Sil

278 40 37
                                    

selamoo

hadi baslayakk
____________________________________

HYUNJİNİN GÖZÜNDEN
(yarım saat önce)

Geçitten çıkan el herkesi içeriye çekmişti. Ben son anda kurtulmuştum.

"Off bide bu eksikti" geçit kapanınca kendi kendime söylendim.

"Şimdi geri dönmeye çalışsalar nasıl gelcekler ki. Minho bile zar zor geçmişken ormandan, bizimkiler nasıl geçsin. NE YANİ HEP ORADA MI KALACAKLAR! Hayır hayır ha-" şizofren gibi kendi kendime konuşup sayıklarken aklıma bir fikir geldi.

"Ya ormana girmeyi zorlaştıran şeyi kaldırsam?"

____________________________________

Eve gitmek için yola koyulmuştum. Daha önce Minho anlatmıştı. Ormana girmek için dalgalanan şeffaf bir şeyden geçmesi gerekiyordu. O şeyden geçmek çok zormuş, bir de o şey ormanın içini de etkiliyormuş.

O zaman bende onu kaldırırım. Sonuçta tablet bende. Bir tık düzeni bozmuş olucam ama bunu yapmalıyım.

Sonunda eve gelmiştim. O sırada kapının açık olduğunu fark ettim.

Şaşkın, meraklı gözlerle temkinli bir şekilde eve girdim.

Yerde baygın bir şekilde yatan iki bedenin Jisung'un anne babası olduğunu anlayınca küçük bir çığlık attım.

Çığlığım ses çıkarmasın diye iki elimle ağzımı kapattım.

Gözlerim sonuna kadar açılmıştı. Ellerimi ağzımdan çekerek yavaşça tabletin bulunduğu odaya gittim.

Yapıcağım şey basitti. Daha önceden tableti incelediğimden ne yapıcağımı biliyordum.

Kaydedilmiş çizimler kısmından orman alanını seçicem ve o katmanı yok edicem.

Odanın kapısı da açıktı.

İçeriye yavaşça girmemle kenara doğru savrulmam bir oldu.

"AAH!"

Kolumun üstüne düştüğüm için kolum acımıştı. Gözlerimi açıp karşımdaki bedene baktım.

Bu sefer gözlerim yuvasından çıkacak derecede açılmıştı.

Bunu bir yerden hatırlıyorum.

Jisung anime izlerken görmüştüm. Animede kötü karakterdi. Hemde San'ın olduğu animedeki. Animede San'ın en yakın arkadaşı olan Sunmin'di bu.

"Sen nasıl buradasın!" ben ona şaşkınca bakarken bağırmasıyla kendime geldim.

Hızla ayağa kalkıp konuştum.

"Çok pardon ama tableti alabilir miyim?" belki aptal taklidini yerdi.

"Neden?"

"Lazım"

"Deliricem şimdi."

"Ne yapmaya çalışıyorsun" bu sefer ciddi sormuştum.

"En yakın arkadaşımı öldüren Minho'yu ve arkadaşlarını öldürmeye çalışıyorum." dedi gülümseyerek.

Demek bu yüzden hepsini anime dünyasına çekmişti. Tabletle sadece anime dünyasını kontrol edebilir çünkü.

"En yakın arkadaşım dediğin kişi San çok pislik biri. Sen dahil herkese acı çektiren çizerle iş birliği yaptı. Buna rağmen en yakın arkadaşım mı diyorsun cidden?"

Want So Bad ~ MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin