Medya: Ela ve Dua Laçin
𝔹.𝔻♡
♡ 𝓲𝔂𝓲 𝓸𝓴𝓾𝓶𝓪𝓵𝓪𝓻 ♡"Devam ediyorum. Uğurlu sayım ne? Bunu bilemezsen seni ikizlikten reddederim. Çok ciddiyim!"
Tahtanın üzerindeki yazıyı sildim ve cevabı düşünmeye gerek bile duymadan yazdım. Barış'ın işaret vermesiyle aynı anda tahtayı kaldırdık. Kim daha iyi tanıyor oynuyoruz ve kendi ile ilgili soru soran kişi Barıştı. Burak ikizi olmasına rağmen oyuna dahil oldu. Tüm grup Barışı hangimiz daha iyi tanıyor diye video çekiyorduk. Oyunda bizim konuşmamız yasak. Buda benim için bir kolaylık sağlıyor. Verilen cevapları söyleyeyim..
Ben: 5
Burak: 3
Aris: 5
Mehmet: 5Yanımdan geçen bir şey tam Burak'ın kafasına isabet etti. Kafasını tutan arkadaşım somurtarak bize bizde gülmemek için başka yerlere bakıyoruz. Aa halının tonları ne kadar güzelmiş!?
Barış durur mu tabii isyan etti. "Lan aynı gün çıktık anamın karnından değişik herif. -Mehmet'i işaret ederek- Ulan şu herif B-12 eksikliği için ilaç kullanıyor onu bile içmeyi unutuyor yine de verdiği doğru cevaplar seninkilerden çok nasıl oluyor. Aynı gün doğduk ya aynı gün!!!"
Mehmet alınmış gibi bir işaret yaptı ve olmayan hayali uzun saçlarını savurdu. Her doğru cevapta 50tl kazanıyorduk. Benim durum baya iyi şu an çünkü gözlem yeteneğim aşırı iyi özellikle de konuşamamaya başladıktan sonra daha çok gelişmişti. Bu kişi Barış olunca da işim daha kolay oluyordu çünkü sade ve sakin takılan biriydi. Atışmaları bitince sıradaki soruya geçti.
"Beni en sinir eden şey nedir?" Sorunun cevabı o kadar bariz belliydi ki.. Kolumla Mehmet'i dürttüm o da Aris'i ikiside bana bakınca sırıtarak Burak'ı sonra da kalem ve tahtayı gösterdim. Anında sırıtarak tahtaya döndüler ve yazmaya başladılar. Yazık Burak kuzum farketmemişti. Barış işaret verince tahtaları kaldırdık. Barış kendini tutamayıp kahkaha atmaya başladı. Onun gülme şekline dayanamayıp bir de bunun etkisi ile daha çok güldük. Cevap olarak tahtaya yazılan kelime "Burak"tı. Gülmelerinin arasında Barış konuşmaya başladı.
" O kadar doğru bir cevap ki ne diyeyim bilemedim." dedi. Burak ona arkasını dönüp bana doğru oturdu. Konuşma yasağı yüzünden bunların benim başımın altından çıktığını anlamadı.
*Anlık Burak: Kemal'im yapmaz!!!
-Kemal'in yaptı Mesudeğğğğ ahahahaZar zor Burağı ikna edip -bunu tek kelime konuşmadan yaptığımıza inanamıyorum- oyuna döndük. Sıra Mehmet'e geçmişti. Soruları o soracaktı. İlk sorusunu söyleyeceği sırada telefonum çaldı. Açıp kulaklığı kulağıma koyduğum gibi Aleyna'nın bağırış sesi geldi. İyi de arayan Çağlaydı?
Çağlanın sohbetine girip "Neler oluyor Aleyna neden bağırıyor?" yazdım. Bekledim ama cevap gelmedi. Konum bulma uygulamasından nerede olduklarına baktım. Konum mahalle sınırındaki ortak alanda gözüküyordu. Buraklara açıklama yapıp koşar adım ortak alana yürüdüm. Sıkıntı olduğunu Aleyna'nın sesinin tonundan anladım. Ahududu Girls grubuna girip kızlara "Ortak alana toplanın" yazıp gönderdim. İki dakikaya orada olurlardı.
Sokağı döndüğümde karşımda kızlar duruyordu. Başım ile peşimden gelmelerini işaret ettim. Ortak alana geldiğimizde ortalık mahşer alanı gibiydi. Aleyna ve Sarmaşığın Reiçesi önde burun buruna arkalarında da mahallenin kızlarından bazıları duruyordu. Anlaşılan rahat durmamışlardı. Sedef yanımda ıslık çalarak dikkatlerini çekti. Sarmaşığın Reiçesi Melisa göz hapsimdeydi. Onunda alaycı bakışları beni gördüğü gibi şaşkın bir hâl almıştı. Reiçeliği bırakmış olabilirim ama bu mahallemin kızlarını bıraktığım anlamına gelmiyordu. Gerektiğinde en önden yine ben giderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☽Sessizliğimle Sev Beni☾
Teen Fiction( Eski adı: Bilinmeyen Dua'm ) Bilinmeyen Dua.. Bilinmeyen bir dua ve bilinmeyen bir numara.. Bir duanız olduğunu düşünün.. Bilinmeyen ve bilinen tarafları olan bir Dua... İki bilinmeyenli bir denklem gibiydi artık onlar.. Birinin; Tek duası ailesi...