7

17 7 2
                                    

BAY 🅕︎ ile konuşmamızın üzerinden iki gün geçmişti. Ben bu iki günde sözümü tutmuş ve düşünmüştüm. Herşeyi.. Onun yeni hoca olabileceği ihtimalini sildim öncelikle zihnimden. Ona onu bulmamı isteyip istemediğini sormayı ekledim. En önemlisi yapabilir miyim diye düşündüm. Benim engelim bize engel olur muydu?

BEN:

BAY 🅕︎: Günüm aydı şimdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BAY 🅕︎: Günüm aydı şimdi.. Sana da günaydın ay kızım..

BEN: Nasılsın? Ne yapıyorsun?

BAY 🅕︎: İyiyim ay yüzlüm çocuk bakıcılığı yapıyorum. Abimler gelsin dışarı çıkıcam sen?

BEN: Hiç bende birazdan sahaya gidicem. Okulda valeybol müsabakası var hocalarla antreman yapıcaz.

BEN: Bebek kim bu arada?

BAY 🅕︎: Yeğenim. Bizde bebeden çok ne var ki sksjsk.

BEN: Ne güzel işte. Etrafında bebek olması seni de huzurlu hissettirmiyor mu? Masumiyetin simgesi gibiler benim gözümde.

BAY 🅕︎: Huzur mu o ne yeniyor mu? Sksjslkd.

BAY 🅕︎: Şahsen bu cadı bana yapıştı bırakmıyor. Ayırmaya çalışıyorum çığlığı basıyor hayır aşıksan söyle diyorum abim yapıştırıyor bi tane enseme.

BEN: Amcasına aşık bir yeğen demek ki. Bende amcama çok bağlıymışım. Amca değil baba dermişim biliyor musun?

BAY 🅕︎: Babanın yerinde olsam çok kıskanırdım galiba. Benim kızımı sahiplenmeleri zoruma giderdi hele onun başkasına baba demesi!

BEN: F?

BAY 🅕︎: Söyle yavrum.

Yazıyor...
Çevrimiçi..
Yazıyor..
Çevrimdışı..

BAY 🅕︎: Aha gitti.

BAY 🅕︎: Git bakalım nereye kadar kaçacaksın.(14:45)
༻༺༻༺༻༺༻༺
Sahadan çıkmış koştur koştur eve gelmiştik. Kızlar da benimle gelmişlerdi. Arada toplanır birimizde kalırdık. Bugünde bende kalma kararı aldık aniden. Zaten kızlar hem çok yorulmuş hem de terlemişlerdi. Hasta olmalarını göze alamadım. Dolabı açıp kızların arada bende kaldıkları için burada olan pijamalarını verdim bende hızlıca gri eşofman sweet takımımı üzerime giyindim.

Yaklaşık 2 saattir yatakta oturmuş film izleyip aynı anda hem abur cubur yiyiyor hemde dedikodu yapıyorduk. Bu kadar şeyi bir arada nasıl becerebiliyoruz diye düşünmeden edemedim.

Saat kaç diye bakmak için telefonumu aradım. İlknur'un oturduğu yerden telefonumu alıp saate baktım. Tam o sırada bildirim paneline mesaj düştü. İstemeden yüreğim hop hop etti. En son bana yavrum demişti değil mi? Ayh bir sıcak mı oldu burası? Mesajı açıp okumaya başladım. Kızlar da yataklarına oturmuş telefonları ile ilgileniyorlardı.

☽Sessizliğimle Sev Beni☾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin