𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Ay kızım neredesin? Hiç yazmadın?(10:34)
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Güzelim iyi misin bir şey olmadı değil mi?(12:49)
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Hay böyle işi yaaa(12:49)
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Mesajlar neden iletilmiyor korkmaya başladım.(12:50)
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Dua neden mahalle bu kadar karışık? Neden herkesin dilinde kavga lafı var senin bir alakan yok değil mi güzelim bu kavgayla.(13:53)
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Anladık mesaj iletilmiyor!! Kafayı yiyorum neredesin yavrum sen?(14:03)
BEN: Özür dilerim..
BEN: Bu kadar endişeleneceğini düşünmemiştim. Cevap verecek durumda değildim mesajlarına..
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Allah'ım çok şükür yarabbim.. Yavrum iyi misin?
BEN: İyiyim merak etme canım sıkkın biraz sadece. Sen iyi misin?
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: İyiyim çok korktum sadece birşey oldu diye. Başına bir şey gelse hiçbir şey yapamayacağımı anladım o an, kafayı yedim burada...
BEN: Bak işte sebeplerinden biri de buydu bizden olmaz deyişimin. Kızma ama birşey soracağım ay adam..
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Sor ay kızım?
BEN: Biz hep böyle mi olacağız?
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Nasıl?
BEN: Yani işte böyle..
BEN: Çok uzak, fazla yakın...
BEN: Fazla yakın ama çok uzak...
BEN: Belki uzatsan elini tutacağım ama uzatmıyorsun?
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Hayır hep böyle olmayacağız..
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Sadece doğru zamanı bekliyorum. İkimizde en hazırlıklı olduğu anı...
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Elimi uzatsam tutar mısın korkusu var içimde Dua'm..
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Sana demiştim korkuyorum diye..
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Ben hiç sana ulaşma, dokunma, sarılma ne bileyim işte ben seni öylesine karşılıksız sevmişim ki..
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Bazen sana yazarken yazacağım şeyi on kere düşünüyorum..
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓮 ☽: Öyle narinsin ki gözümde..
BEN: Sana bugün ilk kez güvenine dayanarak bir şey anlatacağım özel hayatıma dair ay adam..
BEN: Ben bir adamı çok sevdim. Hani dedin ya sessizliğine ortak olurum diye.. Benim sesimi sesine, gözlerine aşık olduğum adam aldı benden... Sonra gitti... Sesimi, aşkımı, kalbimi kendiyle götürdü..
BEN: Ben eğer ki şu an sana elini neden uzatmadığını soruyorsam bil ki ben o adamdan geçmişim... Sana çekiliyorum bu istemsizce oluyor. Kendimi seninle konuşurken kaf dağının zirvesinde gibi hissediyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☽Sessizliğimle Sev Beni☾
Teen Fiction( Eski adı: Bilinmeyen Dua'm ) Bilinmeyen Dua.. Bilinmeyen bir dua ve bilinmeyen bir numara.. Bir duanız olduğunu düşünün.. Bilinmeyen ve bilinen tarafları olan bir Dua... İki bilinmeyenli bir denklem gibiydi artık onlar.. Birinin; Tek duası ailesi...