,,Jooooo, a máš to! Hahaaaa" Leknutím jsem se od Matta odtrhla. Už zase... Tentokrát to bylo kvůli Chrisovi, který vzápětí přiběhl k nám a u toho nepřestával radostně pořvávat. ,,Porazil jsem ho, chápete? Ve fortnite, a to tvrdil, že se to nikdy nestane." Křičel snad ještě hlasitěji. Tomu jsem se mohla jenom smát. Ve dveřích se teď objevil i Nick a to s telefonem v ruce.
,,Nebudeš to dávat na tiktok." Chris si všiml, že ho Nick celou dobu natáčel. ,,Zkus mě zastavit." Nick se začal smát a utíkal co nejrychleji pryč z Mattova pokoje. Chris vypadal prvně zmateně, ale potom vyběhl za ním. Já a Matt jsme se celé situaci jen společně smáli.
Matt vstal z postele a zavřel dveře od pokoje, které za sebou Chris při svém odchodu, možná by se hodilo říct spíš útěku, nezabouchl. Potom si lehl zpátky ke mně. ,,Víš, já nechci, aby to teď mezi námi bylo divný. No, po tom co se teď stalo." Začal na mě opatrně mluvit. ,,Já taky ne, ale nechci dělat, že se to nestalo." Souhlasila jsem s ním, ale bála jsem se, že on necítil co já. Necítil tu lásku, to nepopsatelně obrovské hejno motýlků v břiše. ,,Ne, to ne. To jsem tím nechtěl říct. Vlastně bych to rád udělal znovu." Hned na to se opět naše rty spojily v jedny. Nikdy tenhle pocit nechci přestat zažívat.
,,Já říkal ať to neděláš, to je porušování lidských práv. Smaž to!" Začal křičet Chris přes celý barák. ,,Myslím, že Nickovi se podařilo to video zveřejnit." Řekl Matt se smíchem mezi polibky. Už to nebylo tak jemné, jako byl ten první, jako by si byl jistější, a mně se to líbilo více a více.
Slyšela jsem, jak jde někdo ke dveřím, a tak jsem se od Matta rychle odtrhla a dál dělala, že se jen dívám na film. ,,Vy se beze mě koukáte na Gran Turismo?!" Nick vkročil do pokoje. Skočil na postel mezi nás. ,,Ty jsi chtěl hrát" Pokrčil Matt rameny. V tu chvíli mi bylo jasné, že, minimálně pro teď, je ta chvíle, která se posledních pár minut odehrávala, definitivně pryč.
,,Jsem docela unavenej, už půjdu." Film skončil a Nick odešel. Chrise jsem od posledního křiku už neslyšela ani neviděla. ,,Půjdu se vysprchovat, hned jsem zpátky." Oznámil mi vzápětí Matt a také odešel z místnosti.
Otevřela jsem tik tok a hned mezi prvními videi na mě vyjelo no Nickovo. Chrisovo nadšení bylo vážně vtipné. Choval se jako malé dítě. Na okamžik Nickův telefon zachytil mě a Matta. Leželi jsme vedle sebe a smáli se. Nebylo by to nic extra, ale byli jsme u sebe dost blízko a na první pohled jsme působili skoro jako pár. Hned jsem rozklikla komentáře.¨
Ta holka s Mattem?
Kdo je sakra ta holka?
Myslím, že se tu něco dějeeee
Oooo, Matt a ta holka jsou spolu tak roztomilí
SHIP
Komentáře se samozřejmě netýkaly jen tohohle, ale většina ano. No, co dodat? Tohle není zrovna ideální situace.
,,Podívej" Ukázala jsem Mattovi komentáře, když se vrátil ze sprchy. ,,Necháme to být, ono to nějak samo vyšumí. Neboj se." Dal mi lehkou pusu na čelo a rozešel se pryč z pokoje. Bylo to malé gesto, ale vyvolalo ve mně obrovské množství pocitů.
,,Dáš si ještě něco k jídlu?" Zeptal se Matt, když jsme spolu seděli u jídelního stolu. ,,Asi ani ne, možná už půjdu spát, jsem docela unavená." Vážně jsem byla unavená, nejsem si jistá jestli vydržím dnes v noci vzhůru. ,,Dobře, můžeš si jít lehnout ke mě" Jen jsem přikývla, vstala jsem od stolu a rozešla se k Mattovu pokoji.
Usnula jsem téměř okamžitě, už jsem byla opravdu unavená.
ČTEŠ
Zapomenutá: SturnioloTriplets FF
FanfictionCelý život spíše přežívala než žila. Jediným světlem zahaleném v hluboké tmě jejího života byla její matka a Nick Sturniolo, tak to bylo na základní škole. Později její otec totiž zjistil, že Ann vše Nickovi řekla, a tak se s ní a s její matkou odst...