selamoooo
nasilsinizz
neysem baslayak hadiie
____________________________________JİSUNGUN GÖZÜNDEN
"SONUNDA!" sonunda Lee Know uyanmıştı. O bayıldıktan sonra onu evime götürmüştük. Biraz zor olmuştu ama olsun.
Şimdi gözlerini yavaş yavaş kedi gibi açıyordu. Esnedikten sonra bize baktı. Kedi sanki dicem de öyle zaten. Her neyse.
"Ne ara buraya geldik"
"Sen bayılınca buraya geri getirdik. İyi misin?" diye sordum.
"Biraz başım ağrıyor ama iyiyim."
"Doğru sonuçta ölümden döndün."
"Biz seni göremezken ne oldu?" diye sordu Bangchan.
"Harbi biz seni neden göremedik?" dedi Changbin
Bende merak etmiştim açıkcası. Acaba ne yaşadı, acaba neden göremedik.
"Siz görüp müdahale etmeyin diyedir herhalde. Ama nasıl bizi görünmez yaptı anlayamadım. İnsanların öyle bir gücü mü vardı?"
"Hayır yok, sen böyle deyince bende merak ettim şimdi."
"Bu güç anime dünyasındaki animelerde var. İstediğin kişilere karşı görünmez olma gücü. O nasıl kullandı bilemiyorum. "
"Şey olabilir mi.. " dedi Felix ve devam etti "..hani o seni çizdi ya hatta seni silebilir de, senin gücünü kullanmış olabilir mi?"
"Benim gücümü kullanması imkansız hatta imkansızın da imkansızı. Çünkü beni kontrol edebildiği tek yer çizim tableti. Karşı karşıyayken benim üzerimde herhangi bir şey yapamaz. Hadi diyelim benim gücümü kullanabildi, ben bunu hissederdim ama hissetmedim."
Felix 'o da doğru' bakışı attı Lee Know'a.
"Herneyse size çok teşekkür ederim. Sizin sayenizde burdayım şuan"
"rica ederiz" hepimiz aynı anda konuşmuştuk. Daha sonra ben bir daha konuştum.
"Ölme ihtimalini düşünemiyorum bile" dedim. Bunu istemsiz bir şekilde demiştim. Lee Know bana gülümseyerek baktı. Gülümsemesi çok güzel. Animedeki halinden kat kat daha yakışıklı. Her ne kadar aynı olsalarda, gerçek hali daha güzel.
"O mor şimşek ne yaptı ki çizere?" diye sordu Jeongin.
"O bir işaret şimşeğiydi. Anime dünyasında herkese özel işaret şimşek gücü vardır. Eğer biri suçluysa ve kaçarsa bu şimşek kullanılır. Yani şöyle olucak, o şimşek çizerin çarptığı yerinde iz bıraktı. Eğer onunla aynı ortamda bulunursam onun vücudunda iz olan yer yanıcak, ama benimde aynı yerim yanmaya başlayacak. Bu şekilde anlıyabilicem. İzin üstü kapatılmadığı sürece parlayan bir izdir. Ama mor renkte olanlar daha etkili ve güçlüdür. Anime dünyasındaki en güçlü üç renk vardır, ilki mor, ikincisi siyah, üçüncüsü beyaz."
Lee Know bunları anlatırken pür dikkat onu dinliyorduk. Gözlerimizin göremediği, kulaklarımızın duyamadığı, aklımızın yetemediği yerlerde olan şeyler hepimizin ilgisini, dikkatini çekmişti.
Lee Know sanki bir şey söylemeyi unutmuş gibi konuştu.
"Bu saydığım en güçlü olan renklere sahip olan sadece bir kişi var. Yani mor renk bir kişide, siyah renk bir kişide, beyaz renk bir kişide. O tek kişi mor olan da benim."
Ona onaylar bir şekilde kafa salladık. Lee Know elini yüzünü yıkamaya gittiğinde bizde boş boş onu bekliyorduk. Düşünmeye fırsatım oldu, o gerçeği..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Want So Bad ~ MİNSUNG
RandomHan Jisung anime bağımlısı biriydi. Animeler ondan sorulurdu. Aynı zamanda da bir psikologtu. En sevdiği anime romantik bir konusu olan 'Want So Bad' animesiydi. Güncel bir anime olduğu için daha son bölümü yayınlanmamıştı. Ayrıca, başrol erkek ile...