İşler değişir

449 64 158
                                    

selamooo

söylicek hicbir seyim olmadigi icin direk baslicamm

hadi baslayakko
_____________________________________

MİNHONUN GÖZÜNDEN

Uyandığımda burnuma tanıdık bir koku çarptı. Jisungun yatağındaydım. En son ona sarılmış bir şekilde uyudum galiba.

O sarılınca sakinlemiştim. Kokusu ve sarılmasında hissettiğim samimiyeti beni sakinleştirmiş ve iyi hissettirmişti. Bence onun de özel bir gücü var. Evet evet kesinlikle benden saklıyor gücünü.

Gözlerimi kısarak bunları düşünmüştüm. Daha sonra odadan çıkıp salona gittiğimde herkesin uyuduğunu gördüm. Onlarda yorulmuşlardı.

Uyuyan Jisungun yanına adımlayıp koltuğun boyuna gelecek şekilde çömeldim.

Yüzünü inceledimde, gerçekten sincaba benziyor. Yanakları tam ısırmalık.

Elimin tersiyle hafifçe yanaklarına dokundum, çok tatlıı.

O sırada yan tarafımdan flaş çarptı.

" Sıçıyım flaş açık kalmış" Felix bunu fısıldarken bağırarak söylemişti.

"Napıyorsun!?" bende fısıldayarak bağırmıştım.

"Ya valla çok güzel görünüyodunuz."

Cidden. Jisung uyurken daha da güzel, yani yakışıklı.

"Neyse, saat kaç?"

"15:29"

"Uyandıralım o zaman"

Felix beni onaylar şekilde kafa salladı. Felix herkesi korkutarak uyandırırken Jisungu dürterek tatlı bir seste konuşmaya başladım.

"Jisuung, jiiisung"

Ben onu uyandırmaya çalışırken Changbin bir anda bağırdı.

"JİSUUUNG!"

"NOLUYO LAN"

"NİYE HAYVAN GİBİ UYANDIRIYON" diye Changbine bağırdım. Changbin bana hafif yaklaşıp konuştu.

"Başka türlü uyanmaz bu uyuyan sincap"

"BANA SİNCAP DEME" diye çıkıştı Jisung.

Sincap denmesinden hoşlanmıyo mu?

"AMA BENZİYOSUN"

"BENZEMİYORUM"

"LEE KNOW SEN SÖYLE LAKAP TAKICAK OLSAN NE DERSİN"

"Sincap"

"BAK GÖRDÜN MÜ O DA BENZETİYO!"

Jisung bana bakıp gülümseyerek konuştu "Sen diyebilirsin"

Daha sonra Changbine baktı "BAĞIRMA HAYVAN GİBİ BANA SİNCAP DEMEYİN AYRICA"

Hayattan bezmiş gibi bakan diğerlerinin arasında Jeongin konuştu

"Hocam haksızlık var!"

"Yooo"

"Of her neyse konumuza dönelim" Seungmin'nin bunu demesiyle ona dönmüştük. Doğru şuan konularımuz çok karışıktı.

"Bir şey dicem!" diye öne atıldı Hyunjin. Ona bakınca konuşmaya devam etti.

"Şimdi ben bir tane dedektif filmi bitirdim. O filmdeki taktiği uygulayalım. Öncelikle aklımızdaki soruları yazıcaz, daha sonra kişileri, sonra bildiklerimi, olayları falan" bunları dedikten sonra onay istermiş gibi bize baktı.

Want So Bad ~ MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin