selamooo
uzun zamandir (iki haftadan fazla) süredir hastayim tam iyilesiyom 2 gün sonra yine hasta oluyom, bu yüzden bölüm cok az az geliyo🙃
final bölümü😔(kötü son bu arada cok sorry)
hadi baslayakk
saka yaptim iyi son
_____________________________________MİNHONUN GÖZÜNDEN
"Bu arada.." hepimiz dikkatimizi Felix'e verdik.
".. hala yapmamız gerek bir şey var" dedi ve gülümseyerek Hyunjin'e baktı.
______________________________________"Basıyorum, basıyorum, basıyorum baaaas..tım!" hepimiz alkışlamaya başladık.
"Vay be artık Miyeon evlendi mi" dedim gülümseyerek.
Miyeon ile Minnie'nin evlendiği bir bölüm çizmişti Hyunjin. Animedeki final bölümü için yapmıştı. Hemde onların düğününe anne babamda katılmıştı.
Miyeon'a olan sözümü tuttum.
"Minho" dedi Jisung
"efendim" dedim gülümseyerek.
"Senin animeyi napıcaz. Siz bilmiyorsunuz ama anime fanları uzun zamandır çıldırıyo. Gerçi bende şimdi fark ettim"
Doğru, benim hayatım oldukça ünlüydü değil mi? Hah.
"Minho, istersen senin animenin son bölümünü çizebilirim."
"Nasıl çizeceksin ki? Minho burda. Hadi senin çizdiklerin Minho'yu etkilemiyor diyelim. Minho'nun animedeki partneri anime dünyasında. Onu etkiliycek. Onu napıcaksın?"
Ben cevaplamadan Jisung cevaplamıştı Hyunjini.
Haklıydı. Nasıl olucaktı.
"O zaman final bölümü olmasın. Yakında unutulur zaten" dedim.
Her dışarı çıktığımda bana hayranlıkla bakanlarda unutur bence.
"Peki"
_____________________________________
Aradan bir kaç saat geçmişti. Jisung bana bir şey göstereceğini söyleyip odasına gittiği için şuan onu bekliyordum.
Sonunda geldiğinde merakla konuştum
"Ne göstericeksin"
Bir defter tutuyordu elinde.
"Bak şimdi, benim küçüklüğümden beri hayalim aslında şarkıcı olmak. Ama ben psikolog oldum. Bu defterde de yazdığım şarkı sözleri var. Hatta Seungmin bazı şarkılarımın melodisini falan yapıyo. Ben sesimi beğeniyorum, senin animende sen şarkı da söylüyordun ve sesin çok güzeldi. Ben ikimiz için bir şarkı yazdım. Hatta ismini de senin animenin ismini yani 'Want so bad' koydum. İkimiz için söz ayrımı da yaptım. Seungmin'de bu şarkı için mükemmel bir melodi/müzik hazırladı. Bu şarkıyı benimle söyler misin?"
heyecanla ve beklentiyle konuşmuştu. Konuşurken o kadar harikaydı ki bir saniye bile gözlerimi ondan ayıramadım. Büyülendim sanki.
Evet, benim sesim güzel. O zaman neden kabul etmiyorum?
"Olur" dedim gülümseyerek.
"Teşekkürler!" hızla boynuma sarıldı. Kokusu, çok güzel. Deliricem sanırım çok tatlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Want So Bad ~ MİNSUNG
RandomHan Jisung anime bağımlısı biriydi. Animeler ondan sorulurdu. Aynı zamanda da bir psikologtu. En sevdiği anime romantik bir konusu olan 'Want So Bad' animesiydi. Güncel bir anime olduğu için daha son bölümü yayınlanmamıştı. Ayrıca, başrol erkek ile...