို အပြင်ခနသွားမလို့"
"မနက်ကျမှလာခေါ်ပါလား ငါအိမ်ခေါ်သွားချင်လို့"
"အောင်မလေး Aလုပ်ငန်းစုက ဘစ်စတာ မှဟုတ်ရဲ့လားဗျာ".
"ဟုတ်ပါတယ်ကွ "
"တော်တော် ကျနော်သွားပြီ"
YOU ARE READING
System ကပေးတဲ့မောင်💛
ActionSystem ficလေးပါဖတ်ဖူးသူလဲရှိမယ်ထင်တယ် ကြိုက်ကြမယ်လို့မျှော်လင့်ပါတယ် ပြန်တင်ပေးလိုက်ပါပြီနော်❤