selamooo
hadi baslayakkoo
_____________________________________MİNHONUN GÖZÜNDEN
Kalbimin biraz altına giren ağrı, daha doğrusu acı ile yüzümü buruşturdum.
"Çizer!" Jisung arkamı işaret ederek bağırınca hızla arkamı döndüm. Sadece kafasını görebildiğim adam, eliyle benimle aynı yeri tutuyordu.
"Orda!" Jisung yine bağırdı. Adam koşmaya başlayınca arkasından koşmaya başladım.
"DUR!" durmayacağını bilsemde arkasından bağırmıştım.
Etrafımızdaki insanlar bize çok şaşırmış bakıyorlardı. Bir kaç kişinin omzuna çarptıktan sonra koşmaya devam eden çizere baktım ve durdum.
Gözlerimi kapattım. Gözlerimi, mor ve parlak olduklarını bilerek açtım. Artık bizi Jisung dışında kimse göremiyordu.
Gücümü kullanarak hızlıca koştum. Çizer etrafına bakınıp beni bulmaya çalışırken önünde duruyordum. Önüne dönüp beni gördüğü anda çığlık atarak yere düştü.
"Artık kimse göremez çizer.."
"Tanıdık geldi mi?" diyerek yüzüne doğru eğildim.
Üstünü silkeleyerek ayağa kalktı. Ellerinin titremesini takmadan küstahça konuşmaya başladı.
"Evet geldi. Arkana bak bakalım tanıdık geldi mi?"
Çattığım kaşlarımdan birini havaya kakdırdım. İçimde hissettiğim yoğun enerjiyle birlikte hızla arkama baktım.
"Selam" dedi. Sırıtarak.
"Senin ne işin va burada!"
"Maalesef bende seni sevmiyorum ama buradayım şuan"
San'a tiksintiyle baktım. O sırada Jisung a baktım. Ama yoktu ortada. Her neyse.
"Her şeyi biliyorum."
San bana elleri cebinde, kaşlarını kaldırarak bakarken, çizer anlamaz gözlerle bakıyordu.
"Ama bir şeyde emin değildim, şuan oldum. Birbirinize yardım ediyorsunuz. Ayrıca son bölüm hakkındaki seneryoyu okudum. "
Bu dediğim şey ile çizerin kaşları çatıldı. Daha sonra ise sırıtmaya başladı.
"O zaman ailen ile de karşılaştığını biliyordun ha?" dedi sorar gibi.
"Biliyorum.."
"Her neyse sen beni sonra öldürürsün ben ikinizi birlikte bırakayım." dedi ve uzaklaşmaya başladı.
"Dur!" tam arkasından gidecekken San beni koluyla durdurdu.
"Bekle." ona baktığımda gözlerinin siyah ve parlak bir renge büründüğünü gördüm.
"Ne"
"Merak etmiyor musun?"
"Neyi?"
"Ona neden yardım ettiğimi? Ailenin nerede olduğunu? Her şeyi?"
Dediği şeylerle vücudumu ona döndürdüm ve hala bana değen elini sertçe üstümden çektim. O bana gülümseyerek bakarken konuştum.
"Anlat." dedikten sonra bir şey daha söyledim "Ama ilk önce nasıl yaşadığını anlat. Uzun zamandır burda yaşıyorsun, ölmen lazımdı"
"Hee o olay"
____________________________
JİSUNGUN GÖZÜNDEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Want So Bad ~ MİNSUNG
RandomHan Jisung anime bağımlısı biriydi. Animeler ondan sorulurdu. Aynı zamanda da bir psikologtu. En sevdiği anime romantik bir konusu olan 'Want So Bad' animesiydi. Güncel bir anime olduğu için daha son bölümü yayınlanmamıştı. Ayrıca, başrol erkek ile...