*o měsíc později*
S Mattem jsem telefonovala téměř každý večer až do hluboké noci. A právě tyhle noci byly bezesné, konečně jsem mohla normálně spát. Když jsem si s Mattem zrovna nevolala, noční můry se opět dostavily. Jeho telefonáty pro mě tak znamenaly více než si on nejspíš vůbec myslí. Opět se díky nim a hlavně díky němu cítím lépe. Opět jsem plná energie a neprobouzím se každý den s obrovskými kruhy pod očima, jenom protože jsem nemohla polovinu noci spát. Opět normálně žiju a ne jen přežívám.
Noci, kdy přespávám u Matta v pokoji, jsou stejné jako ty, při kterých si telefonujeme, bezesné.
,,Takže dneska zůstáváš přes noc?" Zeptal se Chris, když jsme všichni seděli na pohovce a dívali se na Avengers. ,,Pokud vám to nevadí." Pokrčila jsem rameny. V jejich domě už jsem se cítila skoro jako doma, také jsem tam trávila možná i vice času než u sebe doma. ,,Fajn, takže jsme domluvení, dneska spíš tady." Zkonstatoval Nick aniž by odtrhl oči od obrazovky obrovské televize.
,,Natočíme to video ještě dneska?" Matt položil otázku směrem k Nickovi. ,,Měli bychom, dneska večer jsem to měl v plánu alespoň už začít stříhat." ,,Ann? Nechtěla by ses k nám dneska přidat? Chris bude dělat poslepu pizzu." Tentokrát se Matt ptal mě. ,,Asi můžu, nebude vám to ale vadit? Nikdy jsem ve vašem videu ještě nebyla." Samozřejmě, že jim to vadit nebude, když mi to sami nabídli, ale i tak jsem měla nutkání se ještě ujistit. ,,Jasně, že ne, bude sranda." Zasmál se Chris při myšlence na natáčení onoho videa. ,,Tak fajn." Souhlasila jsem nakonec.
,,Vítejte všichni u dnešního videa, které bude velmi speciální. Nebudeme tu totiž sami. Tohle je Ann, už ji možná znáte z některých našich tiktokových videí, ve kterých se objevila." Nick uvedl video a představil mě. Byla jsem z toho stále trochu nervózní, ale postupem času jsem to přestala vnímat jako video, jen jsem si užívala čas strávený s těmi třemi.
Mezitím co se Nick a Matt váleli smíchy po zemi, já se snažila Chrisovi pomoct. Po pár nezdařených pokusech jsem skončila také na zemi a ze smíchu už mě bolelo břicho.
,,No taaak, to video bude hodinový." Snažil se Nick Chrise popohnat, když se na pizzu snažil narovnat salám co nejlépe a každý jeden kousek pečlivě promýšlel.
,,Je to hnusný." Zhodnotil Chris svojí práci a nakousaný kousek pizzy hodil zpět na talíř. ,,Není to až tak špatný." Snažila jsem se ho podpořit. ,,Ne, je to ještě horší." Zasmál se Matt.
Všichni jsme měli do konce videa výbuch smíchu ještě minimálně třikrát, než se to Nickovi konečně povedlo zakončit a rozloučit se.
,,To bylo náročnější než jsem čekala." Sekla jsem sebou do Mattovy postele. ,,Souhlasím" Zopakoval co jsem udělala já a sekl sebou na postel, ale problém byl v tom, že já už na té posteli ležela, a tak si Matt lehl přese mě. ,,Eeeeeh, nemůžu dýchat." Snažila jsem se ho ze sebe shodit, to se mi ale zrovna moc nedařilo. Nakonec naštěstí dobrovolně slezl a já byla opět volná a mohla jsem dýchat.
Potom jsme se jen oba vystřídali ve sprše a vyčistili si zuby. Já si lehla do postele jako první a Matt za mnou po chvíli také přišel.
,,Ann? To, co se mezi námi stalo asi před měsícem. Víš, pro mě to opravdu něco znamenalo, mám tě rád, jakože vážně hodně rád."
ČTEŠ
Zapomenutá: SturnioloTriplets FF
FanfictionCelý život spíše přežívala než žila. Jediným světlem zahaleném v hluboké tmě jejího života byla její matka a Nick Sturniolo, tak to bylo na základní škole. Později její otec totiž zjistil, že Ann vše Nickovi řekla, a tak se s ní a s její matkou odst...