Omluva

258 12 0
                                    

„Kluci? Myslím, že jsem ji našel." Všichni se ke mně okamžitě rozeběhli. Nick mi sebral telefon z ruky a začal číst. Nate a Chris mu koukali do telefonu přes rameno.  „To je ta holka, které jsem psal!" Začal křičet Nate.  „No právě, proto si myslím, že jsem ji našel. Co myslíte?" Nikdo z nich neodpovídal, vypadali že nad tím přemýšlí.  „Možná je to ona, ale proč by Nateovi psala, že to ona není, proč se před námi vůbec schovává?" Chris vzal Nickovi telefon z ruky a rozklikl její profil.  „Jakoby nechtěla, aby jsme jí našli. Možná jí vadí, že jsme známí a neměla by soukromí?" Přemýšlel jsem nahlas. Nate pokrčil rameny a Nick přikývl.  „Na profilu nemá žádný fotky sebe, ani žádné informace o ní."

Do googlu jsem napsal její jméno, ANITA MILLER, vyjelo mi spoustu informací o případu který se stal poměrně nedávno.

Otec v opilosti napadl svoji dceru. Jak se Annita Miller zotavuje?

Napadení dcery vlastním otcem. Co bylo příčinou a co se bude dít dál?

Anita Miller v nemocnici po tom co ji napadl vlastní otec.

Výsledky soudu: Pokus o vraždu. Eric Miller ve vězení.

Četl jsem jen titulky a byl jsem z toho dost v šoku. Bylo tu i spoustu fotek Ann, bylo jasné, že jde o ni. Věděl jsem co je její táta zač, ale netušil jsem, že by byl někdy schopný jí tak moc ublížit.

 „Tohle musíte vidět." Položil jsem svůj notebook na stůl před kluky a oni začali číst. Nic neříkali, ale jejich výrazy mluvili za vše. 

Pohled Ann:

Dnes jdu opět do obchodu na brigádu. Moc se mi nechce, jsem dost unavená, protože nejsem schopná v noci spát. Možná už nikdy nebudu moct spát normálně.  „Jak ses dnes vyspala? Měla jsi noční můry?" Mamka stála v kuchyni a dělala si snídani.  „Vyspala jsem se dobře, žádné noční můry, nejspíš je to pryč." Zalhala jsem, nechci jí zbytečně přidělávat starosti, tohle je můj boj. Musím to zvládnout sama.  „To ráda slyším. Chceš hodit do obchodu? Stejně bych potřebovala nakoupit." Otevře lednici a vyndá mléko, které si následně nalije do skleničky.  „Jo, to by bylo fajn. Měli by jsme vyjet tak za hodinu. Je to v pohodě?" Zeptala jsem se pro jistotu.  „Jo jasně. Za hodinu tu buď připravená. Teď se ještě v klidu nasnídej." 

Přišlo mi oznámení z instagramu, Nate.

Chat s nathandoe8

omlouvám se, že takhle po ránu ruším,
ale něco mi říká, že jsi lhala

nelhala ani nevím kdo jsi


pořád ti nevěřím

Skupinový chat PROJEKT N:

Nate
prostě se přiznej Ann, všichni to víme

Ann

JÁ JSEM VE SKUPINĚ SE STURNIOLO
TRIPLETS Ó MŮJ BOŽEEEEE

---

Budu doufat, že moje taktika zabere. Dělat, že z nich šílím. Prosím, funguj.

PROJEKT N:

Chris
Něco mi říká, že nelhala

Matt
Něco mi říká, že Chris má pravdu

Ann
tohle se mi snad zdáááá

Zapomenutá: SturnioloTriplets FFKde žijí příběhy. Začni objevovat